Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy nie mają potrzeby stania w kolejkach w placówkach bankowych. Wszystko załatwiam przez internet i nie muszę stać w godzinnych kolejkach kłucąc się ze starszymi paniami, która to była tu pierwsza! Zdaję sobie oczywiście sprawę, że inne banki też mają możliwość obsługi internetowaje ale Toyota Bank ma moim zdaniem taniej.
Moje zdanie jest takie, że Toyota Bank jak mało który bank naprawdę liczy się ze swoimi klientami. Oczywiście nie jestem naiwna i zdaję sobie sprawę z tego, że wszystko dzieje się dla zysku i nikt nie ma zamiaru dawać nam niczego za darmo. Nie mniej jednak dla mnie liczą się takie drobne udogodnienia (czasami wcale nie takie drobne) które ludziom po prostu ułatwiają życie – chociażby właśnie token, super przyjazny dostęp internetowy, minimum formalności przy zakładaniu konta, czy nawet możliwość wygrania różnych nagród jak się używa ich karty.
No proszę, wszyscy chwalą i chwalą…….to ja muszę napisać, ze mi nie pasuje, że tylko chyba trzy wypłaty z dowolnych bankomatów są bezpłatne, a potem się płaci jakoś 4,5 zł.
Swoich bankomatów toyota bank nie ma i człowiek jest zmuszony płacić. Może warto by było wejść we współpracę z innym bankiem albo z euronetem, żeby klienci nie płacili.
Przy otwieraniu konta ror od razu otworzyłam sobie bezpłatnie konto oszczędnościowe. Bardzo podoba mi się także to, że mogę sobie dopasować do swoich potrzeb i wygody dostęp przez internet… no i ten token, którego używam zamiast całej listy kodów. Generalnie przyjazny bank!
Mam w Toyota Bank konto od kilkunastu miesięcy. Od początku było pod górkę. Najpierw zwlekali z wydaniem mi kart – wielokrotnie musiałem reklamować.
Potem ustanowiłem kilka lokat, po jakimś czasie zerwałem jedną z nich. Czekałem kilka dni zanim kasa została zaksięgowana na moim koncie.
Co więcej – system uniemożliwia mi śledzenie losów tejże lokaty. Po wydaniu na stronie internetowej polecenia "zerwij" 10 ooo tys. zniknęło całkowicie z moich oczu. Jest to dośc dyskomfortowe i budzi obawy co do losów innych środków powierzonych bankowi.
Odradzam zdecydowanie kredyt samochodowy w TOYOTA Banku! Naliczają olbrzymią prowizję i zmuszają do opłacenia całego AC z góry za rok( nie można opłacić tego w ratach niestety ).Po ponad miesiącu dostałam telefon, że mam jakąś zaległość ponieważ w międzyczasie zostało podniesione oprocentowanie ale nikt nie raczył nawet mnie o tym poinformować – list dostałam dopiero po kolejnym miesiącu.
Dodam jeszcze, że po szkodzie zaistniałej w moim aucie nie chcą teraz zgodzić się na wypłatę odszkodowania – pomimo tego, że raty spłacam bardzo regularnie i już prawie połowa samochodu już jest spłacona……..
Banki typowo internetowe są na pewno tańsze w utrzymaniu. Problem natomiast pojawia się z reguły, gdy zamierzamy złorzyc reklamację, Moim zdaniem dużo lepiej jest mieć alternatywę pójścia do placówki i porozmawiać z "żywym" człowiekiem… Zawsze wiem kto zajmuje się moim problemem i u kogo mogę się dowiadywać w postępach zgłoszonej reklamacji.
A tak, posiadając konto w banku internetowym można jedynie zadzwonić na infolinię lub złożyć reklamację drogą mailową. I tu niestety zaczynają się schody – ja nie mam w tym temacie za dobrych doświadczeń… Mam wrażenie, że jestem traktowany jak intruz dzwoniąc i zgłaszając problem. Nigdy tez nie byłem informowany, że roblem został rozwiązany.
mam konta w tym banku od trzech lat.jestem bardzo zadowolony.przelewy darmowe,karta 2,50 miesięcznie,dobre lokaty[teraz jednodniowa na 7%].zawsze powiadamiają o zmianach.token do logowania.
gorąco odradzam. Stosują praktyki nie godne instytucji zaufania publicznego(antydatują odpowiedź do klienta na stronie).Nie badają w ogóle skargi klienta tylko udzielają sztampowej odpowiedzi.Unikać!!!
Odradzam, 2 lata temu zrezygnowałem , nie aktywowałem karty, od stycznia obciązono mnie za roczna opłate dla karty o czym nie wiedziałem doputy nie dostałem grożnego listu straszącego wpisem do BIK za parę złotych zaległości, które powstały z tytułu opłaty za roczne uzytkowanie karty. nie wiem jak sie od nich uwolnić – brak człowieka w okienku z którym to można załatwić tylko pisz na Berdyczów
Jeden wielki bajzel w tym banku jest. Żadnej…
…osoby kompetentnej do rozmów i udzielenia rzetelnej informacji. Podczas windykacji popełniają szereg błędów za które płaci klient. Brak możliwości porozumienia, odsyłanie i spychalstwo do innych osób. Kłamstwo i brak odpowiedzi na skargi i reklamacje. Ostatnio giną wpłacone pieniądze z mojego konta przy spłacaniu kredytu. ODRADZAM ZDECYDOWANIE ten bank.
Mam konto w tym Banku już 6 lat i bardzo sobie chwalę.Mam dostęp do swojego konta zawsze , mogę zakładać i zrywać lokaty , nigdy nie miałam żadnych problemów. Oczywiście są niedogodności w postaci większych wypłat , ale znajdźcie bank , który nie ma takowych. Graniczy to z cudem!
i jestem zadowolona, bo oprocentoanie wynosi aż 2,65% na 18 miesięcy, a natyle wpłaciłam oszczędności. Wszystko załatwione przez internet szybko. Zastanwiam się jeszcze nad kontem, ale z tym poczekam jeszcze do końca lokaty, żeby sprawdzić czy nie będzie problemów z wypłatą pieniędzy.
Jedyny kontakt z tym bankiem,to pani z infolinii,która nie za wiele wie.Inne pytania pani zapisuje i według standardów tego "banku" dwa tygodnie trzeba czekać na odpowiedź,w czasie jakim oni zechcą.Porażka
Konto założyłem w 2008r. żeby łatwiej spłacać kredyt wzięty w tym banku na samochód. Wszystkie opłaty robię przez Internet. Nigdy nie miałem problemów, token zapewnia bezpieczeństwo. Obecnie kończę spłatę kolejnego kredytu, który dostałem w 10 min. Jak dotąd jestem zadowolony i kilka osób w rodzinie również założyło w tym banku konta. Polecam.
Nie polecam!!! Na każdym kroku próbują wyciągnąć kasę. Za spóźnienie się z wplata kredytu o jeden dzień wysyłają bez uprzedzenia bardzo drogie monity. Nie próbują wysłać sms lub skontaktować się drogą mailową. Cały czas nękają propozycjami założenia konta lub kolejnego kredytu. Oprocentowanie też nie należy do najtańszych. Nigdy więcej!!!!
mi tam ten bank toyoty sie bardz przysluzyl jak rozkraczyl mi sie samochod na srodku drogi. co prawda nie mam toyoty a alfe romeo ale i tak sie przydali hehe. samochod naprawiony, za serwisowanie sobie wygodnie place w ratach no i nie odczuwam tego tak bardzo jakbym musial za jednym razem tyle kasy wydac na naprawe
Nie polecam. Przy obrotach na rachunku przekraczających 10 tys. złotych zablokowali mi karty z powodu jednodniowego debetu na 150 zł i nikt nie raczył do mnie w tej sprawie zadzwonić, a miałem środki choćby na koncie oszczędnościowym i mogłem w każdej chwili uzupełnić. Wymagają ode mnie, abym liczył sobie sumę transakcji, bo dane o dostępnych środkach są nieaktualne przy opóźnionych księgować kartą płatniczą. Żałosne … Postanowiłem zmienić bank.
Za drugi przelew wewn z konta oszczędnościowego 9 pln.To celowe utrudnianie z korzystania rachunku oszczędnościowego ,by skubnąć klienta .Już się przymierzam do zmiany banku.
Nie polecam !!!!, konto miało być bezpłatne a naliczali jakiś dziwne opłaty nie wiadomo za co , dowiedzieć się tez trudno , za 2zł nasyłają windykację, mimo że na infolinii mówią że zaległości nie ma. Na szczęście już zrezygnowałem z usług tego banku.
Zdecydowanie nie polecam. Zaproponowano mi na wstępie niby bardzo dobre warunki. Wszystkie usługi miały być bezpłatne. Rozchorowałem się i nie byłem w stanie aktywować konta, więc nie wykonałem żadnej operacji finansowej do dziś. Jednak bank po jakimś czasie zmienił reguły gry i pomimo tego, że konto nie było aktywowane i nie wykonałem na nim żadnej operacji, przesyła mi upomnienia do zapłaty około 500 zł. za nic. SĄ TAK UPIERDLIWI, ŻE CO CHWILA OTRZYMUJĘ INFORMACJĘ NA TELEFON I NA ADRES E-MAIL. Pytałem prawnika jak to wygląda w majestacie prawa, stwierdził, że jest to nieuzasadnione nękanie. JAK BĘDĄ DALEJ TO ROBIĆ, TO SKIERUJĘ NA NICH SKARGĘ DO RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH LUB DO SĄDU.
Dostałem nakaz zapłaty z sądu za umowę podpisaną w 2009 roku, konto miało być bezpłatne. Wykonałem na początku może jedną transakcje, po czym zapomniałem o koncie. Dostałem nakaz zapłaty na kwotę ponad 1100 zł. Nie dostałem też żadnej informacji o tym, że konto ma być płatne.
Nie polecam. Założyłem lokaty bo mieli w miare dobre oprocentowanie, po jakimś czasie lokaty się skończyły i trzeba było przelac pieniądze do innego banku. Na wstępie limit dzienny 500zł… zmiana tylko telefonicznie po podaniu tele kodu, który oczywiście nie działał… potem przelewy po 500zł kazdego nia żeby wyciągnąć kasę… po kilku dniach zablokowali mi mozliwość przelewu komunikatem "błądny kod tokena" … jak może być blądny kod tokena przy każdej próbie jak przy logowaniu kod tokena przechodzi???
Ten Bank to żenada i indolencja, Od 3 tygodni czekam na dostarczenie umowy o konto. Po kilkakrotnej interwencji w Banku odsyłąją mnie do firmy kurierskiej, która ma dostarczyć mi umowę.
Operacje kartą księgują się po kilku dniach, więc nie wiadomo jaki jest aktualny stan środków na koncie. Niekompetenta obsługa. Naliczanie karnych odsetek, kiedy nieprawidłowo wyliczyło się saldo rachunku (bo jak wspomniałam powżej nie wiadomo jaki jest stan konta po transakcji kartą).
pieniądze z konta pobierają podwójnie, pokazuje 00 zł za 10 sekund jest już 600. Cuda na kiju, wielokrotne reklamacje, zero konkretnej odpowiedzi tak samo z konsultantami to samo nikt nic nie wie…brak slow. Nie płaćcie kartą bo będziecie mieli kłopoty
uważajcie na Toyota Bank!. Ta firma nie ma zasad moralnych. Założyłem w 2009 roku darmowe konto, wpłaciłem na nie pieniądze. Zrobiłem 1 płatność kartą visa, po czym przeprowadziłem się, i zapomniałem o tym koncie i karcie. Darmowe konto i to jeszcze miałem tam środki pieniężne.
W międzyczasie ankBank zrobił mi sprawę w sądzie w 2015 roku. w 2016 roku znalazł mnie komornik z prawomocnym wyrokiem. I z darmowego konta zrobiło się ponad 1300 zł. Świetnie nie. Bank nie jest gotowy do bezpośredniego kontaktu, unika go, tylko poprzez kancelarię. 0 moralności. Nikogo nie oszukałem. Dodaztkowo w regulaminie jest napisane, że jeśli nie będę robił nic przez 6 miesięcy to Bank może rozwiązać umowę. Oni zrobili w pewnym czasie prowizje i zamiast zamknąć konto, z którego nie korzystałem, żadnych operacji, logowań itp. To zrobili mi sztucznie taki debet. Z DALEKA OD TAKIEJ FIRMY. Marcin
Odradzam, wydają kartę płatniczą, którą później nie na każdym terminalu zapłacisz. Przy próbie płatności wyskakuje komunikat : "transakcja odrzucona" pomimo, że ma się wystarczającą sumę na rachunku. A jak złoży się reklamację to tłumaczą się, że karta została zablokowana. Dziwne bo po blokadzie udało mi się raz zapłacić. Oczywiście pozostał próby zakończyły się niepowodzeniem. Raz w sklepie próbowałem zapłacić a za mną kolejka. Musiałem oddać zakupy bo nie udało się zapłacić. Czułem się fatalnie widząc miny klientów stojących w kolejce. Koszmar!!! Robią to specjalnie aby klientowi nie udało się zapłacić kartą kwoty 1000 zł i otrzymać zwrot 2,5 zł za prowadzenie rachunku.
Od 2 tyg. czekam na aktywację konta, raz jest, to go nie ma. Wpłaty wracają, odsetki przepadają, stracony czas na pogaduchach z botami na infolinii liczę już nie w godzinach, lecz w dniach. Szkoda czasu i atłasu. Jeśli jeszcze z tą ich kartą są takie problemy, jak podają inni, to nie ma mowy, wycofuję się z umowy!
w dniu 02.06.2018 r. dokonałam wypłaty gotówkowej w bankomacie ,wypłata została zaksięgowana podwójnie, napisałam do banku z prośbą o kontakt do dnia dzisiejszego nikt się nie odezwał, więc myślę, że opinie klientów ich nie interesują
Klikajcie ten bank. Niekompetencji ludzie, nieslowni. Zgubił kartę pojazdu i nie biorą za to odpowiedzialności. Reklamację można pisać, ale nie liczcie się że ktoś odpisze czy rozwiąże problem. Kierownicy sekcji Customer Serwis to samo. Bezsilni. Nie polecam tego bubla!! Szkoda czasu i nerwów
zdecydowanie nie polecam…Zaplaciłem wysokie prowizje za rzekomo bezplatne konto oszczędnościowe+ duzo biurokracji z tym zwiazanej. Marka t. b.dobra ale sam bank w PL taki sobie…
Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy nie mają potrzeby stania w kolejkach w placówkach bankowych. Wszystko załatwiam przez internet i nie muszę stać w godzinnych kolejkach kłucąc się ze starszymi paniami, która to była tu pierwsza! Zdaję sobie oczywiście sprawę, że inne banki też mają możliwość obsługi internetowaje ale Toyota Bank ma moim zdaniem taniej.
Moje zdanie jest takie, że Toyota Bank jak mało który bank naprawdę liczy się ze swoimi klientami. Oczywiście nie jestem naiwna i zdaję sobie sprawę z tego, że wszystko dzieje się dla zysku i nikt nie ma zamiaru dawać nam niczego za darmo. Nie mniej jednak dla mnie liczą się takie drobne udogodnienia (czasami wcale nie takie drobne) które ludziom po prostu ułatwiają życie – chociażby właśnie token, super przyjazny dostęp internetowy, minimum formalności przy zakładaniu konta, czy nawet możliwość wygrania różnych nagród jak się używa ich karty.
No proszę, wszyscy chwalą i chwalą…….to ja muszę napisać, ze mi nie pasuje, że tylko chyba trzy wypłaty z dowolnych bankomatów są bezpłatne, a potem się płaci jakoś 4,5 zł.
Swoich bankomatów toyota bank nie ma i człowiek jest zmuszony płacić. Może warto by było wejść we współpracę z innym bankiem albo z euronetem, żeby klienci nie płacili.
Przy otwieraniu konta ror od razu otworzyłam sobie bezpłatnie konto oszczędnościowe. Bardzo podoba mi się także to, że mogę sobie dopasować do swoich potrzeb i wygody dostęp przez internet… no i ten token, którego używam zamiast całej listy kodów. Generalnie przyjazny bank!
Mam w Toyota Bank konto od kilkunastu miesięcy. Od początku było pod górkę. Najpierw zwlekali z wydaniem mi kart – wielokrotnie musiałem reklamować.
Potem ustanowiłem kilka lokat, po jakimś czasie zerwałem jedną z nich. Czekałem kilka dni zanim kasa została zaksięgowana na moim koncie.
Co więcej – system uniemożliwia mi śledzenie losów tejże lokaty. Po wydaniu na stronie internetowej polecenia "zerwij" 10 ooo tys. zniknęło całkowicie z moich oczu. Jest to dośc dyskomfortowe i budzi obawy co do losów innych środków powierzonych bankowi.
Odradzam zdecydowanie kredyt samochodowy w TOYOTA Banku! Naliczają olbrzymią prowizję i zmuszają do opłacenia całego AC z góry za rok( nie można opłacić tego w ratach niestety ).Po ponad miesiącu dostałam telefon, że mam jakąś zaległość ponieważ w międzyczasie zostało podniesione oprocentowanie ale nikt nie raczył nawet mnie o tym poinformować – list dostałam dopiero po kolejnym miesiącu.
Dodam jeszcze, że po szkodzie zaistniałej w moim aucie nie chcą teraz zgodzić się na wypłatę odszkodowania – pomimo tego, że raty spłacam bardzo regularnie i już prawie połowa samochodu już jest spłacona……..
Banki typowo internetowe są na pewno tańsze w utrzymaniu. Problem natomiast pojawia się z reguły, gdy zamierzamy złorzyc reklamację, Moim zdaniem dużo lepiej jest mieć alternatywę pójścia do placówki i porozmawiać z "żywym" człowiekiem… Zawsze wiem kto zajmuje się moim problemem i u kogo mogę się dowiadywać w postępach zgłoszonej reklamacji.
A tak, posiadając konto w banku internetowym można jedynie zadzwonić na infolinię lub złożyć reklamację drogą mailową. I tu niestety zaczynają się schody – ja nie mam w tym temacie za dobrych doświadczeń… Mam wrażenie, że jestem traktowany jak intruz dzwoniąc i zgłaszając problem. Nigdy tez nie byłem informowany, że roblem został rozwiązany.
mam konta w tym banku od trzech lat.jestem bardzo zadowolony.przelewy darmowe,karta 2,50 miesięcznie,dobre lokaty[teraz jednodniowa na 7%].zawsze powiadamiają o zmianach.token do logowania.
Oczywiście powinna być negatywna, a nie neutralna. W słoncu nie zauważylem kropki w niewłaściwy miejscu
gorąco odradzam. Stosują praktyki nie godne instytucji zaufania publicznego(antydatują odpowiedź do klienta na stronie).Nie badają w ogóle skargi klienta tylko udzielają sztampowej odpowiedzi.Unikać!!!
Odradzam, 2 lata temu zrezygnowałem , nie aktywowałem karty, od stycznia obciązono mnie za roczna opłate dla karty o czym nie wiedziałem doputy nie dostałem grożnego listu straszącego wpisem do BIK za parę złotych zaległości, które powstały z tytułu opłaty za roczne uzytkowanie karty. nie wiem jak sie od nich uwolnić – brak człowieka w okienku z którym to można załatwić tylko pisz na Berdyczów
Jeden wielki bajzel w tym banku jest. Żadnej…
…osoby kompetentnej do rozmów i udzielenia rzetelnej informacji. Podczas windykacji popełniają szereg błędów za które płaci klient. Brak możliwości porozumienia, odsyłanie i spychalstwo do innych osób. Kłamstwo i brak odpowiedzi na skargi i reklamacje. Ostatnio giną wpłacone pieniądze z mojego konta przy spłacaniu kredytu. ODRADZAM ZDECYDOWANIE ten bank.
Mam konto w tym Banku już 6 lat i bardzo sobie chwalę.Mam dostęp do swojego konta zawsze , mogę zakładać i zrywać lokaty , nigdy nie miałam żadnych problemów. Oczywiście są niedogodności w postaci większych wypłat , ale znajdźcie bank , który nie ma takowych. Graniczy to z cudem!
naciągają klientow na "bezpłatne" konta by potem po cich bez info pobierać prowizje i hodować karne odsetki.Zdecydowanie nie polecamn
i jestem zadowolona, bo oprocentoanie wynosi aż 2,65% na 18 miesięcy, a natyle wpłaciłam oszczędności. Wszystko załatwione przez internet szybko. Zastanwiam się jeszcze nad kontem, ale z tym poczekam jeszcze do końca lokaty, żeby sprawdzić czy nie będzie problemów z wypłatą pieniędzy.
Jedyny kontakt z tym bankiem,to pani z infolinii,która nie za wiele wie.Inne pytania pani zapisuje i według standardów tego "banku" dwa tygodnie trzeba czekać na odpowiedź,w czasie jakim oni zechcą.Porażka
Konto założyłem w 2008r. żeby łatwiej spłacać kredyt wzięty w tym banku na samochód. Wszystkie opłaty robię przez Internet. Nigdy nie miałem problemów, token zapewnia bezpieczeństwo. Obecnie kończę spłatę kolejnego kredytu, który dostałem w 10 min. Jak dotąd jestem zadowolony i kilka osób w rodzinie również założyło w tym banku konta. Polecam.
Nie polecam!!! Na każdym kroku próbują wyciągnąć kasę. Za spóźnienie się z wplata kredytu o jeden dzień wysyłają bez uprzedzenia bardzo drogie monity. Nie próbują wysłać sms lub skontaktować się drogą mailową. Cały czas nękają propozycjami założenia konta lub kolejnego kredytu. Oprocentowanie też nie należy do najtańszych. Nigdy więcej!!!!
mi tam ten bank toyoty sie bardz przysluzyl jak rozkraczyl mi sie samochod na srodku drogi. co prawda nie mam toyoty a alfe romeo ale i tak sie przydali hehe. samochod naprawiony, za serwisowanie sobie wygodnie place w ratach no i nie odczuwam tego tak bardzo jakbym musial za jednym razem tyle kasy wydac na naprawe
Nie polecam. Przy obrotach na rachunku przekraczających 10 tys. złotych zablokowali mi karty z powodu jednodniowego debetu na 150 zł i nikt nie raczył do mnie w tej sprawie zadzwonić, a miałem środki choćby na koncie oszczędnościowym i mogłem w każdej chwili uzupełnić. Wymagają ode mnie, abym liczył sobie sumę transakcji, bo dane o dostępnych środkach są nieaktualne przy opóźnionych księgować kartą płatniczą. Żałosne … Postanowiłem zmienić bank.
Za drugi przelew wewn z konta oszczędnościowego 9 pln.To celowe utrudnianie z korzystania rachunku oszczędnościowego ,by skubnąć klienta .Już się przymierzam do zmiany banku.
Nie polecam !!!!, konto miało być bezpłatne a naliczali jakiś dziwne opłaty nie wiadomo za co , dowiedzieć się tez trudno , za 2zł nasyłają windykację, mimo że na infolinii mówią że zaległości nie ma. Na szczęście już zrezygnowałem z usług tego banku.
Zdecydowanie nie polecam. Zaproponowano mi na wstępie niby bardzo dobre warunki. Wszystkie usługi miały być bezpłatne. Rozchorowałem się i nie byłem w stanie aktywować konta, więc nie wykonałem żadnej operacji finansowej do dziś. Jednak bank po jakimś czasie zmienił reguły gry i pomimo tego, że konto nie było aktywowane i nie wykonałem na nim żadnej operacji, przesyła mi upomnienia do zapłaty około 500 zł. za nic. SĄ TAK UPIERDLIWI, ŻE CO CHWILA OTRZYMUJĘ INFORMACJĘ NA TELEFON I NA ADRES E-MAIL. Pytałem prawnika jak to wygląda w majestacie prawa, stwierdził, że jest to nieuzasadnione nękanie. JAK BĘDĄ DALEJ TO ROBIĆ, TO SKIERUJĘ NA NICH SKARGĘ DO RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH LUB DO SĄDU.
Dostałem nakaz zapłaty z sądu za umowę podpisaną w 2009 roku, konto miało być bezpłatne. Wykonałem na początku może jedną transakcje, po czym zapomniałem o koncie. Dostałem nakaz zapłaty na kwotę ponad 1100 zł. Nie dostałem też żadnej informacji o tym, że konto ma być płatne.
Nie polecam. Założyłem lokaty bo mieli w miare dobre oprocentowanie, po jakimś czasie lokaty się skończyły i trzeba było przelac pieniądze do innego banku. Na wstępie limit dzienny 500zł… zmiana tylko telefonicznie po podaniu tele kodu, który oczywiście nie działał… potem przelewy po 500zł kazdego nia żeby wyciągnąć kasę… po kilku dniach zablokowali mi mozliwość przelewu komunikatem "błądny kod tokena" … jak może być blądny kod tokena przy każdej próbie jak przy logowaniu kod tokena przechodzi???
Ten Bank to żenada i indolencja, Od 3 tygodni czekam na dostarczenie umowy o konto. Po kilkakrotnej interwencji w Banku odsyłąją mnie do firmy kurierskiej, która ma dostarczyć mi umowę.
Operacje kartą księgują się po kilku dniach, więc nie wiadomo jaki jest aktualny stan środków na koncie. Niekompetenta obsługa. Naliczanie karnych odsetek, kiedy nieprawidłowo wyliczyło się saldo rachunku (bo jak wspomniałam powżej nie wiadomo jaki jest stan konta po transakcji kartą).
pieniądze z konta pobierają podwójnie, pokazuje 00 zł za 10 sekund jest już 600. Cuda na kiju, wielokrotne reklamacje, zero konkretnej odpowiedzi tak samo z konsultantami to samo nikt nic nie wie…brak slow. Nie płaćcie kartą bo będziecie mieli kłopoty
uważajcie na Toyota Bank!. Ta firma nie ma zasad moralnych. Założyłem w 2009 roku darmowe konto, wpłaciłem na nie pieniądze. Zrobiłem 1 płatność kartą visa, po czym przeprowadziłem się, i zapomniałem o tym koncie i karcie. Darmowe konto i to jeszcze miałem tam środki pieniężne.
W międzyczasie ankBank zrobił mi sprawę w sądzie w 2015 roku. w 2016 roku znalazł mnie komornik z prawomocnym wyrokiem. I z darmowego konta zrobiło się ponad 1300 zł. Świetnie nie. Bank nie jest gotowy do bezpośredniego kontaktu, unika go, tylko poprzez kancelarię. 0 moralności. Nikogo nie oszukałem. Dodaztkowo w regulaminie jest napisane, że jeśli nie będę robił nic przez 6 miesięcy to Bank może rozwiązać umowę. Oni zrobili w pewnym czasie prowizje i zamiast zamknąć konto, z którego nie korzystałem, żadnych operacji, logowań itp. To zrobili mi sztucznie taki debet. Z DALEKA OD TAKIEJ FIRMY. Marcin
Trudności z logowaniem. Zła infolinia
Odradzam, wydają kartę płatniczą, którą później nie na każdym terminalu zapłacisz. Przy próbie płatności wyskakuje komunikat : "transakcja odrzucona" pomimo, że ma się wystarczającą sumę na rachunku. A jak złoży się reklamację to tłumaczą się, że karta została zablokowana. Dziwne bo po blokadzie udało mi się raz zapłacić. Oczywiście pozostał próby zakończyły się niepowodzeniem. Raz w sklepie próbowałem zapłacić a za mną kolejka. Musiałem oddać zakupy bo nie udało się zapłacić. Czułem się fatalnie widząc miny klientów stojących w kolejce. Koszmar!!! Robią to specjalnie aby klientowi nie udało się zapłacić kartą kwoty 1000 zł i otrzymać zwrot 2,5 zł za prowadzenie rachunku.
Od 2 tyg. czekam na aktywację konta, raz jest, to go nie ma. Wpłaty wracają, odsetki przepadają, stracony czas na pogaduchach z botami na infolinii liczę już nie w godzinach, lecz w dniach. Szkoda czasu i atłasu. Jeśli jeszcze z tą ich kartą są takie problemy, jak podają inni, to nie ma mowy, wycofuję się z umowy!
w dniu 02.06.2018 r. dokonałam wypłaty gotówkowej w bankomacie ,wypłata została zaksięgowana podwójnie, napisałam do banku z prośbą o kontakt do dnia dzisiejszego nikt się nie odezwał, więc myślę, że opinie klientów ich nie interesują
Klikajcie ten bank. Niekompetencji ludzie, nieslowni. Zgubił kartę pojazdu i nie biorą za to odpowiedzialności. Reklamację można pisać, ale nie liczcie się że ktoś odpisze czy rozwiąże problem. Kierownicy sekcji Customer Serwis to samo. Bezsilni. Nie polecam tego bubla!! Szkoda czasu i nerwów
zdecydowanie nie polecam…Zaplaciłem wysokie prowizje za rzekomo bezplatne konto oszczędnościowe+ duzo biurokracji z tym zwiazanej. Marka t. b.dobra ale sam bank w PL taki sobie…
Nie polecam… bank dramat.