Alior Bank SA

zobacz opinie alior bankAlior Bank to jeden z liderów bankowości detalicznej w Polsce. Bank posiada w swojej ofercie kredyty gotówkowe jak również kredyty konsolidacyjne. Bardzo ciekawą ofertę kont osobistych skierowanych do klientów indywidualnych. W ofercie Alior Banku znajdziemy również pełen wachlarz produktów depozytowych, od rachunków oszczędnościowych, przez lokaty terminowe jak również produkty inwestycyjne.


zapytaj o kredytAlior Bank to jednak również bogata oferta kont firmowych dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą jak również i przedsiębiorstw.


Nazwa: Alior Bank SA
Data ustanowienia: 2008-11-17
Strona WWW: www.aliorbank.pl
Adres:

Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
fax: +48 22 555 23 23


Historia:

Prace projektowe związane z uruchomieniem banku rozpoczęły się we wrześniu 2007 r. Prowadzi je stale powiększający się zespół doświadczonych bankowców, liczący obecnie ponad 1300 osób, w tym 870 doradców klienta. Docelowo – w perspektywie 3 lat – Bank będzie zatrudniał aż 3500 pracowników.
18 kwietnia 2008 r. Grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku. 1 września 2008 r. Alior Bank SA otrzymał zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności.


Rada Nadzorcza:

Helene Zaleski
Prof. Małgorzata Iwanicz-Drozdowska
Prof. Marek Michalski
Prof. Krzysztof Obłój
Józef Wancer


Zarząd:

Wojciech Sobieraj – Prezes
Krzysztof Czuba – Wiceprezes
Niels Lundorff – Wiceprezes
Artur Maliszewski – Wiceprezes
Witold Skrok – Wiceprezes
Cezary Smorszczewski – Wiceprezes
Katarzyna Sułkowska – Wiceprezes


Kapitał zakładowy: 500000000
Akcjonariusze:

Carlo Tassara S.p.A.


Ilość placówek: 100



62 komentarze

  • MONIKA

    Konkurencja powinna uczyć się od tego Banku obsługi swoich klientów. Jestem pod dużym wrażeniem podejścia i kompetencji pracowników.

  • Anonim

    mam tu konto i jestem zadowolona, fajne.

  • Ilan

    Duży pozytyw za jakość usług i przyjazność konta:)

  • Anonim

    usługi na najwyższym poziomie.

  • Marcela

    miałam okazję korzystać z usług Alior Banku przy okazji prywatyzacji Taurona, gdzie korzystałam z rachunku maklerskigo. Naprwdę jestem pod wielkim wrażeniem obsługi w banku. pełen profesjonalizm. Oby tak dalej

  • Anonim

    Polecam:)usługi na na wysokim poziomie… troszkę martwi mnie wzrost opłat za konto…i częste przerwy serwisowe…generalnie konto fajne,można doglądać lokat, środków i infolinia dostępna a ludzie kompetentni…ostatnio miałam problem,zmieniając numer telefonu zapomniałam powiadomić o tym banku….na infolinii dostałam instrukcje od ręki…a w placówce było bardzo miło…minusem są dziwne sesje tzn brak trzeciej, co oznacza,że bank pieniądze przetrzymuje…Generalnie Alior stara się dbać o klienta, bardzo jestem zadowolona z opcji drugiego konta dla mojego dziecka…chociaż nie ma 13 lat Alior ma opcje dla klientów, tzn dziecko młodsze nie ma dostępu, ale już może mieć konto imienne, rodzic jest pełnomocnikiem…fajna opcja:)pozdrawiam

  • Anonim

    Zmieniłem swoje konto osobiste na to w Alior Banku i jestem w 100% zadowolony. Spełniając podstawowe warunki opłata wynosi 4 zł miesięcznie za samą kartę (karta z paypass), więc to nie jest dużo. Tymbardziej jeśli wypłaty są darmowe w każdym bankomacie! A także przelewy, które potwierdzamy za pomocą hasła przychodzącego na telefon, a nie durnych kart-zdrapek. Serwis i obsługa gonta przez internet jest intuicyjna, aczkolwiek czasami trzeba cierpliwości na słabszych komputerach i wolniejszych łączach. W placówkach zawsze miło i profesjonalnie. Polecam z pełną satysfakcją!

  • Kondzio

    Muszę powiedzieć, że obsługa w Alior Banku w pełni mnie satysfakcjonuje. Doradcy są w porządku, wystrój wnętrza placówki również bardzo mi się podoba – na podłogach dywany a na ścianach plazmy. No i nie ma kolejek! Przynajmniej nigdy nie trafiłem na nie. Produkty banku również są OK – korzystam z konta osobistego i karty kredytowej.

  • Makaras

    konto oraz kartę kredytową mam w tym banku odkąd tylko istnieją w Polsce. naprawdę nigdy nie miałem problemu z żadną reklamacją bądź wyjaśnieniem jakiejś niedogodności. szczerze polecam ten bank wszystkim, którzy mają dosyć niekompetencji w wydaniu doradców reprezentujących ich banki

  • miklas

    na początku była "wyższa kultura bankowości". było dobrze, fajnie, bank naprawdę wyróżniał sie na tle konkurencji. Dystyngowane meloniki, to wszystko tworzyło klimat banku. Dziś coraz częsciej przypomina to pozyskanie jak największej ilości klientów, którym daje się kredyt ponad wszystko, aby tylko rachunek zysków zgadzał się dla banku. jak tak dalej pójdzie, to Alior raczej niczym nie będzie różnił się od takich marek jak Lukas czy AIG, po prostu pogotowie pożyczkowe.

  • Marianna

    Skusiłam się na Alior Bank na samym początku, kiedy to bank powstawał. Fajne kiedy konto było za darmo….teraz już tak nie jest (ubezpieczenie). No i muszę przyznać, że mają niedoskonały system bankowości elektronicznej. Traktuję Aliora jak bank drugiego wyboru – główne konto mam w mBanku i jestem zadowolona.

  • Miklus

    konto, kartę i biuro maklerskie – z wszystkich tych usług korzystam właśnie w tym banku. Rewelacja, duże zadowolenie. Mało jest tego typu nowoczesnych instytucji bankowych w naszym kraju

  • Alexa

    Bardzo polecam Alior Bank. Korzystam z konta osobistego od początku istnienia banku w Polsce. Początkowo konto miało być tylko na chwilę, ponieważ namówiła mnie koleżanka…ponoć coś z tego miała 😉 ale jak spróbowałam to postanowiłam, że Alior zostanie moim głównym bankiem. Obsługa w placówce na wysokim poziomie. Jedyne do czego mogę się przyczepić to obsługa na infolinii ale na szczęście nie muszę często z tego korzystać.

  • renatka

    Mam od niedawna konto w Alior Banku… jestem bardzo zadowolona, 0 PLN co mnie cieszy najbardziej, przemiła obsługa w placówkach. Szybko, sprawnie. Zobaczymy jak to dalej będzie wygladalo

  • aligator

    mam konto osobiste i jestem super zadowolony, polecam wszystkim ten bank – a jaka laseczka siedzi w jednej z placówek… ehhh

  • Jarek

    Niedawno otrzymałem informacje o zmianie wierzyciela kredytu gotówkowego właśnie na Alior Bank. Przez rodzinne problemy przelewu dokonałem 5 dni po terminie jak by nie było moja wina. Dwa tygodnie później Dzwoni pani z Alior Banku i informuje mnie o przeniesieniu wierzytelności kredytu i że na moim koncie jest zalęgłość pytam, zdziwiony jaka skoro zapłaciłem „tak jest zalęgłość z tytułu odsetek w wysokości 70 gr i jeszcze 10 PLN za monit telefoniczny” tonacja jej głosu skojarzyła mi się z inkwizytorem. Mam konta kilkanaście lat w dwóch starych bankach i nie zdarzyło mi się żeby pani, z któregokolwiek banku zadzwoniła do mnie z informacją ze mam zalęgłość i pobrała za to opłatę. Tak wiem te banki za pierwszy monit nie pobierają opłaty. Zastanawiałem się, na czym ten Bank zarabia skoro wszystko za zero złotych teraz wiem na naiwności ludzkiej.
    Nosiło mnie na zmianę banku na Alior.. Teraz, kiedy wiem ze za 70 gr muszę zapłacić 10,70 zł odpuszczam sobie go. Najgorszy i NAJDROŻSZY BANK, jakiemu niestety muszę płacić raty.

  • grzes

    Kolego Jarku jak czytam te twoje wypociny to mi się śmiać chce.Liczyłeś że jakikolwiek bank to instytucja charytatywna? – nie wpłaciłeś na czas-Twoja wina i pretensje do sienie. Przeczytaj umowę kredytową, bo nikt tego nie robi, a później jęczenie, łzy, Kruki i inne gó..na.

    Co do Aliorbanku, mam od początku jak są w PL na początku było chyba taniej, ale i tak jest OK. Tak naprawde mam dylemat pomiędzy Mbankiem a tym. Puki co, jeszcze tu jestem 🙂

  • magdaa

    witam jestem klientem tego banku jestem zadowolona z ich usług .

  • mel

    Mam w Aliorze rachunek i kartę od kilku lat. Wszystko jest OK, drobne reklamacje rozwiązują na korzyść klienta Nie są natrętni, niestety od marca likwidują cashback, choć i tak go wcześniej znacznie ograniczyli (dodali obowiązkowe ubezpieczenie)

  • Olka

    Konto w tym banku jest nie do polecenia. Wchodzę dziś na konto patrzę a tu -12zł jakim cudem? Konto przypominam otwarłam za 0zł. Karta jeszcze nie aktywowana, żadna transakcja nie została nią zrobiona a konto na minusie. Także infolinia na którą się dzwoni, jest to zwykłe wyciąganie pieniędzy czeka się na to połączenie,czeka i nikt nie odbiera. Nie powinno tak być. Zrezygnuję z tego konta, gdyż w wielu innych bankach będzie ono zapewne lepsze. Zawiodłam się po całości. Jest to moje pierwsze konto jakie w życiu otwarłam, a już żałuję. Naprawdę nie polecam i radzę dwa razy zastanowić się nad otwarciem konta właśnie w tym banku.

  • lBolek

    Alior Bank to najbardziej chciwy bank z jakim miałem do czynienia. Normalnie wymieniam waluty ze spreadem 0,01 PLN tak dla EUR jak i USD. Wystarczy jednak, że przez pomyłkę zlecę przelew w walucie z konta PLN lub kontrahent pomyli rachunek to przewalutowanie kosztuje ponad 5% czyli dla przelewu na 5000 EUR ponad 1000 PLN zamiast 50 PLN. Na reklamację Bank odpowiada, że regulamin banku nie pozwala na skorygowanie takiej pomyłki – dodajmy, że regulamin został stworzony przez bank, i takie zapisy służą wyłącznie dymaniu klientów przy każdej okazji. Krótko mówiąc odradzam jakiekolwiek produkty tego banku.

  • bohun

    ja mam kredyt konsolidacyjny w aliorze bo wczesniej splacalem kilka rat z roznych mniejszych pozyczek i bylo dosc nieciekawie a tutaj sami wyszli z propozycja ze mi z tego zrobia jeden kredyt i nawet place mniejsza niz wczesniej. takze jak na razie alior bank u mnie bardzo na plus

  • marcin

    Ja od 5 lat posiadam w tym banku konto, dwa kredtty, karte kredytowa. Dwa lata temu otrzymałem kredyt hipoteczny. Żadnych problemów.

  • Prawda

    Polecam ten Bank pracuje z nim od 4 lat zakładam lokaty i różne inwestycje i wszystko jest okej tak jak mówią tak jest. Potwierdzam że to jest wyższa kultura Bankowości. POLECAM

  • Robert

    To najgorszy Bank na Świecie Kultura bajkowości to ich omija szerokim łukiem
    Po prostu Prostaki i jeszcze raz prostaki
    Chamstwo, bezduszność i rozczarowanie to Bank ALIOR – jesteś gotowy na porażkę musisz się z nimi związać.
    Chcesz być traktowany jak Śmieć załóż konto
    Weź kredyt a na pewno Cię zniszczą
    Więc uciekaj jak najdalej

  • dzolo

    Zkuszony oprocentowaniem wkładu załorzyłem w Aliorze lokatę.Gdy przyszedł czas odebrania wkładu z odsedkami nie można było powiadomić banku o tym telefonicznie tylko osobiście ,strata czasu i pieniędzy za dojazd.Konieczność zamawiania swoich pieniędzy na określony dzień pod rygorem kary gdybym ich nie odebrał o czasie.Gadzety,tablety,reklamy jak to mówiła moja babcia ;cała para w gwizdek;
    ODRADZAM KAŻDEMU!

  • Robin

    A ja nigdy nie miałem z tym bankiem żadnych problemów – miła obsługa, czytelna aplikacja online i bezpłatne konto. Może pomyliłeś banki…

  • Krystyna

    Osobiście zakładałam konto w placówce tego banku. Trafiłam na przesympatyczną panią, która o dziwo nie usiłowała mi wcisnąć dodatkowych produktów lecz skupiła się wyłącznie na moim koncie. Wybrałam konto rozsądne.

  • kmiecik

    Bałem się tego banku, bo nie mam zaufania do nowych banków, ale niepotrzebnie. znajomi chwalili więc też się zdecydowałem założyć konto i muszę przyznać, że jest dobrze. Obsługa wygodna, fajna konto internetowe.

  • Oburzona

    Mam w aliorze konto od około roku. Nie powiem ten bank ma swoje minusy jak każdy inny (wolne księgowanie i przesyłanie przelewów). Ale jestem zadowolona z obsługi. Jeszcze nigdy nie sprawili mi problemów jak to się działo w innych bankach.

  • marta

    mam konto w tym banku odkąd tylko się otworzyli w Polsce. pożyczki, kredyty, karty kredytowe, naprawdę wszystko bez problemu, mogę polecić konta i kredyty w alior banku z czystym sumieniem

  • Bernarda W.

    Mam konto w tym banku i działa bez zarzutu, strona www ok ale z innych produktów nie korzystam bo nieopłacalne. Trochę martwi mnie dynamiczna fluktuacja personelu, ludzie przychodzą i jakoś szybko odchodzą do innych banków.

  • Mariola MT

    Mam do załatwienia sprawę w banku i po skontaktowaniu się z panią na infolinii żadnych informacji mi nie udzielono.Zadzwoniłam więc do centrali banku i pani wprowadziła mnie w błąd.Podała mi adres banku Alior w Kielcach -ul.Warszawska 218 D po czym zapewniła mnie trzykrotnie ,że bank jest czynny w soboty od g,10.00-16.00. Mieszkam w Skarżysku i właśnie wróciłam z Kielc. Najpierw naszukałam się tego banku pod podanym adresem, a później udałam się do wszystkich banków Alior mieszczących się w Kielcach. Niestety żaden z nich nie był czynny. Nic nie załatwiłam, straciłam czas, pieniądze i zainteresowanie tym bankiem. A nadto jestem po prostu wściekła! Jak można udzielać takich informacji wprowadzając ludzi w błąd.

  • Negatywna

    W ubiegłym roku pani z banku Alior zadzwoniła do mnie z informacją o kredycie konsolidacyjnym -3% i zmniejszona rata.To fikcja. Już na wstępie pani z banku zapomniała wydrukować pisma o pobieraniu mnie z konta rat pożyczki? A kto jest winien- oczywiście klient, bo nie pouczył pani z banku o tym…….( nie znam się na bankowości i nie wiedziałam,że trzeba mieć takie pismo).Niestety nie otrzymałam owej zniżki,pomimo dwukrotnej reklamacji.Proszę państwa przy zawieraniu umów kredytowych musicie wiedzieć wszystko na temat bankowości,bo zostaniecie tak potraktowani jak ja.Mało tego po raz wtóry poszłam do banku w Olsztynie przy ul.Wilczyńskiego,zapytać się co dalej mam zrobić?A co usłyszałam krzyk i podniesione głosy wszystkich trzech pań.Wyszłam z banku z niesmakiem a potem trafiłam do szpitala……..Mam 60 lat i zdrowie nienajlepsze, ale nikt nigdy mnie tak nie potraktował.Obecnie jeszcze jestem w tym banku,lecz w najbliższym czasie postaram się zamknąć konto i uciec .Negatywna

  • Trzepiący Czech

    Ahoj polska ładne mace te banki ale ne wem cego to u was knedliczków i piwa ne dają w bankach ? A no kiepsko to z kulturą u was kiepsko taki czeski film te całe banki wase

  • Marian

    Zastanawiałem się nad dodatkowym kontem dedykowanym dla płatności elektronicznych, wybór padł na Konto ZEROzłotowe. Nie wyróżnia się niczym szczególnym lecz jest darmowe 🙂 Czekam na pierwszą wypłatę z 4% lokaty.

  • Marek

    Ja sam zmieniłem z banku WBK i jestem zadowolony z przejścia. Zdecydowanie na plus mogę ocenić podejście do klienta, czego brakowało mi w poprzednim banku. Cała reszta taka jak wszędzie 🙂

  • lolek

    Nie wiem jak wyglądają kredyty, bo po szczerości trzymam się od nich z daleka jak tylko mogę. Mam wrażenie, że gdzie się ich nei weźmie to i tak człowiek będzie niezadowolony. Zawsze trzeba oddać więcej niż się pożyczyło. Banki na czym muszą zarabiac 😀
    Ja mam konto internetowe. Przeszedłem z ING. Kiedyś mieli tam wszystko za darmo, ale teraz bankomaty inne niż ING i chyba Planet Cash są płatne, a żeby nie płacić za kartę 7 zł miesięcznie to trzeba 300 zł wydać kartą. W Aliorze wystarczy 100zł wydać kartą, a jak się nie wyda to tylko 4 zł. Także oferta lepsza.

  • Zjadacz Cebuli

    E tam, dla mnie bank jak bank. Nie rozumiem narzekań nie rozumiem zachwytów. W niektórych kwestiach gorszy niż inne, a w niektórych ma lepsza ofertę. Jak to w życiu.

  • Piotrek

    W porównaniu z innymi bankami Alior ma bardzo nowoczesne podejście do Klienta. Dużo rzeczy można załatwić szybko i sprawnie, bez czekania długiego czasu w kolejkach. Bankowość elektroniczna działa bez zarzutu. Całkiem niedawno założyłem tam konto i jestem z tego faktu bardzo zadowolony.

  • Denis

    PS: Po kontakcie z tym bankiem i ich obsługą, która jest za przepraszeniem banda debili jestem stratny o kwote około 380tysięcy złotych ze względu na ich "14 dni na zamknięcie rachunku itp". Jestem rolnikiem, nie mam posianych 1/3 pól na wiosnę, terminy siewu minęły bo nie raczyli przyśpieszyć sprawy przy zamykaniu rachunku bankowego. OMIAJCIE ICH!!

  • Denis

    Bank jest jedną wielką katastrofą. Nie potrafią zamknąć rachunku kredytowego w nalezytym czasie, przacuja tam osoby niekompetentne i rozbiezne w informowaniu klienta. Oszukuja przy ubezpieczeniach, nie informuja o skladaniu wniosku o zwrot ubezpieczenia przy wczesniejszej splacie kredytu. Nie ubezpieczaja kredytów na pelny okres splacania tylko np; kredyt na 10 lat a ubezpieczony na 4. Nie polecam, jestem ofiara tego banku i osoba poszkodowana jak rowniez oszukiwana i wprowadzana w blad. Jedyny bank jaki moge polecic to eurobank. Wszystko jasnie i przejrzyscie opisane, informuja o wszystkim, zalatwiaja sprawy od reki. nie pobieraja oplat ani prowizji. Alior bank pobiera nawet prowizje za wczesniejsza splate kredytu gotowkowego a tego robic nie moga. Jedynie przy hipotekach. Wkraczam z bankiem i jego "pracownikami" – bo sa to ludzie nie majacy pojecia o bankowosci – na droge sadową. Omijajcie ten bank szerokim lukiem bo stracicie na tym wy i wasza rodzina!

  • anna

    Tragedia !!!!!!!!!!!!! Nikomu nie polecam tego banku WZIĘŁAM KREDYT JESZCZE W mERITUM TERAZ GO PRZEJĄŁ Alior ubezpieczenie kredytu opiewało na kwotę 7800 zł – kredyt na 120 rat. Po spłaceniu całkowitego kredytu po 16 ratach wysłali mi zwrot ubezpieczenia 350 zł. HAHAHAHA, a powinnni około 6000 tysięcy mi oddać , wojuję z nimi od prawie 2 miesięcy i nic , żadnego odzewu napisałam im wezwanie do zapłaty jak to nie poskutkuje idę do sądu. Jak dzwoniłam na ich infolinię to chłoptaś mi powiedział ,że przecież już dostałam zwrot a jak mi się nie podoba to ja osobiście powinnam od ubezpieczyciela się tego zwrotu domagać a nie od nich a ja nie zawierałam umowy na ubezpieczenie z ubezpieczycielem tylko z bankiem TRAGICZNY BANK NIKOMU NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To są totalni ZŁODZIEJE. Za dwa dni opóźnienia w spłacie kredytu wydzwaniali po parę razy dziennie nie dość, że na mój koszt to jeszcze z pogróżkami , że jak nie zapłacę na następny dzień to przyślą do mnie kogoś i naliczą mi karną kwotę. OMIJAJCIE TEN BANK Z DALEKA !!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • Adams

    Plusem jest bankowość internetowa a minusem podejście do klienta. Trzeba się bardzo pilnować przed tzw naganiaczami którzy na wszelkie sposoby starają się oszukać klienta. Moja rada unikać wszelkiego rodzaju rozmów telefonicznych z tzw pracownikami banku.

  • Michał

    Ludzie ,pamiętajcie o jednej podstawowej zasadzie ,W ŻADNYM BANKU UBEZPIECZENIE NIE JEST OBOWIĄZKOWE -i to trzeba pamiętać ,nie daj się wrabiać w rzeczy tobie zupełnie niepotrzebne – PAMIĘTAJ !

  • ren

    1,5 godz oczekiwania to chyba przesada na Fieldorfa W-wa

  • marcel

    Witam ja również nie polecam tego banku mnie niestety ktoś polecil i się wtopiłem wchodząc tam Private Alior Bank na ul.szyperskiej poznan radze omijać zasady działania bardzo podobne jak w amber gold tylko że w alior dostajesz menedżera ktury wyludza od ciebie pieniądze ile sie da a potem umywa ręce i twierdzi ze taka kolej losu kazdy musi stracic tak mnie powiedziano będąc tam 4lata straciłem 50tys.zł nie zarabiając nic!!! a i częsci pieniedzy nie mogę wypłacić bo są polokowane na 10do 15 lat bez mojej wiedzy!!!nawet derektor banku nie zareagował na poczynania pracownika szkoda

  • PeaceGuard

    Odradzam komukolwiek członkostwo w Alior Banku, jeśli nie chce zostać oszukany. Podobnie było w moim przypadku. W ogóle nie zakładałem nawet nigdy konta w Aliorze, ale przejął on Meritum Bank, w którym miałem konto. Oczywiście konto darmowe nagle stało się kontem za 16 złotych miesięcznie. O informacji sms-em o zmianach warunków nie było mowy. Tak więc zdzierali ze mnie kasę przez kilka miesięcy, a gdy złożyłem dyspozycję o zamknięcie konta, to najpierw kazali dołożyć kolejne pieniądze, bo "konto będzie aktywne jeszcze przez miesiąc i naliczy się następna opłata", potem dzwoniła do mnie kobieta z samej centrali próbując przekonać, żebym zostać i że niby na rok dadzą mi darmowe konto (gdzie w innych bankach jak SMART, czy Idea jest obecnie w pełni darmowe na stałe), ale gdy się nie zgodziłem, to okazało się, że muszę zabrać z konta część pieniędzy, bo teraz bilans jest dodatni, a musi być zerowy. Oczywiście gdy to zrobię miałem już samemu do niej dzwonić, ponieważ skoro odmówiłem to kontakt ze mną miała już kompletnie gdzieś. Oczywiście okazało się potem, że i tak przez miesiąc od złożenia dyspozycji konto pozostawało otwarte, a po miesiącu zadzwoniła do mnie inna pani mówiąc, że na koncie znów jest bilans ujemny i muszę dopłacić, żeby konto zamknąć.
    Całkowita żenada, fatalny stosunek do klienta, fatalne informowanie, a na dodatek moje dane wyciekły do jakichś instytucji trzecich, które teraz dzwonią w różnych spamerskich sprawach.
    ODRADZAM KOMUKOLWIEK DOTYKANIE KIJEM TEGO BANKU.

  • Patriota

    Alior Bank tragedia i porażka brałem coś na kredyt za pośrednictwem tego banku miało być bez odsetek a wyszło że z odsetkami i prowizją dana rzecz kosztowała 1900 a wyszła mnie 2400 + 100zł na dzwonienie do nich to prawie jak na 0700…rozmowa z konsultantami tragiczna połowa nie powinna tam pracować przeciągają rozmowy i naciągają klientów.Reasumując spłaciłem kredyt zamiast trzech lat w 15 miesięcy ale suma odsetek nie zmalała i trzeba było dopłacić jeszcze bo kobieta w banku nie doliczyła 140 zł baa dopłacić za drugim razem kazali z zapasem bo czy kredytu jest 2000 tysiące czy 140 zł to odsetki liczą dziennie 40 groszy a księgowanie wpłaty może nastąpić nawet po kilku dniach tak powiedział mi pracownik banku czyli jak nie dopłacę nawet 10 groszy to 40 groszy dziennie narośnie mi odsetek…Boje się pomyśleć co by było jak miał bym w tym banku kredyt na mieszkanie… Zrujnowali by człowieka na samych telefonach i problemach z odsetkami horrendalnymi…Także radzę omijać to instytucję szerokim łukiem bo to nie bank tylko PARABANK…

  • Alvados28

    Czekałem na Szanowną Panią, aż 50 minut, a i tak nic nie załatwiłem, a było to w Rybniku ul. Gliwicka 45

  • Jerzy Sz.

    Witam! W dniu 07-11-2016 roku otworzyłem konto osobiste t.z. Rozsądne, oszczędnościowo-rozliczeniowe w Jastrzębiu Zdroju Al. Józefa Piłsudskiego 25. Pani Katarzyna W. Bankier Klienta, która zajmowała się otwarciem w/w konta. Wyjaśniła, zapoznała i na wszystkie moje zapytania, odpowiedziała wyczerpująco ze zrozumieniem, a co najważniejsze! Podejście do klienta bardzo profesjonalne i wysoka kultura, co bardzo rzadko trafia się na tak wspaniałych Bankierów jakim jest Pani Katarzyna W. W związku z powyższym warto poczekać w kolejce do Pani Katarzyny W., a sami przekonacie się, że się nie myliłem! Sprawcie sami!!!
    Polecam. Jeszcze nie koniec Wspaniałego Poniedziałku 07-11-2016 roku. zalogowałem się do konta po to by się z nim zapoznać. Kliknąłem w zakładkę ustawienia SMS-ów i natknąłem się na mały problem, więc zatelefonowałem na nr 123707000 i trafiłem na rozmówcę Pana Macieja J., który udzielił mi wyczerpującej informacji o dziwo też w profesjonalnie i też z wysoką kulturą że aż miło było rozmawiać z tym Panem! Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem, że są jeszcze wspaniali ludzie, którzy swoją wiedzą nie tylko wyjaśnią i zachęcą, ale wprowadzą wspaniały nastrój. Panią Katarzynę W. i Pana Macieja J. z całego serca polecam każdemu!!!
    Pozdrawiam. Jerzy Sz. Żory.

  • Marcin Kryński

    Jestem ofiarą oszustwa Biura Maklerskiego Alior Banku.

    https://www.youtube.com/watch?v=tQvRzDcedqQ

  • Katarzyna Stankiewicz

    Posiadam w tym banku kredyt konsolidacyjny.Od kilku miesięcy staram się o zmniejszenie rat z powodów prywatnych utrata pracy.Niestety dostaje standardowe pismo o odmowie podpisane przez ta sama osobę z treścią śmieszna.cyt"brak zdolności kredytowej" czy ja ta zdolność ukrywam NIE przecież po to składam wniosek !!!! Żadnego kontaktu a windykacja to tragizm telefony z rożnych kierunkowych polski mówiących że dzwonią z banku ….. i proszą o weryfikacje…….przepraszam komuś podającemu się że w nim pracuje nie będę udzielać informacji szczegółowych i moich danych typu pesel itd.Na emalia to samo standardowy email informacyjny ktoś tam pracuje czy tylko firmy zewnętrzne !!!!.Zero kontaktu telefonicznego i negocjacji porozumienia.

  • Iwa

    Wszystkim zalecam omijanie tego banku szerokim łukiem.Jego wyższa kultura bankowości polega na tym,że bez zgody klienta pobiera sobie z jego konta pieniądze.Może się zdarzyć ,
    że zostanie się nagle bez grosza przy duszy.ODRADZAM.

  • karolina

    jezeli tak wyglada wyzsza kultura bankowosci to ja dziekuje za taka kulture…OMIJAJCIE ALIOR WIEEEEEELKIM ŁUKIEM OD tygodnia nie moge robic przelewów mimo ze mam srodki.Bank je odrzuca.Najpierw ustalali powód odrzucenia, a jak juz ustalili to znow czekam nie wiem na co. CHORY BANK!!!!WIECEJ KAPELUSZY KUPCIE BY PRZYKRYWAĆ TWARZ ZE WSTYDU!!!!

  • w.o

    Dwa moje pobyty po 2 godz. kosztują mnie sporo zdrowia.Tam nie są zatrudnieni bankowcy tylko ludzie z tendencjami do wzdęć ,łącznie z dyrekcją.Cały czas któryś z pracowników lata z jednego miejsca w drugie.Zakupcie im pochłaniacze smrodu to moze posiedzą w miejscu.Pani ,która mnie obsługiwała potrzebowała GRUPY WSPARCIA by zobaczyć moje konto i odpowiedzieć mi na bardzo jasne pytania.Zgodziłam się przejść z Banku BPH do Alior Banku tylko na swoje utrapienie.25 minut pani próbowała mi wydrukować wyciąg i niestety nie było to to co ja sobie życzyłam.Brakło mi cierpliwości bo w końcu to nie mój pracownik a moje zdrowie.Zebrałam swoje rzeczy mówiąc dyrektorowi placówki,zeby posłal tą panią na kurs obsługi Waszego systemu komputerowego i dopiero zatrudnił.TO SA KPINY Z KLIENTA A SPORO NA MNIE ZARABIACIE CO MIESIĄC. TAKICH WKURZONYYCH TĄ PLACÓWKĄ MAM TROJE W NAJBLIŻSZEJ RODZINIE.pRACOWNICY TEJ PLACÓWKI WYPROWADZĄ WAM NIE TYLKO KLIENTÓW ALE PIENIĄŻKI I CO WTEDY?tA PLACÓWKA TO ALIOR BANK dĄBROWA gÓRNICZA UL.kOŚCIUSZKI 21

  • oburzony na oburzoną

    też byłam w BPH i różnica jest kolosalna na korzyść Aliora. A co do opłat to wystarczy czytać tabele i umowy to będziesz wiedzieć za co płacić, jak używać karty i których opłat unikać. Poza tym niektóre oplay można w bardzo prosty sposób obejsc.

  • Z.T.

    Natrętne telefony z działu kredytowego. Nie dociera, że nie chce od nich żadnych dodatkowych usług.

  • oburzona

    Ten bank to jakaś kpina. Byłam w BPH i nie było żadnych problemów, od kiedy Alior go przejął tylko same problemy. Począwszy od jakiś pobieranych opłat, których wcześniej w BPH nie było przez zablokowanie karty kredytowej nie wiadomo z jakiego powodu bo środki są. Z infolinią nie można się dogadać przełączają od jednego do drugiego , tylko spychoterapia a o weryfikacji już nie wspomnę niedługo o intymne wymiary będą pytać. Chcąc załatwić sprawę w oddziale, pomijając tę głupią infolinię, dowiaduję się że są czynne tylko w tygodniu. Nie mam możliwości załatwienia tego w tygodniu zostaje sobota ale w całym Poznaniu żadna placówka nie jest czynna. Kpina i żenada takie jest podejście Alior Banku do klienta.

  • Klient

    Ten bank to porażka. Już kiedyś obiecałem sobie omijać go wielkim łukiem. Niestety w swojej naiwności, że "może" skorzystałem z ich usług i żałuję, że nie posłuchałem sam siebie. Traktowanie klienta to porażka, ale bardzo dobrze. Sami siebie wyeliminują z rynku takim podejściem, bo mnie już nic nie przekona, żeby ponownie zostać ich klientem. I na szczęście wielu moich znajomych ma takie samo zdanie. Więc róbcie tak dalej, a wszelki słuch o was zaginie.

  • BENIUS_BB

    Zalozylem z żoną dwie lokaty po 100 tys zł w tym pożal się boże banku . Schody sie zaczęły jak lokata dobiegła końca chcielismy przelać po 50 tys (bo więcej nie mozna w jednym dniu) na konto w innym banku . Przelewy nie poszly bo bank sobie wymyslił ,ze przeprowadzi dodatkową weryfikacje telefoniczną kiedy? Tego nie wie nikt po 24 godzinach weryfikacji nie było Rozmowa z konsultantem alioru 1 godz 10 min polegała na sluchaniu muzyki i czekaniu na kolejnych konsutantow ,którzy nic nie mogą i radza sie uzbroić w cierpliwość !!! Za rozmowy ,które nic nie wyjasniły moje i żony zapłaciłem 50 zł Srodki przelałem w ciagu tygodnia zamiast 2 dni ! Nigdy więcej nawet tam nie wejdę konta zlikwidowalem ! Bezprawne przytrzymywanie środków i naciaganie na godzinne rozmowy tel ,które i tak niczego nie wyjaśniają to wlaśnie ta kultura tego banku ,którą reklamuja 1 Bank porażka 1

  • Rafał

    Wysłałęm 6000euro na mój rachunek w alior kantorze. Pomyłkowo zaznaczył się w nr rachunku odbiorcy w PLN. Przeliczyli po swoim złodziejskim kursie 4,11 gdzie NBP był 4,29.
    Ja byłem nadawcą i odbiorcą więc poprosiłem o anulowanie przelewu lub wyrównanie kursu do ich kantorowego. Jakaś gnida z obsługi reklamacji stwierdziła że regilamin nie przewiduje cofnięcia transakcji. Zarąbali mi tym samym 1200zł.To są szmaciarze a nie bank. Gdzie ta wyższ kultura bankowości?

Dodaj komentarz