Idea Bank

bank

98 thoughts on “Idea Bank

    • Author gravatar

      Nic się nie da załatwic, Oszuści.

    • Author gravatar

      Wnioskowałem o 1000000 zł przy zabezpieczeniu 2400000 zł w nieruchomości, doradca stwierdił że mogę wnioskować o 600000zl, już do podpisania w umowie zostało jedynie 450000zl. Doradca we Wrocławiu unikał kontaktów zatajał informacje na temat możliwości negocjacji warunków kredytu, i tak kredyt na inwestycję by została dokończona i zaczęła zarabiać pomimo że w operacje.szacunkowym inwestycji do jej ukończenia niezbędna była kwota ok. 1000000 zł to do zakończenia inwestycji zostało jedynie niezbędne ok. 200000zł. Doradca Pan Bartek zamiast doradzać to jedynie dezinformował, działał tak by nie można było się skontaktować z jego przełożonymi, by w żaden sposób nie rozwiązać problemu. Mam nadzieję, że ktoś z decydentöw Idea Banku zainteresuje się tą sprawą bo ona pachnie wrogim działaniem na rzecz klienta, i niezbędna będzie droga prawna. A przecież Idea Bank toprzyjaciel przedsiębiorców, może i tak lecz jego pracownicy we Wrocławskim oddziale na pewno nie.
      Jozef

    • Author gravatar

      nie można sie dodzwonić,a jak po godzinie pani z numeru 222705868 łaskawie odbierze ,to jest niemiła i niekompetentna i niechce podać osoby której podlega i się rozłącza i w ogóle już nie odbiera…..a w oddziale nawet nie można złożyć skargi na obsługe bo to infolinia i nie wiadomo na kogo ?

    • Author gravatar

      Mam konto firmowe w tym banku, bardzo mi ono odpowiada, nie mam opłat za przelewy do ZUS i US, prowadzenie konta również jest darmowe. Nie płacę też za fakturowanie i mogę tam przechowywać dokumenty firmowe (cloud). Wszystko jak najbardziej ok.

    • Author gravatar

      Jestem klientem Idea Banku od dłuższego czasu, można powiedzieć, że jestem stałym klientem. Nie mam zastrzeżeń do usług, które ten bank mi oferuje. osobiście uważam, że to taki jedyny bank w Polsce. Bank jest OK, pozytywnie nastawiony do klienta, polecam.

    • Author gravatar

      A figa z makiem. Nie dbają o wprowadzanie danych, mimo, że to czas elektroniki. Historia jest nanoszona po około 2 tygodniach. Odpowiadają, lub nie dopiero po tygodniu. Dziwna sprawa z lokatami. Jakiś przedziwny system, że owszem masz ileś tam procent, ale jak oni podliczą, że miałeś kiedyś więcej kasy niż masz teraz, to obniżają ci bez informacji te procenty do najniższych. Jak nie zaglądasz, to okaże się, że zamiast zysku masz figę z makiem.

    • Author gravatar

      mam w idea banku kredyt na start, zakladalam firme i zaproponowali mi najlepsze warunki. dodatkowo zalapalam sie na promocje 'przez rok bez zusu', wiec jestem totalnie zadowolona ;)) kredyt mozna rozlozyc nawet na 10 lat, wiec latwiej splacac a raty tak nie przeszkadzaja nawet przy starcie jak firma dopiero sie zaczyna rozwijac

    • Author gravatar

      UWAGA!!!! Nikną należne odsetki z kont.

    • Author gravatar

      Olewają klientów zadających pytania. System info istnieje tylko na papierze.

    • Author gravatar

      ten bank jest Pana Leszka Czarneckiego kto siedzi w temacie ten wie GETIN HOLDING

    • Author gravatar

      Brak kompetencji pracowników. Nie nanoszą danych od razu, tylko po kliku dniach. Dziwny bank, niby era elektroniki, a u nich chyba wszystko wpisują ręcznie i trwa to kilka dni.

    • Author gravatar

      Bank kombinuje na stronach klienta. Tak ustawia lokaty, aby mieć do wyboru tylko te najsłabiej oprocentowane. Jak założysz to za kilka dni wyświetlają się te lepsze.

    • Author gravatar

      A ja mam u nich konto firmowe "Firma to ja" (http://www.ideabank.pl/konto-firma-to-ja) i jestem z niego bardzo zadowolony – zarówno z produktu jak i z obsługi. Warunki są przejrzyste moim zdaniem 🙂

    • Author gravatar

      Korzystam z konta i krótkich lokat do 3 miesięcy. Bez problemu można je załatwić online, a przede wszystkim bez konieczności zakładania konta na dodatkowych serwisach.

    • Author gravatar

      Mam w Idea Banku konto firmowe. Współpracujemy od roku i jak narazie współpraca układa się dobrze.

    • Author gravatar

      Moim zdaniem bank się całkiem fajnie sprawdza. Doceniam, że wychodzą klientom na przeciw jak np z tym wpłatomatem mobilnym.

    • Author gravatar

      UWAGA!!! Bank pobiera najwyższe koszta płatności w walutach obcych. Stosują bardzo zawyżone przeliczniki walut.

    • Author gravatar

      Bank kombinuje na stronach klienta. Tak ustawia lokaty, aby mieć do wyboru tylko te najsłabiej oprocentowane. Jak założysz to za kilka dni wyświetlają się te lepsze.

    • Author gravatar

      Mam Firma To Ja z premiowaniem za bankowanie. Nie mam zastrzeżeń do prowadzenia, bardzo jestem z tej oferty zadowolona. Btw. nie zgodzę się z tym wpisem, że zawyżają przeliczniki walut. Nic takiego mi się dotąd nie zdarzyło, a miałam okazję korzystać.

    • Author gravatar

      Jak widzę tylko chłopcy i dziewczynki z Idea Bank są najbardziej aktywnymi opiniotwórcami dobrego image banku. No cóż walczą o swoje miejsca pracy, bo bank jest tak lichy i mało uczciwy, że praca jest zagrożona. Nie trzeba mieć matury, aby wyczuć ten instynkt samozachowawczy we wpisach tych pozytywnych. Prawda jest taka, że bank jak wszystkie w tej grupie pewnego pana są nastawione na grabienie ile się da z klientów. Ma najwyższe przeliczniki w płaceniu za zakupy za granicą ich kartą, manipuluje lokatami. Najpierw dzwonią do klienta, zakręcają mu w głowie, aby założył lokatę, a jak założy, to się okazuje, że ma najniższe oprocentowanie na rynku lokat.

    • Author gravatar

      @mirek, korzystam z usługi i nie mam podobnych problemów. Składaj reklamację, przecież takie tematy da się wyjaśnić i odkręcić.

      Do tematu: daję neutrala, przez ponad rok czasu nie mam powodów do niezadowolenia.

    • Author gravatar

      po ostatnim pobraniu przez bank nie całej sumy na spłatę raty dostałem informacje z firmy EOS że muszę wpłacić 275 zł.
      Zalogowałem się na stronę idea bank i zdziwienie po ostatniej operacji saldo pokazuje że powinno być na koncie ok 750 a w okienku konta stan 0000. upiję się ze szczęścia w dniu całkowitej spłaty kredytu, a na razie zbieram dokumentacje dowody aby przekazać instancji wymiaru sprawiedliwości.Info dla tych co mają darmowy zus z ib sprawdzajcie na bieżąco czy nie zalegacie.

    • Author gravatar

      A ja zauważyłam taki trend, że jak ktoś nie ma zatargu z tym bankiem, to od razu musi być pracownikiem. 😉 Tak się zabawnie składa, że ja akurat nim jestem i bardzo sobie chwalę zatrudnienie. Nie uważam, aby praca w IB była zagrożona, bo pracuję stabilnie od 3 lat i nie narzekam. Radziłabym też dokładniej poznać temat lokat – gdyby Happy miała tak niskie oprocentowanie jak Pani napisała, nie utrzymywałaby się od miesięcy w rankingach najkorzystniejszych lokat na rynku. No… chyba, że wszyscy w sieci są przekupieni i zatrudnieni w Idea Bank, ale to już by zakrawało na teorię spisku. 😉 Serdecznie pozdrawiam.

    • Author gravatar

      Z takim bankiem nigdy się nie spotkałam, oszuści i kłamcy. Ludzie którzy tam pracują nie maja pojęcia o swojej pracy i produktach które sprzedają. Przedstawiciel banku Pan Marcin Banasiak przedstawia zupełnie inne warunki niż są w umowie kredytu, która zostaje przesłana do klienta dopiero po 6 tygodniach. Stanowczo odradzam !!!

    • Author gravatar

      Piotr, z tym Amber Gold to chyba trochę przesadzasz. Skoro jest tak jak piszesz i masz na to dokumenty, to dlaczego nie załatwisz sprawy na drodze reklamacji? To samo z monitami – jeśli naliczyli je niesłusznie, a Ty byłeś w porządku, to składaj reklamację i domagaj się zwrotu. Takie rzeczy są do odkręcenia, tylko trzeba się trochę wysilić i wyjaśnić sprawę z bankiem. Najlepiej osobiście.

    • Author gravatar

      Przy generowaniu umowy bank popełnił błąd, pracownik się do niego PRZYZNAŁ (mamy na to dowody, maile, korespondencę), mimo tego bank OD ROKU nie jest w stanie błędu naprawić. Ponadto regularnie dostajemy monity (i opłaty) o dostarczenie dokumentów, które do banku zostały dostarczone już miesiące temu (w terminie).
      ABSOLUTNIE ODRADZAM współpracę z tym bankiem, kompetencje na poziomie Amber Gold i ciągnące się miesiącami puste obietnice.

    • Author gravatar

      Posiadalem konto i kredyt, Z zamknięciem konta były totalne problemy , z obsługą problemy , z systemem internetowym pełnym błedów problemy. Kredyt spłaciłem i problemy mają również z tym. Odradzam ten bank i uciekajcie póki możecie oraz wiąże Was tylko konto. To Wyzyskiwacze , lichwiarze , złodzieje… Jak tylko widzą że chcesz uciec robią wszystko łamiąc prawo byś jak najdłużej się z nimi męczył.

    • Author gravatar

      Stalam sie klientem kiedy zakładając firmę założyłam u nich konto. Zależalo mi na braku opłat, ale jednocześnie z mozliwością skorzystania z kart debetowych lub wzięcia kredytów. Mam konto Firma To Ja i jestem z niego zadowolona. Obsługa w placówce zawsze jest pomocna, a dodatkowo są innowacje takie jak mobilny wpłatomat czy IdeaHub, które nawet włascicielom niewielkich firm ułatwiaja życie. Do tego wszystko za darmo więc ode mnie pozytyw.

    • Author gravatar

      Dobrze mi się z ich konta korzysta, a niedawno włożyłam też pieniądze na lokatę. Jako bank spełniają swoją funkcję.

    • Author gravatar

      Skorzystałem z lokaty Happy i tak już zostałem w Idea Banku. Mam u nich konto osobiste i firmowe, z obu jestem zadowolony.

    • Author gravatar

      Mam konto Firma to Ja z premią. Jestem zadowolona.

    • Author gravatar

      A którą lokatę masz na myśli? Przecież lokaty można założyć online. Może po prostu konta nie miałeś? Ja korzystam z lokat i z konta i do tej pory nie mam zastrzeżeń.

    • Author gravatar

      Mam konto Idealne i od czasu do czasu korzystam z lokat. Też zakładam online.

    • Author gravatar

      ten bank jest dnem…zeby zalozyc lokate trzeba sie zapisac na wizyte z doradca..pierwszy raz takie cos widze

    • Author gravatar

      Bank jest w porządku.Dodatkowo można zakładać w nim produkty depozytowe poprzez stronę serwisu zakupów bankowych grupowych Ybanking.

      Jeśli ktoś się chce połączyć to proszę wysłać zaproszenie na e-mail:

      [email protected] bezpośrednio z ybanking lub na to konto.

      Pozdrawiam.

    • Author gravatar

      Wpis pode mną to czysty hejt, więc nawet nie będę komentować. Od razu widać, że ktoś chciał się odegrać, bo nie doczytał % w umowie. Nikogo nie bronię, nie stoję po żadnej stronie, kredytów nie mam, ale z lokat i konta firmowego jestem zadowolony.

    • Author gravatar

      Ale wstyd, ale żenada, ale brak honoru, aby sami pracownicy pisali pozytywy o banku w którym pracują. Ciekawe czy to tylko polecenie czy za to wam płacą. Jako klienci nie chcemy czytać tej propagandy jak za czasów PRLu. Podstawieni ludzie manipulowane opinie. I tak nie dacie rady a ludzie was ocenią po waszym podejściu do tych że właśnie ludzi.

    • Author gravatar

      Idąc tym tropem można pokusić się o stwierdzenie, że negatywne zleciła ci konkurencja. Jedni są zadowoleni, drudzy nie. Każdy ma prawo się wypowiedzieć.

    • Author gravatar

      Proszę pracowników banku, aby nie wydawali sami o sobie opinii. To jeden wielki wstyd i brak ambicji.

    • Author gravatar

      Naprawdę Pani myśli, że ktoś ma czas w pracy na takie rzeczy? Dajmy się wypowiedzieć każdemu. Ja na przykład mogę ich pochwalić za fajne szkolenia w Idea Hub, bo niedawno byłam, za darmo. Bardzo wyszłam zadowolona, bo sporo się dowiedziałam tam. O kredytach na przykład się nie wypowiem, bo nic nie wiem, a na cudzych opiniach swojej wystawiać nie zamierzam. I co teraz, mam cenić negatywnie coś co mi się podoba tylko po to, żeby się Pani nie narazić? Trochę to niepoważne.

    • Author gravatar

      A niby skąd się Pani tu zjawiła. Tak sobie szukała gdzie by tu pochwalić swój ukochany bank i my mamy w to uwierzyć. Może kiedyś, ale tak dużo wpisów pracowników co widać jak byk po słownictwie podobnych nickach to nam już wiarę w uczciwość tych ludzi odebrało dawno.
      Niech ci co tu trafią prześledzą wpisy te prawdziwe na czerwono od skrzywdzonych ludzi i te na zielono od niby zadowolonych. No pewnie jak płacą za ten hejt kierownicy to czemu nie. Tylko po co. Czy nie lepiej zmienić załogę na przychylna klientowi i dostawać zasłużone pozytywy od klientów a nie od pracowników. To jeden wielki wstyd – sami sobie laurki wystawiają.

    • Author gravatar

      ale ci sie babo nudzi

    • Author gravatar

      Miałam kredyt, spłaciłam i po sprawie. Konto zostawiłam, bo jest za zero złotych.

    • Author gravatar

      Mam konto firmowe Firma to ja z kartą do konta. Nie mam opłat.

    • Author gravatar

      To i ja się wypowiem. Nie byłem zadowolony z usług banku, bo ciągle coś im nie wychodziło. Rozliczanie konta z kilku dniowym opóźnieniem, przelewy wewnętrzne z godzinnymi poślizgami. Jednak to co mnie spotkało ostatnio to jeden wielki cyrk, dziwnych ludzi w obsłudze banku. Kupowałem kilkanaście płyt CD na Amazon i wyobraźcie sobie bank zablokował mi płatności. Co usłyszałem w płatnej rozmowie z BOK – że jestem terrorystą i gangsterem piorącym brudne pieniądze. Płyty płaciłem po 4-8 funtów, kupowałem po jednej i za przelicznikowo 20-40 zł i uznano mnie za pralnię brudnych pieniędzy, za terrorystę, który tak pewnie chce zniszczyć Polskę, UE, albo i cały świat.
      Niestety mądrość tam pracujących ludzi polega na tym, że oni nie przepraszają, tylko stanowczo w to wierzą. Nie wiem jakie oni mają szkolenie, że jak donoszą media ogólnie różni bankowcy potrafią szastać milionami na słupy, a człowieka za zakup płyty CD wartości 20 zł uznają za terrorystę i gangstera i blokują mu kartę płatniczą. Po co tu krytykować, skoro ludzie pracujący w banku sami sobie takie opinie wyrabiają.
      To się stało naprawdę i nie jest to mój wymysł. Pewnie ci nazywający się bankierami przeinaczą, zamienia moje słowa, wyszukają się małych nieścisłości, ale tak mnie spotkało. Przeżyłem horror i ta kontrola moich płatności trwa do dzisiaj. Tylko czekać jak mi naślą o 6 rano brygadę antyterrorystyczną.

    • Author gravatar

      Ja mogę dać plusa za Huba. Kartę wydali od ręki i od razu była aktywna.

    • Author gravatar

      Ostrzegam nie kupujcie przez ten bank nic na zachodzie. Skoro za klika CD na Amazon uznają nas za terrorystów i pralnię brudnych pieniędzy, to już strach się nie bać.

    • Author gravatar

      Okazuje się, że mają jeden z droższych przeliczników za zakupy waluty na złote. Sprawdziłem na funcie – Credit Agricola ma o 11-15 gr taniej. Przy dużych zakupach to sporo. Strasznie ślamazarnie nanoszą, a raczej nie nanoszą aktualnych wydatków i zwrotów walutowych.

    • Author gravatar

      Walutowego co prawda nie mam, więc cieżko mi się odnieść, ale za to od 2 lat mam w tym banku konto firma to ja i jestem zadowolona. Konto jest darmowe, nie płacę za prowadzenie, przelewy, wypłaty z bankomatów, więc nie dają mi powodów do narzekań.

    • Author gravatar

      Kupowałem na zachodzie i nic mi się nie działo. Może od kwoty zależy? Banki mają różne obostrzenia na wypadek nadużyć z tego co wiem.

    • Author gravatar

      Ode mnie pozytyw za innowacje. Ostatnio skorzystałam z Idea Hub Express, w pociągu. Brawo, tego jeszcze nie było, a na pewno wielu osobom się przyda.

    • Author gravatar

      Jestem pozytywnie zaskoczony miłą atmosferą w banku bankowcy ok i klienci są mili nigdy nie spotkałem się z chamstwem czy nawet nie powiedzeniem dzień dobry dodatkowo innowacje czyli strefa hubowa oraz mobilny wpłatomat świetne rzeczy a zwłaszcza że mam konto osobiste i firmowe i jedyną opłata jaką ponoszę to 5 zł za kartę biznesową jeśli nie zrobię płatności zbliżeniowej na daną kwotę jedyny minus to taki że nie dbają o sprzęt czyli drukarkę 3D

    • Author gravatar

      Miałem kredyt, spłaciłem i ok, obym więcej nie musiał brać.

    • Author gravatar

      Nauczonym złym doświadczeniem z płatnościami za granica Idea Bank, blokowaniem karty i danie mi do zrozumienia, że to jako podejrzanemu o pranie brudnych pieniędzy i terroryzm – zmieniłem bank na Credit Agricola. To, że w 2 dni mam zaksięgowane sumy, to jeszcze taniej o 10-15 groszy na funcie. Kilkanaście płatności i zero blokowania, zero pomyłek. No i zadzwoniła grzecznie pani z banku zapytując, czy ostatnio płacę na zachodzie, potwierdziłem i to wszystko. Można w ten sposób traktować klienta, a nie tak jak w Idei z blokadami, podejrzeniami i zastraszaniem.
      Na pożegnanie z Idea powiem tylko, że mam nierozliczone 3 płatności, gdzie nie doszło do zakupu, ale bank dalej trzyma moje pieniądze zablokowane. Najdłużej od 25.02.2017.
      Jak ktoś to czyta niech porówna co robią z ludźmi w stosunku do tych wpisów pochwalnych samych pracowników banku. Zamiast wziaść się do roboty to piszą sobie listy pochwalne.
      Prawdopodobnie cała masa krytyki jest nie na właścicieli banku, ale na załogę, która jest najzwyczajniej w świecie nieporadna, robi błędy, olewa klientów. Jakby zarząd powymieniał nieudaczników to na 100% bank miałby szanse na rynku, a tak to tylko patrzeć jak się ludzie odwrócą. Wybór jest spory.

    • Author gravatar

      Nie ma logowania. Napisałem do nich, że chcę natychmiast dokonać płatności, a oni mi odpisali, że odpowiedzą w ciągu 3 dni.
      No jaja jak balony. Za 3 dni to ja sobie mogę podmuchać.

    • Author gravatar

      Szanowni Klienci,

      Uprzejmie informujemy, że otrzymujemy nieliczne zgłoszenia dotyczące braku możliwości zalogowania do bankowości elektronicznej. Wszystkie tego typu sytuacje są indywidualnie wyjaśniane przez Bank.

      W przypadku wystąpienia utrudnień, prosimy o kontakt z infolinią Banku.

      Przepraszamy za niedogodności

      Idea Bank

    • Author gravatar

      Odpowiedź na wpis @Klient banku

      Szanowny Panie,

      jak odpowiedzieliśmy już w innym miejscu – wszystko powinno działać prawidłowo, jeżeli jednak problem nie ustąpił, prosimy o przesłanie na adres [email protected] wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

      Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej udzielić Panu pomocy oraz wyjaśnić tę sprawę.

      Pozdrawiamy,
      e-Pomoc Idea Bank

    • Author gravatar

      Z tego co wiem to mieli jakieś prace konserwacyjne i informowali o tym.

    • Author gravatar

      Kolejny dzień niemożliwości zalogowania się do Idea. I jak tu płacić przelewy i je kontrolować, jak dowiedzieć się co z kontem, lokatami, historia płatności?

    • Author gravatar

      Taki dobry, że dziś nie można się zalogować do Idea Cloud. Ich informatyk nic nie ogarnia.

    • Author gravatar

      Dajcie spokój ludzie. Komu pasuje zostaje, komu nie pasuje odchodzi o co tu sie klocic.

    • Author gravatar

      to Agricola tak sie teraz reklamuje? hahahahaha

    • Author gravatar

      Błędy zdarzają się w każdym banku, ale to nie działa jak sobie pan Jan wyobraża, że siedzi tam majster z młotkiem i naprawi. Przecież to cały sztab ludzi i tysiące kont…

    • Author gravatar

      Jestem zadowolona z lokaty Happy. 🙂

    • Author gravatar

      Mam konto firmowe u nich i kartę kredytową. Wszystko ok, warunki dobre, nie mam się do czego przyczepić.

    • Author gravatar

      Coś się płaci za salkę w hubie? Czy też za darmo?

    • Author gravatar

      Informatyk banku nie umie nic zreperować. Dalej jest źle, bo po kilku chwilach na stronie banku następie:
      Wystąpił nieoczekiwany błąd. Proszę spróbować później.
      Bank od początku ma problemy z internetowa obsługa. Czy nie warto zatrudnić bardziej umiejętnego informatyka?

    • Author gravatar

      Też miałem chwilę problem z logowaniem, ale po chyba godzinie minęło.

    • Author gravatar

      Plus leci za fajną podróż w wagonie z Hubem

    • Author gravatar

      Huby są darmowe i wszystko masz w nich za darmo. Tylko wcześniej trzeba rezerwację zrobić jak chcesz z konferencyjnej korzystać, bo może być zajęta. Ogólnie mając jdg jestem zadowolony z tego banku.

    • Author gravatar

      Strona do wystawiania opinii o banku stała się stroną reklamową Idea bank. Sprytni pracownicy banku po entuzjastycznych wpisach zaczęli reklamować swoje miejsce pracy.
      Co za wstyd. Niestety taki poziom.
      Do roboty trzeba się zabrać i trochę kursów zrobić, aby ludzie byli zadowoleni, a nie mieszać na tych stronach.
      Informatyk dalej nie umie opanować banku internetowego, ciągle czerwone płachetki o błędzie.

    • Author gravatar

      wróciła baba jako grześ 😀 kazdy ocenia se jak chce

    • Author gravatar

      Wzięłam kredyt na firmę, co prawda to początek mojej przygody z tym bankiem, ale daję opinię pozytywną za minimum formalności i w ogóle chęć "współpracy" z nowym przedsiebiorcą.

    • Author gravatar

      Ale macie problemy. Albo komuś pasuje albo nie. Każdy wpisuje co chce, po to jest forum

    • Author gravatar

      Prawdopodobnie występujący komunikat o nieoczekiwanym błędzie jest spowodowanym że upłynął zbyt długi czas bezczynności. Powinni wprowadzić na stronie licznik czasu, tak jak jest w eurobanku. Potwierdzam że nie wszystko dobrze chodzi. Natomiast konto jest darmowe i karta do konta też darmocha, jeszcze z tego konta nie robiłem przelewu ale z innego banku zrobiłem przelew do Idea i wszystko było dobrze. Pozdrawiam.

    • Author gravatar

      dali kredyt fair. jak spłacę to dam pozytywa

    • Author gravatar

      Zadowolony z Firma to ja.

    • Author gravatar

      Nie wiem skąd te psalmy pochwalne. Dostęp do banku – ideacloud – Firma to ja – mam przez internet – wyskakują po trzy/cztery błędy na jedną operację. Zgłaszam zaistniałe problemy, każą czyścić przeglądarkę. Czyszczę. Komunikaty o błędach ponownie wyskakują z kodami błędów albo bez. Zgłaszam kilka tematów to odpowiadają na jeden. Czas reakcji na zgłoszenia poniżej wszelkiej krytyki – działanie na zmęczenie klienta. Ideacloud to pomyłka.Chcecie więcej? Przelewy do wykonania na określony termin można ustawiać w godz. 6:00 do 22:00. No to robię w niedzielę bo to jedyny dzień kiedy nie pracuję a jednak pracuję. Tak mnie wytresowali. Czekam na wyjaśnienia zgłoszonych problemów i przenoszę rachunek.

    • Author gravatar

      Ewidentny negatyw

    • Author gravatar

      Nie wszystkim nie działa. Ja nie mam problemów, tyle co na początku trochę, ale też nie do końca wiedziałam jak korzystać.

    • Author gravatar

      Ja więcej z konta korzystam do przelewów itp. i tam wszystko mam ok i na czas, nie naliczają też nic dodatkowo. Mam Firma to ja.

    • Author gravatar

      Bez uwag, korzystam z konta i karty.

    • Author gravatar

      pisze do panstwa juz dwudziesty e-mail oraz trzy pisma w ostatnich 3 latach wszystko pozostaje bez odpowiedzi sprawa dotyczy zaboru przez komornika 19000zl z mojej emerytury.

    • Author gravatar

      Wyciągi które się samemu generuje są do bani. Nie mogę normalnie sprawdzić jaki jest stan po każdej operacji, mnie saldo wychodzi raz większe a innym razem mniejsze.

    • Author gravatar

      Jestem obcokrajowcem posiadam konta w wielu polskich, ale w zadnym nie bylem tak dobrze obsluzony.
      Moimi interesami opiekuje sie znakomity bankowiec p. Marcin Komenda, za co serdecznie dziekuje.Moge tylko ten bank polecic!

    • Author gravatar

      JESTEM posiadaczem konta od grudnia. MASAKRA. zakładałem konto frmowe przez internet, potwierdzenie danych wpłatą.ok ale coś się u nich zj.b.ło i musiałem dymać 100 km do najbliższego odziału gdzie na podpisanie 4 dokumentów zmarnowali mi 2 godziny. Mam kontrahentów zagranicznych płacących w € więc zakładam konto walutowe. Po założeniu konta dowiaduje się że do konta nie dostanę karty bo są dopiero w planach. Konto internetowe posiada wiele błędów na chrome, poprawnie działa tylko na firefox. Do kontrahentów nie można przypisać konta innego niż polskie mimo że tranzakcje są w €. Obsługa telefoniczna do bani ludzie niedouczeni i niekompetentni.Jak ktoś chce się wkurzać jak ja i ma nerwy ze stali to polecam.

    • Author gravatar

      Nie odpowiadają na maile z ich strony. Wszystkie skargi rozpatrują pod siebie.Najgorsze, że budzą klienta bzdurnymi telefonami z ofertą.
      Zmiany na koncie robią raz w tygodniu. Skandal.

    • Author gravatar

      No i stało się. Nie ma już pracowników z pozytywnymi opiniami. Ludzie pisali o tym, ale pochwały się sypały. Jak było tak dobrze, to dlaczego jest tak źle.
      Ja mam wszystko wycofane, bo szydło wyszło z wora.

    • Author gravatar

      OSTRZEGAM,omijajcie ten twór finansowy! 22.06.2018 po ponad misięcznym bezskutecznym oczekiwaniu na kartę debetową do konta Idealnego,w oddziale we Wrocławiu ul.Mikołaja,postanowiłem zrezygnować z dopiero co otwieranego rachunku i złożyłem wnosek o wypowiedzenie umowy ramowej (zamknięcie konta wraz z dostępem do bankowości elektronicznej) z zachowaniem okresu wypowiedzenia 30 dni.Rachunek wraz z Umową Ramową miał być zamknięty z dniem 22.07.2018.Złożyłem również sprzeciw na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych.Do dzisiaj moje wnioski nie zostały wykonane,ten "pseudo bank" nie odpowiada na moje zapytania, zarówno poprzez pocztę wewnętrzną (po zalogowaniu do banku) i pocztę zewnętrzną na adres [email protected]. Dodzwonienie się do tego banku graniczy z cudem,a jak się już uda,to poza przyjęciem zgłoszenia,nie zmienia się nic,w żaden sposób nie można pozbyć się tego "wrzoda".Regulaminy,przepisy prawa bankowego,cywilnego nie dotyczą tego banku,dobrze zorganizowana "sitwa",działa w oparciu o własne widzimisie a nie podpisane umowy. Żaden bank nie jest IDEAalny,ale dobrze się zastanówcie zanim skierujecie kroki w jego stronę!

    • Author gravatar

      Nikt się nie interesuje kontaktem z klientem. Nie odpisują na pytania, na reklamację. Zupełna olewka.

    • Author gravatar

      To świetnie zorganizowana grupa przestępcza, która postawiła sobie za cel "skubanie" tych, co mają trochę pieniędzy. Jak ktoś chce je stracić, niech inwestuje w Idea Banku albo Lion's Banku. Wspaniali "doradcy" gotowi wepchnąć klientowi wszystko, byle tylko zarobić na prowizji; zero skrupułów, zero sumienia.

    • Author gravatar

      Przelałem od nich wszystkie pieniądze, zlikwidowałem lokaty, bo chyba najwyższy czas się ewakuować. Dorobili się traktując klienta jak intruza. Najciekawsze, że od pewnego czasu nie ma wpisów ich własnych pracowników. Wyszło szydło z worka, kto im dawał pochwały na tym forum. Wstyd i żenada.

    • Author gravatar

      Niestety, w ostatnim czasie jestem wyjątkowo niezadowolony ze współpracy z bankiem. Od blisko 3 tygodni czekam na odpowiedź mailową (mimo dwukrotnych ponagleń). Bank nie odpowiedział na żadną z przesłanych wiadomości. Poszedłem do placówki bankowej w Bielsku-Białej, aby uzyskać informacje na temat posiadanych przeze mnie lokat strukturyzowanych. Okazało się, że w tej placówce nie ma osoby, która zna się na tych produktach i odesłano mnie do… Katowic lub na infolinię. Zadzwoniłem na infolinię i… okazało się, ze również nie otrzymam informacji od ręki (a były to proste pytania). Co więcej, jestem klientem indywidualnym banku oraz klientem w postaci spółki cywilnej. Jak się okazuje, od 3 lat Idea Bank nie potrafi sobie poradzić z rozdzieleniem tych kont. Karta debetowa, wydana dla spółki cywilnej ma przypisany mój prywatny numer telefonu. Chcąc zmienić numer przypisany do karty spółki cywilnej, musiałbym równocześnie zmienić numer telefonu dla karty prywatnej. Czyli, wspólnicy przy każdej transakcji kartą w internecie muszą prosić mnie o numer kodu wysyłanego sms (nawet jak jestem na urlopie lub poza zasięgiem). Inną możliwością jest to, że numer telefonu zmieniłbym na numer telefonu firmowego. Wówczas, wykonując prywatne transakcje swoją indywidualną kartą, musiałbym korzystać z telefonu firmowego (czyli np. nie będąc w pracy, a chcąc wykonać prywatną transakcję musiałbym prosić współpracowników o numer kodu). Paranoja.

    • Author gravatar

      W ogóle nie odpowiadają na korespondencję. Zupełna olewka. A ich Wirtualny oddział to pic na wodę. Kiedy tylko chcę mieć połączenie zawsze widzę "0" konsultantów. W weekendy na szaro, nikt nie pracuje.
      Cały bank to jakieś wirtualne zjawisko na zasadzie, masz u nas kasę to martw się sam, bo nikt ci nie pomoże.

    • Author gravatar

      Z wyjątkowo ograniczonym zaufaniem traktujcie informacje od konsultantów banku, bo na zapytania mailowe zupełnie nikt nie reaguje i to od wielu miesięcy, a tzw "konsultanci" nie potrafią niczego odszukać w bazie danych, pytają centralę i w efekcie dają korzystne dla banku ale szkodliwe dla klienta informacje. Dotyczy to m.in lokat strukturyzowanych z których znakomita większość kończy się klapą. Szkoda słów, najgorszy z banków, a miałem z wieloma do czynienia

    • Author gravatar

      Bank dla którego klient juz zlapany to intruz. Infolinia kasuje zlecenia więc brak odpowiedzi jak i odpowiedzialności.Liczy się tylko jak ściągnąć pieniądze z klienta A ściągają ile się da . Pracownicy udają że rozmów nie było. Kłamią w oczy. Wyjaśniają sprawy w oddziałach po 10 razy i nadal nic .A centrala sle ciągle ściąga pieniądze z konta. Mimo ze zapewniaja cie pracownicy ze sprawa wyjasniona. Dokumenty wypełniane w oddziałach dziwnym trafem giną A pracownicy dostają amnezji.odradzam uciakajcie najgorszy bank z najgorszą obsługa.

    • Author gravatar

      Złożyłam dyspozycję zamknięcia rachunków wszystkich spłaciłam z zaległość na koncie przelewając więcej niż powinnam i jeszcze dodatkowo dopłaciłam wam 5 zł więcej bo wciąż było ma mało! Konto miało zostać zamknięte!!!!!!!!! a teraz dalej  dostaję informację ze mam zadłużenie na koncie 15 zł !!!!!!!!!!!!! ! ile jeszcze będą wam płaciła za nic ?! ile bym wam nie przelała to wciąż mało!!!!!!!!!!!! Specjalnie pofatygowałam się do waszej placówki żeby zamknąć to jebane konto a (nie miałam po drodze ani blisko bo bank ma placówki tylko paru miastach w Polsce bo jest tak zjebany), zapewniono mnie że konto zostanie zamknięte składając pisane wypowiedzenie rachunku i opłacie z nadwyżką zaległości i co>???? Dalej zaległość ! Skąd?

    • Author gravatar

      w Idea Banku znikają pieniądze z konta, ale bank nie za wiele sobie z tego robi i jeszzce bardzo trudno z bankiem się skontaktować

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *