niestety panie obsługujące klientów tego banku nie przeskoczyły jeszcze do epoki kapitalizmu i dbania o klienta. korzystając z usług tej instytucji zawsze mam wrażenie jakby Pani w okienku robiła mi łaskę…
Naprawdę bardzo się zaskoczyłem ofertą Banku Pocztowego. Bardzo dobry kredyt hipoteczny, dodatkowo fajne konto osobiste to naprawdę działa na plus. Bardzo duża dostępność ich usług sprawiła, że stałem się ich klientem i spokojnie moge polecić ten bank każdemu
@ Piotr może i kredyt hipoteczny fajny, ale załatwienie formalności z tym związanych graniczy z cudem. Po miesiącu się poddałem! No chyba, że ja po prostu trafiłem na mniej kompetentną doradczynię. Czasem jak chcę coś tam załatwić to mam wrażenie, że nie jestem w banku tylko w jakimś kombinacie ;/
nie sądziłem że taki bank jak pocztowy może zaskoczyć interesującą ofertą kredytu gotówkowego, złożyłem wniosek, czekam już na kasę i mam nadzieję że niedługo kupie auto :))) tylko te ceny paliw… Ehhhh 🙂
Właśnie słyszałem że w Pocztowym dają teraz do końca marca 12,49%. A że kasy mi trzeba na zamierzony cel to chętnie skorzystam bo oferta jest konkurencyjna!
serdecznie odraczam – obraz funkcjonowania możecie zobaczyć sami ( ogarniecuie to w 30 min) Pani zajmująca się kredytami poprostu patrzyła na zegarek bo chciała iść na przerwę . Obsługa FATALNA. mam wrażenie że proszę o przyznanie renty w ZUSIE makabra. cała oprawa przywoła w Tobie czasy kiedy to klient był tylko przeszkodą w odpracowaniu zmiany .
Również odradzam Bank Pocztowy-pieniądze z tego banku zabrałem, konto zlikwidowałem po ostatniej wizycie w oddziale tego banku Obsługa pozostawia wiele do życzenia, klientów nie szanują, niczym w "Misiu" Barei.
W Banku Pocztowym niestety od września 2013 ponownie wprowadzają opłatę za prowadzenia konta Nestor i Standard.
Poobniżali też drastycznie oprocentowanie na lokatach .
Jeszcze może wprowadzą opłaty za przelewy do innych banków?
Trzeba sobie chyba dać spokój z tym bankiem .
Bank z powodu kredytu oceniam jako fatalny, na odpowiedź dot. naszego podania czekaliśmy 3 m-ce a oni zażądali od nas zaświadczeń z pracy i innych dokumentów w 10 dni. Żeby tam cokolwiek załatwić, trzeba uzbroić się w niekończącą się cierpliwość. Doradcy klienta w banku są niekompetentni, nie wiedzą co sprzedają, po podpisaniu umowy kredytowej okazało się że mamy do wpłacenie prowizję 2300 zł, jeszcze przed udzieleniem kredytu i podjęciem przez bank decyzji. OGÓLNIE PARANOJA!!!
Podzielam wymów Borneoxa. Również mam konto w banku pocztowym a jestem można powiedzieć młoda osobą. Korzystam z tego banku od roku i jak do tej pory nie miałam żadnych problemów.
Bank oceniam fatalnie. Panie obsługujące ten bank mają bardzo małą wiedzę, załatwianie nawet prostego przelewu trwa bardzo długo i bywa że aby cokolwiek załatwić trzeba chodzić po kilka razy.
Bywa również że nikt tego stoiska nie obsługuje bo 2 pracowników jest na urlopie, na chorobowym itp.
Takie traktowanie klienta to SKANDAL.
Ten Bank nie ma nic wspólnego z Pocztą i ludzie często mają pretensje do poczty a poczta jest niewinna bo to zupełnie inny produkt.
Tracę zaufanie do tego banku i z niego zrezygnuję.
Sposób traktowania klienta przez Bank Pocztowy należy traktować jako żart. Nie jestem w stanie już się denerwować. Od 12-tu miesięcy zabiegam o wydanie karty do prowadzonego przez Bank konta. Zmieniają się pracownicy, już trzykrotnie składałem wniosek o jej wydanie, wniosek ulega albo zaginięciu a innym razem pracownik obiecuje że zrealizuje i tak biegną kolejne miesiące. Ponieważ sprawa nie dotyczy moich osobistych finansów a jedynie założonego stowarzyszenia, więc czekam, dzwonię co kilka miesięcy i tak przekroczyliśmy już rok. Co dla mnie śmieszniejsze, struktura Banku jest tak ułożona, że nawet nie ma gdzie interweniować czy się poskarżyć. Strona www Banku też nie zawiera pomocnych informacji. Składam więc tą drogą gratulacje bankowi jako instytucji i jego pracownikom byłym czy aktualnym, którzy od ponad roku załatwiają taką śmieszną sprawę. Najpierw załatwiała Pani Sukiennik z Krakowa, a następnie Pani Barbara Buchta z Katowic po czym Pan Grzegorz Wrana. Gratuluję Bankowi sprawności i organizacji pracy, no i kompetentnych pracowników. Łączę wyrazy szacunku i liczę na upadek Banku!
konto w tym banku to u mnie mozna powiedziec sluzbowy wybor, bo pracuje na poczcie hehe. wiec wszystko sobie zalatwie w pracy co tylko zechce, pod bokiem mam od razu, nie musze nigdzie latac kombinowac zrywac sie z pracy jak niektorzy bo banki tylko do 15. konto w pocztowym likwiduje mi ten problem raz na zawsze !
Cztery dni temu zrobiłam zgłoszenie na infolinii banku ponieważ nie mogę zrobić przelewu przez pocztowy 24 .Codziennie słyszę informację na infolinii że informatycy pracują nad rozwiązaniem problemu a przelewy mogę zrobić sobie na poczcie Owszem mogę tylko że za każdy przelew zapłacę 2.50
Zona (niepełnosprawna) miała u nich konto (z pełnym moim upoważnieniem).Po jej śmierci poszłem do banku po wypłate środków i okazało się , ż mi nic się nie należy pomimo przedstawionych rachunków za pogrzeb (nie mylić z kosztami które pokrywa ZUS).Mało tego-z ich centrali dostałem uzasadnienie Ochrona danych osobowych.To wielka kpina z ludzi starszych którzy przeżyli tragedie.Namawiajcie Swoich seniorów aby jak najszybciej przeniśli swoje środki do każdego innego banku !!!
Ja bardzo lubię pko bp. Polski bank, dużo bankomatów a w każdym mieście znajdziesz placówkę. Do tego bardzo dobra bankowośc przez internet ipko, mam konto w trzech bankach i z ipko najwygodniej mi sie kożysta
Mam pocztę niedaleko, więc nie muszę chodzić do banku, a konto osobiste jest prawie za darmo, bo tylko za karte płacę. Babcia mnie namówiła, nie żałuję, polecam
myślałem, że Pocztowy to bank dla babć ale pozytywnie się zaskoczyłem. Zaryzykowałem i mam teraz konto za darmo, tylko za kartę muszę płacić, ale to są jakieś groszowe sprawy. No i nie muszę chodzić do banku, bo ba poczcie można wszystko załatwić. Jak szukasz konta nowego i masz pocztę pod domem to ja bym polecał konto zawszedarmowe!
To zależy, jeśli tylko przebrniemy czasochłonny i trudny proces zakładania rachunku (moja umowa drukowała się na drukarce igłowej, bo laserowa była oczywiście popsuta) i nie będziemy zmuszeni do kontaktu z pracownikami tej instytucji to jak najbardziej warto. Korzystam już kilkanaście miesięcy z konta zawsze darmowego, na składane reklamacje odpowiadają sprawnie i szybko, żadnych nieoczekiwanych i dodatkowych opłat, poza tymi, które widnieją w TOiP. Dzięki płatnością kartą na kwotę co najmniej 300zł. miesięcznie Konto to jest nie tylko darmowe, ale w połączeniu z usługą eNvelo i zgłoszeniem do Programu Pocztowego można wyrwać miesięcznie dodatkowe 30zł. z Banku.
Jednakże w celu skorzystania z tych dobrodziejstw trzeba niestety już porozumieć się z pracownikiem banku, a nawet jeszcze gorzej bo często z pracownikiem Poczty Polskiej i to wtedy zaczyna się prawdziwy pokaz niekompetencji, indolencji, a nawet zniechęcania klienta do niektórych usług:
1) Panienka z pocztowego okienka nie potrafi zrozumieć co to jest Program Pocztowy i gdzie ona ma ten pesel i kwotę za zakup znaczków wpisać – wysyłając oczywiście do okienka Banku Pocztowego – a co z usługą na Pocztach, gdzie tego banku niema? – przecież to program ogólno-pocztowy, ale Panie z Poczty tego nie wiedzą?, nie chcą wiedzieć?
2) Panienki z okienek pocztowych na widok przesyłek ofrankowanych przez system eNvelo dostają co najmniej migreny. Jeszcze nie odmówiono mi przyjęcia takiej przesyłki, ale za to z jakim fochem! i komentarzami typu: "po co w ten sposób nadawać, Pan wie ile ja mam przez to roboty???, muszę się zalogować do sytemu i zatwierdzać każdą przesyłkę…… itp, etc… – co jest pewną schizofrenią, gdyż chwilę wcześniej wraz z koleżanką nalepiały reklamy eNvelo – BEZ KOLEJEK !!!
3) Już nie wspomnę o sytuacji kiedy musiałem dokonać wpłaty na konto w kasie, oczywiście z dowodem osobistym, a po wszystkim słyszę pytanie – Ale podpisał się Pan tak jak na karcie podpisów w banku ???? – a co to za różnica – jeśli nie to bank wycofa wpłatę ??? Ta pani nie potrafiła zrozumieć że podpis poświadcza wypłatę gotówki z banku, a nie wpłatę.
Konto na razie zostawię, bo nic za nie nie płace, ale niech tylko będzie jakakolwiek podwyżka opłat, czy nowy kolejny warunek do spełnienia dla darmowości konta to natychmiast je zamykam. No i Boże chroń mnie przed kontaktem z pracownikami tej instytucji.
To coś co nazywa się Bankiem nie wiele ma z nim wspólnego ,Przede wszystkim BRAK KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW !
Naliczanie bez wiedzy klienta prowizji 20 zł za przelew i oczywiście brak możliwości reklamacji. Jedyne co mogę polecić to SZYBKO ZLIKWIDOWAĆ TAM KONTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zanim będą problemy i potworne straty FINANSOWE . Niestety według mnie system tego całego Pocztowego "BANKU" jest zacofany .To jakieś nieporozumienie .TY im swoje a oni swoje
Odradzam każdemu ten bank. Osoby tam pracujące nie kompetentne. Ogólnie bank nieprofesjonalne podejscie. Wysyłali do mnie rzekomo jakies korespondencje ktore nigdy nie dotarły-dotyczące kredytu i ubezpieczenia mieszkania- i zaczeli naliczac sobie jakies odsetki o ktorych nie wiedziałem. Korespodencje z banku przesyła sie listem POLECONYM!!!!!!! tymbardziej jezeli chodzi o jakies platnosci ktorre sobie sami wymyslaja. Oczywiscie po namowie pani konsultantki zebym napisal odwołanie-napisałem. odpowiedz była taka jaka mozna bylo sie spodziewac-negatywna. Gdybym nie mial tam kredytu juz dano by mnie tam nie było. Moj kolega już zdażył uciec stamtad pomimo kredytu a ja jeszcze tkwie w tym bałaganie ale już niedługo:) ODRADZAM Z CALEGO SERCA BAN POCZTOWY!!!! Jeżeli chcesz mieć spokój i uniknać opłat wymyślonych z kosmosu na którym bank zarabia nie pchajcie sie do tego syfu. dowidzenia
Elementarny brak dbałości o bezpieczeństwo środków finansowych na koncie, brak komunikacji z pracownikami wyższego szczebla, niekompetencja pracowników, brak elementarnej wiedzy na temat przepisów i łamanie tychże przepisów!
Nie będę się rozpisywać o szczegółach sprawy, ale padłem ofiarą przekrętów finansowych na rynku do czego doszło przez niekompetencję, niewiedzę, arogancję pracowników, brak chęci podjęcia działań w celu rozwiązania problemu. Bank umywa ręce. Lekceważy klienta. Utrudnia kontakt z pracownikami wyższego szczebla. Przestrzegam i odradzam pozostawianie tam jakichkolwiek pieniędzy! Sprawę przekazałem do sądu.
Jestem byłym (na szczęście) pracownikiem tegoż Banku. Brak kompetencji pracowników to wina dyrekcji poszczególnych oddziałów. Szkolenie było jedno – 5 dni w Łodzi, samo poznanie produktów, głownie tylko tych za które pracownik ma prowizję. Jeśli klient nie chce czegoś z tych produktów to mamy go szybko "załatwić" by nie tracił naszego cennego czasu – tak nas uczono w oddziale Szczecin. Jakaś nauka procedur to kpina – nie wiesz? masz się dowiedzieć. Skąd? Nie wiesz, skąd??
nie masz spotkań – to po co przychodzisz do pracy? Pracownicy którzy chcą pomóc każdemu klientowi, są traktowani gorzej, bo za udzielenie informacji placówka nie zarabia, więc spław klienta i znajdź dojną krowę, która kupi to co Ty chcesz jej sprzedać.
Prezesi i inspekcja pracy pewnie nie wie jaki nacisk jest kładziony na pracowników przez dyrektor.
Kompetentna,przemiła i życzliwa placówka Banku Pocztowego w Szczecinie. Uważam, że bardzo dużo zależy od podejścia do klienta. Może być szereg innego rodzaju mankamentów organizacyjnych, ale jeżeli pracownik traktuje KAŻDEGO klienta z szacunkiem, to można uniknąć wielu problemów. Tak jest właśnie na wspomnianej placówce w Szczecinie, tam czuję się jak prawdziwy klient. Dodam,że wszyscy mamy złe dni i dużo zależy od nas samych. Pozdrówko
Odradzam Wszystkim i sama uciekłam, ludzie co tam pracują nie mają pojęcia o prawie bankowym jak z łąpanki.O mało nie podałam ich do prokuratury za zatrzymanie moich pieniędzy, i ten ciągły tekst" Proszę pani to nie my, to system" NIE POLECAM
coś strasznego .Powinni go zamknąć za te przekręty z klientami
Mi tydzień temu na koncie zrobilo się -1600 zl i nie wiadomo skąd to z czego debetu nie mam bo w tym banku miec nie można zlozylem reklamacje i czekam hu tydzień jezeli nie oddadzą tych pieniędzy od z tym do prokuratury.Bo tak być nie może
Banda złodziei i instytucja pełna niekompetentnych osób "z łapanki". Popełniają błędy po czym nie potrafią się do tego przyznać obarczając winą klienta. Konsultanci zbywają klientów posiłkując się wyuczonym zdaniem "nie jesteśmy uprawnieni do udzielania danych dotyczących Pani sprawy" – serio??? Jak proszę o połączenie z osobą uprawnioną do powyższego słyszę "proszę o kontakt drogą listowną bądź e-mail". Już raz czekałam 30 dni. Dziś musze czekać kolejny miesiąc!! Brak jakiejkolwiek znajomości polityki jakości i obsługi klienta, zero szacunku i działania mijające się z celem. NIGDY NIE ODWAŻE SIĘ POLECIĆ, WRĘCZ BĘDĘ ODRADZAĆ NAWET NAJGORSZYM WROGOM.
Założyłem tam konto ale karty płatniczej nie otrzymałem mimo że minie już miesiąc infolinię nie działa a przynajmniej nikt nie odbiera pani na poczcie stwierdziła że to żaden problem przecież pieniądze może pan wypłacić na poczcie normalne jaja nie polecam
Tragiczny bank. Konto miało być za 0 zł, okazało się że naliczało prowizję za prowadzenie. Wszystkie operacje na koncie płatne. Złożyłem wniosek o likwidację konta 2 miesiące temu. Konto nadal jest i wciąż naliczają opłaty. Unikajcie jak ognia
niestety panie obsługujące klientów tego banku nie przeskoczyły jeszcze do epoki kapitalizmu i dbania o klienta. korzystając z usług tej instytucji zawsze mam wrażenie jakby Pani w okienku robiła mi łaskę…
Naprawdę bardzo się zaskoczyłem ofertą Banku Pocztowego. Bardzo dobry kredyt hipoteczny, dodatkowo fajne konto osobiste to naprawdę działa na plus. Bardzo duża dostępność ich usług sprawiła, że stałem się ich klientem i spokojnie moge polecić ten bank każdemu
@ Piotr może i kredyt hipoteczny fajny, ale załatwienie formalności z tym związanych graniczy z cudem. Po miesiącu się poddałem! No chyba, że ja po prostu trafiłem na mniej kompetentną doradczynię. Czasem jak chcę coś tam załatwić to mam wrażenie, że nie jestem w banku tylko w jakimś kombinacie ;/
nie sądziłem że taki bank jak pocztowy może zaskoczyć interesującą ofertą kredytu gotówkowego, złożyłem wniosek, czekam już na kasę i mam nadzieję że niedługo kupie auto :))) tylko te ceny paliw… Ehhhh 🙂
Właśnie słyszałem że w Pocztowym dają teraz do końca marca 12,49%. A że kasy mi trzeba na zamierzony cel to chętnie skorzystam bo oferta jest konkurencyjna!
Lecę niebawem po kredyt do Pocztowego bo mają teraz zimową promę i mały procent w porównaniu do innych banków.
serdecznie odraczam – obraz funkcjonowania możecie zobaczyć sami ( ogarniecuie to w 30 min) Pani zajmująca się kredytami poprostu patrzyła na zegarek bo chciała iść na przerwę . Obsługa FATALNA. mam wrażenie że proszę o przyznanie renty w ZUSIE makabra. cała oprawa przywoła w Tobie czasy kiedy to klient był tylko przeszkodą w odpracowaniu zmiany .
Również odradzam Bank Pocztowy-pieniądze z tego banku zabrałem, konto zlikwidowałem po ostatniej wizycie w oddziale tego banku Obsługa pozostawia wiele do życzenia, klientów nie szanują, niczym w "Misiu" Barei.
W Banku Pocztowym niestety od września 2013 ponownie wprowadzają opłatę za prowadzenia konta Nestor i Standard.
Poobniżali też drastycznie oprocentowanie na lokatach .
Jeszcze może wprowadzą opłaty za przelewy do innych banków?
Trzeba sobie chyba dać spokój z tym bankiem .
Bank z powodu kredytu oceniam jako fatalny, na odpowiedź dot. naszego podania czekaliśmy 3 m-ce a oni zażądali od nas zaświadczeń z pracy i innych dokumentów w 10 dni. Żeby tam cokolwiek załatwić, trzeba uzbroić się w niekończącą się cierpliwość. Doradcy klienta w banku są niekompetentni, nie wiedzą co sprzedają, po podpisaniu umowy kredytowej okazało się że mamy do wpłacenie prowizję 2300 zł, jeszcze przed udzieleniem kredytu i podjęciem przez bank decyzji. OGÓLNIE PARANOJA!!!
Podzielam wymów Borneoxa. Również mam konto w banku pocztowym a jestem można powiedzieć młoda osobą. Korzystam z tego banku od roku i jak do tej pory nie miałam żadnych problemów.
Bank oceniam fatalnie. Panie obsługujące ten bank mają bardzo małą wiedzę, załatwianie nawet prostego przelewu trwa bardzo długo i bywa że aby cokolwiek załatwić trzeba chodzić po kilka razy.
Bywa również że nikt tego stoiska nie obsługuje bo 2 pracowników jest na urlopie, na chorobowym itp.
Takie traktowanie klienta to SKANDAL.
Ten Bank nie ma nic wspólnego z Pocztą i ludzie często mają pretensje do poczty a poczta jest niewinna bo to zupełnie inny produkt.
Tracę zaufanie do tego banku i z niego zrezygnuję.
Sposób traktowania klienta przez Bank Pocztowy należy traktować jako żart. Nie jestem w stanie już się denerwować. Od 12-tu miesięcy zabiegam o wydanie karty do prowadzonego przez Bank konta. Zmieniają się pracownicy, już trzykrotnie składałem wniosek o jej wydanie, wniosek ulega albo zaginięciu a innym razem pracownik obiecuje że zrealizuje i tak biegną kolejne miesiące. Ponieważ sprawa nie dotyczy moich osobistych finansów a jedynie założonego stowarzyszenia, więc czekam, dzwonię co kilka miesięcy i tak przekroczyliśmy już rok. Co dla mnie śmieszniejsze, struktura Banku jest tak ułożona, że nawet nie ma gdzie interweniować czy się poskarżyć. Strona www Banku też nie zawiera pomocnych informacji. Składam więc tą drogą gratulacje bankowi jako instytucji i jego pracownikom byłym czy aktualnym, którzy od ponad roku załatwiają taką śmieszną sprawę. Najpierw załatwiała Pani Sukiennik z Krakowa, a następnie Pani Barbara Buchta z Katowic po czym Pan Grzegorz Wrana. Gratuluję Bankowi sprawności i organizacji pracy, no i kompetentnych pracowników. Łączę wyrazy szacunku i liczę na upadek Banku!
Mam kredyt , w tym banku masakra tam nie ma pojęcia UGODA.
konto w tym banku to u mnie mozna powiedziec sluzbowy wybor, bo pracuje na poczcie hehe. wiec wszystko sobie zalatwie w pracy co tylko zechce, pod bokiem mam od razu, nie musze nigdzie latac kombinowac zrywac sie z pracy jak niektorzy bo banki tylko do 15. konto w pocztowym likwiduje mi ten problem raz na zawsze !
Cztery dni temu zrobiłam zgłoszenie na infolinii banku ponieważ nie mogę zrobić przelewu przez pocztowy 24 .Codziennie słyszę informację na infolinii że informatycy pracują nad rozwiązaniem problemu a przelewy mogę zrobić sobie na poczcie Owszem mogę tylko że za każdy przelew zapłacę 2.50
Zona (niepełnosprawna) miała u nich konto (z pełnym moim upoważnieniem).Po jej śmierci poszłem do banku po wypłate środków i okazało się , ż mi nic się nie należy pomimo przedstawionych rachunków za pogrzeb (nie mylić z kosztami które pokrywa ZUS).Mało tego-z ich centrali dostałem uzasadnienie Ochrona danych osobowych.To wielka kpina z ludzi starszych którzy przeżyli tragedie.Namawiajcie Swoich seniorów aby jak najszybciej przeniśli swoje środki do każdego innego banku !!!
Ja bardzo lubię pko bp. Polski bank, dużo bankomatów a w każdym mieście znajdziesz placówkę. Do tego bardzo dobra bankowośc przez internet ipko, mam konto w trzech bankach i z ipko najwygodniej mi sie kożysta
Mam pocztę niedaleko, więc nie muszę chodzić do banku, a konto osobiste jest prawie za darmo, bo tylko za karte płacę. Babcia mnie namówiła, nie żałuję, polecam
myślałem, że Pocztowy to bank dla babć ale pozytywnie się zaskoczyłem. Zaryzykowałem i mam teraz konto za darmo, tylko za kartę muszę płacić, ale to są jakieś groszowe sprawy. No i nie muszę chodzić do banku, bo ba poczcie można wszystko załatwić. Jak szukasz konta nowego i masz pocztę pod domem to ja bym polecał konto zawszedarmowe!
To zależy, jeśli tylko przebrniemy czasochłonny i trudny proces zakładania rachunku (moja umowa drukowała się na drukarce igłowej, bo laserowa była oczywiście popsuta) i nie będziemy zmuszeni do kontaktu z pracownikami tej instytucji to jak najbardziej warto. Korzystam już kilkanaście miesięcy z konta zawsze darmowego, na składane reklamacje odpowiadają sprawnie i szybko, żadnych nieoczekiwanych i dodatkowych opłat, poza tymi, które widnieją w TOiP. Dzięki płatnością kartą na kwotę co najmniej 300zł. miesięcznie Konto to jest nie tylko darmowe, ale w połączeniu z usługą eNvelo i zgłoszeniem do Programu Pocztowego można wyrwać miesięcznie dodatkowe 30zł. z Banku.
Jednakże w celu skorzystania z tych dobrodziejstw trzeba niestety już porozumieć się z pracownikiem banku, a nawet jeszcze gorzej bo często z pracownikiem Poczty Polskiej i to wtedy zaczyna się prawdziwy pokaz niekompetencji, indolencji, a nawet zniechęcania klienta do niektórych usług:
1) Panienka z pocztowego okienka nie potrafi zrozumieć co to jest Program Pocztowy i gdzie ona ma ten pesel i kwotę za zakup znaczków wpisać – wysyłając oczywiście do okienka Banku Pocztowego – a co z usługą na Pocztach, gdzie tego banku niema? – przecież to program ogólno-pocztowy, ale Panie z Poczty tego nie wiedzą?, nie chcą wiedzieć?
2) Panienki z okienek pocztowych na widok przesyłek ofrankowanych przez system eNvelo dostają co najmniej migreny. Jeszcze nie odmówiono mi przyjęcia takiej przesyłki, ale za to z jakim fochem! i komentarzami typu: "po co w ten sposób nadawać, Pan wie ile ja mam przez to roboty???, muszę się zalogować do sytemu i zatwierdzać każdą przesyłkę…… itp, etc… – co jest pewną schizofrenią, gdyż chwilę wcześniej wraz z koleżanką nalepiały reklamy eNvelo – BEZ KOLEJEK !!!
3) Już nie wspomnę o sytuacji kiedy musiałem dokonać wpłaty na konto w kasie, oczywiście z dowodem osobistym, a po wszystkim słyszę pytanie – Ale podpisał się Pan tak jak na karcie podpisów w banku ???? – a co to za różnica – jeśli nie to bank wycofa wpłatę ??? Ta pani nie potrafiła zrozumieć że podpis poświadcza wypłatę gotówki z banku, a nie wpłatę.
Konto na razie zostawię, bo nic za nie nie płace, ale niech tylko będzie jakakolwiek podwyżka opłat, czy nowy kolejny warunek do spełnienia dla darmowości konta to natychmiast je zamykam. No i Boże chroń mnie przed kontaktem z pracownikami tej instytucji.
To coś co nazywa się Bankiem nie wiele ma z nim wspólnego ,Przede wszystkim BRAK KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW !
Naliczanie bez wiedzy klienta prowizji 20 zł za przelew i oczywiście brak możliwości reklamacji. Jedyne co mogę polecić to SZYBKO ZLIKWIDOWAĆ TAM KONTO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zanim będą problemy i potworne straty FINANSOWE . Niestety według mnie system tego całego Pocztowego "BANKU" jest zacofany .To jakieś nieporozumienie .TY im swoje a oni swoje
tak jak kolega wyżej. Aha nie napisałeś jeszce,że bankomatów jest bardzo mało.Trzeba sie naprawde naszukać żeby wypłacić pieniążki bez prowizji ….
Odradzam każdemu ten bank. Osoby tam pracujące nie kompetentne. Ogólnie bank nieprofesjonalne podejscie. Wysyłali do mnie rzekomo jakies korespondencje ktore nigdy nie dotarły-dotyczące kredytu i ubezpieczenia mieszkania- i zaczeli naliczac sobie jakies odsetki o ktorych nie wiedziałem. Korespodencje z banku przesyła sie listem POLECONYM!!!!!!! tymbardziej jezeli chodzi o jakies platnosci ktorre sobie sami wymyslaja. Oczywiscie po namowie pani konsultantki zebym napisal odwołanie-napisałem. odpowiedz była taka jaka mozna bylo sie spodziewac-negatywna. Gdybym nie mial tam kredytu juz dano by mnie tam nie było. Moj kolega już zdażył uciec stamtad pomimo kredytu a ja jeszcze tkwie w tym bałaganie ale już niedługo:) ODRADZAM Z CALEGO SERCA BAN POCZTOWY!!!! Jeżeli chcesz mieć spokój i uniknać opłat wymyślonych z kosmosu na którym bank zarabia nie pchajcie sie do tego syfu. dowidzenia
Elementarny brak dbałości o bezpieczeństwo środków finansowych na koncie, brak komunikacji z pracownikami wyższego szczebla, niekompetencja pracowników, brak elementarnej wiedzy na temat przepisów i łamanie tychże przepisów!
Nie będę się rozpisywać o szczegółach sprawy, ale padłem ofiarą przekrętów finansowych na rynku do czego doszło przez niekompetencję, niewiedzę, arogancję pracowników, brak chęci podjęcia działań w celu rozwiązania problemu. Bank umywa ręce. Lekceważy klienta. Utrudnia kontakt z pracownikami wyższego szczebla. Przestrzegam i odradzam pozostawianie tam jakichkolwiek pieniędzy! Sprawę przekazałem do sądu.
Jestem byłym (na szczęście) pracownikiem tegoż Banku. Brak kompetencji pracowników to wina dyrekcji poszczególnych oddziałów. Szkolenie było jedno – 5 dni w Łodzi, samo poznanie produktów, głownie tylko tych za które pracownik ma prowizję. Jeśli klient nie chce czegoś z tych produktów to mamy go szybko "załatwić" by nie tracił naszego cennego czasu – tak nas uczono w oddziale Szczecin. Jakaś nauka procedur to kpina – nie wiesz? masz się dowiedzieć. Skąd? Nie wiesz, skąd??
nie masz spotkań – to po co przychodzisz do pracy? Pracownicy którzy chcą pomóc każdemu klientowi, są traktowani gorzej, bo za udzielenie informacji placówka nie zarabia, więc spław klienta i znajdź dojną krowę, która kupi to co Ty chcesz jej sprzedać.
Prezesi i inspekcja pracy pewnie nie wie jaki nacisk jest kładziony na pracowników przez dyrektor.
Kompetentna,przemiła i życzliwa placówka Banku Pocztowego w Szczecinie. Uważam, że bardzo dużo zależy od podejścia do klienta. Może być szereg innego rodzaju mankamentów organizacyjnych, ale jeżeli pracownik traktuje KAŻDEGO klienta z szacunkiem, to można uniknąć wielu problemów. Tak jest właśnie na wspomnianej placówce w Szczecinie, tam czuję się jak prawdziwy klient. Dodam,że wszyscy mamy złe dni i dużo zależy od nas samych. Pozdrówko
Odradzam Wszystkim i sama uciekłam, ludzie co tam pracują nie mają pojęcia o prawie bankowym jak z łąpanki.O mało nie podałam ich do prokuratury za zatrzymanie moich pieniędzy, i ten ciągły tekst" Proszę pani to nie my, to system" NIE POLECAM
coś strasznego .Powinni go zamknąć za te przekręty z klientami
Mi tydzień temu na koncie zrobilo się -1600 zl i nie wiadomo skąd to z czego debetu nie mam bo w tym banku miec nie można zlozylem reklamacje i czekam hu tydzień jezeli nie oddadzą tych pieniędzy od z tym do prokuratury.Bo tak być nie może
Banda złodziei i instytucja pełna niekompetentnych osób "z łapanki". Popełniają błędy po czym nie potrafią się do tego przyznać obarczając winą klienta. Konsultanci zbywają klientów posiłkując się wyuczonym zdaniem "nie jesteśmy uprawnieni do udzielania danych dotyczących Pani sprawy" – serio??? Jak proszę o połączenie z osobą uprawnioną do powyższego słyszę "proszę o kontakt drogą listowną bądź e-mail". Już raz czekałam 30 dni. Dziś musze czekać kolejny miesiąc!! Brak jakiejkolwiek znajomości polityki jakości i obsługi klienta, zero szacunku i działania mijające się z celem. NIGDY NIE ODWAŻE SIĘ POLECIĆ, WRĘCZ BĘDĘ ODRADZAĆ NAWET NAJGORSZYM WROGOM.
Założyłem tam konto ale karty płatniczej nie otrzymałem mimo że minie już miesiąc infolinię nie działa a przynajmniej nikt nie odbiera pani na poczcie stwierdziła że to żaden problem przecież pieniądze może pan wypłacić na poczcie normalne jaja nie polecam
Najgorszy bank w Polsce.
Tragiczny bank. Konto miało być za 0 zł, okazało się że naliczało prowizję za prowadzenie. Wszystkie operacje na koncie płatne. Złożyłem wniosek o likwidację konta 2 miesiące temu. Konto nadal jest i wciąż naliczają opłaty. Unikajcie jak ognia