Citi Handlowy

Jeden z najstarszych banków komercyjnych w Polsce, jego początki sięgają lat 70. XIX wieku. W okresie PRL pełnił rolę banków obsługującego państwowy handel zagraniczny. Sprywatyzowany w 1997 roku, cztery lata później połączył się z polskim oddziałem amerykańskiego banku Citibank. Od tego czasu Bank Handlowy w Warszawie S.A. działa pod marką Citi Handlowy.

 

karta citi bankuW ofercie banku znajdziemy następujące produkty: konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty terminowe, karty kredytowe, kredyty i pożyczki. Szczególnie bogata jest oferta inwestycyjna (fundusze inwestycyjne i plany systematycznego inwestowania) i ubezpieczeniowa.


Nazwa: Citi Handlowy
Data ustanowienia: 1
Strona WWW: www.online.citibank.pl
Adres:

ul. Senatorska 16 00-923 Warszawa tel. (0-22) 692 23 15 fax. (0-22) 692 23 19


Historia:

Bank Handlowy w Warszawie S.A. powstał w 1870 r. pod zaborem rosyjskim i był pierwszą polską instytucją bankową w formie spółki akcyjnej. W 1949 r. Ministerstwo Skarbu powierzyło bankowi obsługę finansową central handlu zagranicznego, a od 1964r. bank przejął obsługę wszystkich transakcji związanych z eksportem i importem towarów i usług, zaś od 1966 r. stał się jedynym bankiem obsługującym przedsiębiorstwa handlu zagranicznego. W latach siedemdziesiątych Bank Handlowy był głównym partnerem zachodnich instytucji finansowych, udzielających kredytów na potrzeby gospodarcze Polski, a także zajmował się obsługą zadłużenia zagranicznego. Od 1997 roku bank notowany jest Giełdzie Papierów Wartościowych. W 2001 r. nastąpiło połączenie Banku Handlowego w Warszawie S.A. i Citibanku (Poland) S.A. w wyniku którego powstała jedna z większych instytucji finansowych na polskim rynku.


Rada Nadzorcza:

Przewodniczący:
Stanisław Sołtysiński

Wiceprzewodniczący:
Shirish Apte
Andrzej Olechowski

Członkowie:
Susan Blaikie
Igor Chalupec
Sanjeeb Chaudhuri
Goran Collert
Mirosław Gryszka
Michael Schlein
Stephen Simcock
Wiesław A. Smulski
Aneta Polk


Zarząd:

Sławomir Sikora Prezes Zarządu
Michał Mrożek Wiceprezes Zarządu
Peter Rossiter Wiceprezes Zarządu
Sonia Wędrychowicz-Horbatowska Wiceprezes zarządu
Witold Zieliński Wiceprezes zarządu


Kapitał zakładowy: 2147483647
Akcjonariusze:

Citibank Overseas Investment Corporation 75,00% pozostali akcjonariusze 25,00%


Ilość placówek: 247



131 komentarzy

  • agi

    Miałam tam kiedyś konto. Zrezygnowałam. Kiedy zarabiałam 3000-4000 zł to było normalnie, w momencie zmiany pracy, niższych wplywów miałam jakies opłaty itp. Zostałam potraktowana jak gorsza kategoria człowieka.
    Teraz jestem w NordeaBank i jestem zadowolona z jakości usług.
    A ostatnio cos było o wycieku danych klientów City…

  • Moszcz

    jako były pracownik tej instytucji nie polecam nikomu korzystania z usług tego banku. Pracownicy traktowani jak ostatnie zło, jakie mogło sie przydarzyć temu bankowi. Wieczny wyścig szczurów i trakotwanie wszystkich jak najgorszy plebs to całe oblicze Citi Banku

  • Filipek

    Oferta banku różnorodna, panie w placówce również niczego sobie ale praktyki Citi mają wiele do życzenia. Nęcą promocjami za posiadanie np. karty kredytowej a potem jak trzeba się rozliczyć to człowiek łapie się za głowę bo z 25 PLN robi się nagle 85 PLN.

  • Qbba

    Mam od jakiegoś czasu konto citi one i jestem zadowolony. Bankomaty w Polsce i na swiecie za darmo, przelewy oczywiście free, warunek aby konto było za darmo to wpływy 5000 (nie musi to być wynagrodzenie), możliwość podpięcia karty bankomatowej do konta w euro i płacąc w strefie euro nie ma przewalutowania, karta mastercard world za free (dla abonentów playa). Minus to niskie oprocentowanie depozytów, no ale coś za coś.

  • lucyna

    Od m-ca nie można dokonywać niektórych przelewów przez Bank Handlowy. Poznikali niektórzy kontrahenci dopisać ich nie mozna, bo nie można uzyskać dodu aktywacyjnego. Jedyne wyjćie to przelew przez tel. za który bank kasuje 5,50. Doradca nie odbiera tel. a na meila nie odpowiada. Tak,że robienie przelewów jest koszmarem. dla firmy która ma ok. 800 kontrahentów.

  • KM

    System transakcyjny działa tak, że aż strach trzymać tam pieniądze… Potwierdzenia przelewów dla niektórych transakcji można pobrać, a dla innych nie. Nie można o 22.30 wpisać już sobie przelewu na kolejny dzień, bo za późno… (taki komunikat wyskakuje…). Masakra. Likwiduję to konto.

  • zuzik

    jestem posiadaczem karty kredytowej i żałuję, że zdecydowałam się na nich!banda dziadów i oszustów. zmieniają terminy płatności, następnego dnia wysyłają (podobno bo nigdy do mnie nie dotarły) listowne monity – 20zł każdy plus każdy telefon liczą sobie 35zł. obsługa fatalna, chamska, bezczelna. gorąco odradzam korzystanie z usług tego banku!

  • Ewa

    Od woch dni usiluje dostac informace,dlaczego Citi Bank W-wa nie chce przyjac przeleweu z USA.Takie przelewy przychodza 2-3 razy w miesiacu a teraz nagle nie przyjeto. Na moje zapytania/7 godz.rozmow z Doradcami/ dowiaduje sie,ze mam czekac na reklamacje 14 dni. Na reklamacje czeka sie 14 dni jak zwracam, buty,a nie w Banku? Co jest dlaczego Citi Bank tak lekcewazy swoich dlugoletnich klientow?Czyzby w gre wchodzily tylko miliony a nie drobne sumy emeryckie?Zenada! jestescie wredna,klamliwa firma! Oszukujecie na kazdym kroku,ludzie zatrudnieni -doradcy odpowiadaja,ze Oni nic nie wiedza bo sa od wszystkiego…wiec o co tu chodzi? Podalam juz parokrotnie numery telefonow, juz otrzymalam odpowiedz-kod na nowy przelew,a teraz sie okazalo,ze nie ma tego numeru w systemie i nie moga wpisac? Mam isc do swojego oddzialu w Rzeszowie- jestem osoba nie chodzaca, a pelnomocnik zlamal noge i tez nie dotrze, wiec jak mam podac nr.telefonu zreszta po co skoro juz mam w telefonie wiadomosc z kodem na nowy przelew.Coto ma wszystko znaczyc? Co Bank robi z klientami,dlaczego tak podle zachowujecie sie wobec klienta -wszystko zalega wielka cisza,a nagle Doradca pyta mnie o dane ktore niogdy w zyciu niepowinny byc podawane przez telefon,czy Ci ludzie nie wiedza co im wolno,a co nie? Hanba!Dane moje sa objete ochrona,a nie podawane przez telefon,ktory moze slyszec gdzies daleko kazdy "haker" i moje dane rozplyna sie w eter. Co to ma znaczyc? Co nie posiadam milionow, to macie mnie bardzo daleko w powazaniu, no coz nie kazdy ma miliony- bo ja uczciwie dostaje pieniadze moze stad jestem intruzem? No coz ten bank po tylu latach spelnil role niewiarygodnego,wstretnego, ludzie sa wredni, klotliwi bronia swego stolka jakby mieli siedziec cale zycie na nim a kontaktu z Nimi zadnego – NIKT NIC NIE WIE- jak w czeskim filmie.

  • masakra

    Mamy konto firmowe w tym banku – a raczej mieliśmy. Podpisując umowę warunkiem do bezpłatnego konta było utrzymywanie salda w koncie na poziomie min. 30.000 zł, po czym niespodziewanie została ta kwota podniesiona do 100.000 zł!!! Co istotne – informacja o tym została ponoć wysłana listem zwykłym, na przełomie roku i o dziwo korespondencja do nas nie dotarła. Z konta zniknęła kwota 60 zł jako opłata miesięczna – nie dość, ze obracają naszymi pieniędzmi to jeszcze w 'para-legalny' sposób okradają ludzi, którzy powierzyli im swoje pieniądze. Przychylam się do opinii, że citi handlowy to banda złodziei i oszustów

  • Ryszard

    Właśnie wypowiedziałem umowę do konta i karty kredytowej i ku mojemu zdumieniu dowiedziałem się, że Citi Handlowy udzielając kredytu do karty po wystawieniu wyciągu dając termin spłaty równocześnie nalicza odsetki od zaciagniętego kredytu a w nastepnym wyciągu do nastepnego cyklu okresowego nalicza odsetki od odsete. Taki proceder mze trwac nawet rok naliczania odsetekod odsetek kredytu, ktory miałbycbez odsetek nawet do 50 dni.

  • loona

    Niestety miałem nadzieję,że niektóre opinie są przesadzone,ale na własnej skórze przekonałem się,że polityka banku jest jasna,jak najwięcej zarobić i dać żadnego wyboru.Wystarczy dwa dni,po rejestracji,aby BH natychmiast pobrał miesięczna opłatę za prowadzenie konta.Jest to jedna w wielu praktyk opisywanych na forach o CH.Strach pomyśleć,co się dzieje na kontach już klientów CH???
    Jeszcze nie zacząłem korzystać CH,a już rezygnuję z usług i wczytuję się w opinie na stronach.NIE POLECAM!!!Nie da się niczego w tym banku przewidzieć,opłaty pobierane już na dwa dni wcześniej w momencie pokazania się pieniędzy na koncie.NIE POLECAM!!!

  • LUK79

    Witam serdecznie. Zadzwonila do mnie pani z super ofertą karty kredytowej. Zero prowizji zero opłat … jednym słowem sielanka…
    Po szybkiej weryfikacji przyznano mi limit 2700,
    Kiedy kurier dotarł do mnie do domu na umowie okazało sie że moje zadłuzenie w momencie podpisania umowy wynosi prawie 2900zl, a lista innych kosztów tez nie byla krótka, miedzy innymi koszt doręczenia karty przez kuriera 30zl!!! Ludzie czytajcie umowy przed podpisaniem. Ja oczywiscie pogoniłem kuriera. Nie polecam tego banku

  • hana

    po spłaceniu kredytu dostałam balon jeszcze 7200 wzięłam prawnika i powoli wygrywam banda oszustów i złodziei jak wygram będę informowac zeby jak najdalej bank omijali

  • loona

    Przeczytałem wiele wpisów na forach o Citi Handlowy.Wydaje się,że najwięcej jest niestety tych negatywnych,ale zdarzają się także pozytywne.Jest mi trudno zdecydowanie się wypowiedzieć,być może są czasami zbyt szybko wydane opinie na gorąco,ponieważ jakaś sprawa nie poszła po myśli.Naturalnie zdarzają się pewne zawirowania systemowe,ja chciałbym dodać komentarz odnośnie
    opłaty za Konto Citi One,która była pobrana natychmiast po otwarciu i po chwili,kiedy tylko wpłynęły pieniądze na konto.Złożyłem reklamację,
    wynik był pozytywny,wycofano mi opłatę,Pani była bardzo uprzejma przeprosiła i powiedziała,ze konto zgodnie z Regulaminem Banku jest przez dwa I-e miesiące zupełnie bezpłatne.Natomiast później w zależności od aktywności i spełnienia warunków Banku,aby uniknąć opłaty.Nadal się bardzo waham,
    czy utrzymać konto,czy jednak je zamknąć w okresie zgodnie z Regulaminem Banku!Nie mam jeszcze jednoznacznego zdania.Może warto czasami zaufać i spróbować?Może klienci napiszą o swoich doświadczeniach opartych na aktualnych kontaktach z Citi Handlowy.Może się coś zmieniło na lepsze?

  • sylwek

    ukradli mi pieniądze z konta i to moja wina!!!!!!

  • Michał

    Nie polecam tego banku, a w szczególności kredytów jakichkolwiek ponieważ dochodzą jakieś dziwne koszty do kredytu, brałem kredyt w innym banku(nie będe robił reklamy) ale nie było żadnych problemów i dodatkowych kosztów jak w przypadku Citi. Jeśli chcecie brać u nich kredyt zastanówcie sie trzy razy. Pozdrawiam

  • Patrycja Hebdzinska

    Nie polecam tego banku.Brak pozytywnych rozwiązań dla klienta. Ppodczas trwania kredytu proponuje limit w kwocie 5 tys na 60 rat przez telefon nękajac w dodatku telefonami mojego pracodawcę i proponuje spłatę całkowitą aż 8 tys.!

  • ewa

    Najpierw dzwonili jakby się szaleju najedli a potem zmienili front.Napisali , że ze względu "na dotychczasową współpracę" postanowili umorzyć ratę balonową pod warunkiem,że zapłacę sumę dotychczasowej raty mojego kredytu.Nie mam zamiaru niczego zapłacić,ponieważ spłaciłam uczciwie cały kredyt

  • ewa

    Po ich krętactwach widać,że jest to próba wyłudzenia.Szukają naiwnych a my się nie damy.Pozdrawiam wszystkich klientów tych bandziorów.

  • B.K.

    KTOŚ WYCZYŚCIŁ MI KONTO BANKOWE. PRZELEWÓW DOKONUJE TYLKO Z WŁASNEGO KOMPUTERA. MAM PROGRAM ANTYWIRUSOWY. ZGŁOSIŁAM REKLAMACJE A BANK TWIERDZI ŻE TO MOJA WINA. KRYSTYNA PYTLAKOWSKA – DZIENNIKARKA TRACIŁA OSZCZĘDNOŚCI SWOJEGO ŻYCIA.BĘDĘ WALCZYŁA O ZWROT SWOICH PIENIĘDZY. TEN BANK TO …………JAKAŚ KPINA

  • okradziona

    przy rozliczaniu końcowej raty bez wcześniejszych opóźnień w płatnościach działania tego niby banku są mafijne.
    To nie jest bank to jest układ mafijny !!!!!!!!!!!!!!!!
    UWAŻAJCIE

  • Mario

    Jestem w tym banku od 15 lat. Miałem parę razy kontakt z tym bankiem ale zawsze gdy składałem jakąś reklamację, które nie zawsze były pozytywnie załatwiane ale nie będę się rozpisywać bo to nie o to tu chodzi. Pozytyw jaki znam ty tylko jeden, że jako jeden z pierwszych w Polsce uruchomił bankowość internetową. Innych miłych rzeczy ze strony banku nie poznałem. Już wcześniej myślałem nad zmianą banku i gdy byłem niedawno w oddziale zaproponowano mi darmowe konto. I tu niemiła niespodzianka, ponieważ dostałem pismo informujące, że od 01.01.2015 r. będzie mi naliczana opłata za prowadzenie konta wysokości 25 zł. Chyba że wezmę kartę kredytową lub kredyt to wtedy dalej będzie darmowe. Rozmowy w oddziale są bezcelowe jak również nic dała rozmowa z Citiphone. Zainteresowani tym bankiem niech sprawdzą sobie różne rankingi banków. Ja osobiście nie znalazłem Citi aby stał wysoko. Ogólnie nikomu nie polecę tego Banku. Pozdrawiam czytających.

  • OKRADZIONY

    Uważajcie to jest mafia !!!!!!!!!
    Odsetki lombardu sa mniejsze niż tej mafii !!!!!!!!!!!!

  • kredytobiorca

    bank który przy rozliczeniu kredytu !!!! nalicza jeszcze bandyckie odsetki uważajcie !!!!
    Przy rozmowie p;rzez telefon pani konsultantka udaje że nie słyszy i się rozłacza .
    Przestrzegam nie dajcie się !!!

  • Staszek

    Proszę napisać do arbitra bankowego i nic nie płacić.Też tak zrobiłem.Ten bank tylko czeka na naiwnych.

  • agn

    Bardzo proszę o info czy istnieje możliwość umorzenia tej raty balonowej. co trzeba napisać, aby zostało wzięte pod uwagę.

  • WMP

    Citibank to niestety niezbyt ciekawy twór-wydmuszka. Niby potężny międzynarodowy bank, a w praktyce działania na poziomie pana Mietka z bazaru. Klient zgłasza reklamacje dotyczące nieprawidłowego działania banku, kart i konta to zamiast odpowiedzieć na reklamacje… wypowiadają umowę łamiąc prawo. Do zobaczenia w sądzie.

  • Niezadowolony

    Zamykam konto firmowe po 5 latach-ciągle podnoszą opłaty, bardzo niemiła obsługa. Od nowego roku kolejna podwyżka opłat i wymagają utrzymania minimalnego średniego salda 30 000 PLN! Kpina, możecie się tymi pieniędzmi udławić!

  • I.B.

    Miałam kartę kredytową, bo mi wcisnęli. Ktoś wziął kredyt na moje nazwisko. Komputer mam zabezpieczony, policja ustaliła, że ja tych pieniędzy nie wzięłam, tylko jestem poszkodowana. Dla tego banku nie liczy się co ustaliła policja czy prokuratura, wg ich prawa mam spłacać kredyt ja. Prawo citi banku jest ponad prawem polskim! Złodzieje i oszuści!

  • rozdrażniona

    Najgorsza obsluga wszech czasów. Idę do banku żeby załatwić sprawy a tu brak rozwiązania bo procedury. To gdzie mam iść? Masakra. Nie polecam!!!! Żaden szanujący się bank nie ma tak mało oddziałów!

  • antoni

    citi handlowy ma dobra oferte dla kogos, komu zalezy na obsludze najwyzszej jakosci. mam u nich konto city priority i jeszcze nigdy nie bylo zadnego problemu. obsluga klienta 24/dobe swietnie sie przydaje, bo czesto jestem za granica w innych strefach czasowych a potrzebuje miec dostep caly czas do konta. ogolnie bardzo na plus

  • ktoś mało znany

    ZDECYDOWANIE ODRADZAM TEN "bank" !!! Warunków gry nie zmienia się w trakcie ale nie dotyczy to tego banku. Najpierw miało być wszystko za free ( bynajmniej tak obiecywał ten miglanc podpisujący umowę , deklarując stałe i niezmienne warunki przez okres umowy 2 lat) i było tak przez 1,5 roku. Później wprowadzili opłaty za bankomaty inne niż city, następnie opłata miesięczna za cityphone ( nie dość , że idą minuty z własnego telefonu to jeszcze robią łaskę, że rozmawiają ). Żadne negocjacje warunków nie wchodzą w grę przez telefon zaś w oddziale odsyłają do konsultanta w cityphone, który przeprasza za zaistniała pomyłkę naliczania opłat a za 2 dni jest to samo czyli nieugięte opłaty. Jak już przesłali maila, że od nowego roku podniesienie cen za ich "usługi" to nie ma na co się oglądać tylko pożegnać ozięble i przejść do innego banku.

  • nieznany

    Witam nie polecam tego bnku,maja jeden wielki rozpiernicz na infolini podczas weryfikacji robia problemy i odsylaja do oddzialu natomiast odzial twierdzi ze wszystko jest w pozadku i robia z ludzi glupka ,nie polecam kart kredytowych ktore oferuja bo po 1 czekasz na kuriera 3 tygodnie a na karte ponad miesiac lub i dluzej masakra zaden bank tak dlugo nie robi zadnej weryfikacji jak CityHandlowy

  • DK

    Dziś dzwonił do mnie konsultant,namawiając mnie do skorzystania z karty kredytowej i się zgodziłam.Ale czytając opinie nie zamierzam odbierać umowy od kuriera!Jestem przerażona.

  • janusz

    Omijajcie ten bank z daleka. Dział obsługi klienta – co rusz nowi ludzie – nie można nic uzgodnić. Popieram wszystkie opinie negatywne.

  • johny

    Najgorszy pracodawca, najgorszy bank,najgorsza korporacja do robienia kariery

  • bakowiec

    Jestem klientem już 15 lat i z czasem mogę powiedzieć,że jest coraz gorzej ,drożej .Ludzie pracujący w tym banku to nie doradcy tylko sprzedawcy wciskają co popadnie,pracownicy nie są kompetentni,nie posiadają wiedzy ogólnej tylko wybiórczo traktują to,co może im przynieść doraźny zysk,nie liczą się z klientem,zawód bankowiec to teraz jest tak jak polityk,złodziej,naciagacz i krętacz,zero prestiżu dla tego zawodu,jest mi wstyd ,z e kiedyś pracowałem w banku ,w tym banku ……

  • luntek

    Popiera Antonia. Też mam tu konto i jeszcze nidgy nie było problemów ani z kontem ani z bankiem ani z przelewami czy kredytem który tutaj miałem. Pozytywnie

  • JOLKA

    TO JEST BANKKTORY ZESZMACI CIE DOCNA OTO PRZYKLADMAZ ZMARL I MIAL TAM KREDYT CZEKALI KILKA LAT I DOPIERO SPRAWE ODDALI DO KOMORNIKA ODSETKI KARNE PRZEWSSZYLY KREDYT 8-KROTNIE MEZOWI ZOSTALO 8TYS JA JUZ SPLACILAN 4O TYS I JESZCZE NIE KONIEC UWAZAJCIE UWAZAJCIE TO ZLODZIEJE W BIALYCH REKAWICZKACH

  • ona

    najgorszy bank w polsce okrada swoich klijentow w imie prawa nie odpowiada na zapytania i trzyma 2 lata a pozniej daje komornika i nie mozna sie odwolac jak sa duze odsetki karne komornik ciagnie okropna obsluga nie mozna sie dogadac bo wysylaja do firmy prawniczej gdzie w arogancki sposob odpowiadaja UWAZAJCIE NA TEN BANK

  • Damian

    Odnosząc się wyłącznie do systemy ON line – TOTALNA PORAŻKA Bank który posiada system sprzed dekady albo lepiej….. niestety na zgłaszna uwagi klientów otrzymujemy informacje że to bardzo poważny kro i potrwa jeszcze bardzo długo …..nie wróżę dalej nic dobrego w zdobywaniu młodych klientów.

  • agn

    No i udało się ??? Czy ten arbiter bankowy pomógł?? co na to CITIBANK ??? Baardzo prosze o odp. pozdrawiam, agn

  • Staszek

    Napisałem do arbitra i nie tylko do niego.Czekam na odpowiedzi.Nadal nie mam zamiaru niczego płacić,bo jest to próba zastraszenia.Pozdrawiam.

  • rybnik

    Córka otworzyła konto walutowe przed wyjazdem do pracy za granicę.Po kilku miesiacach zamknieto placówke w Rybniku.Nikt nas nie powiadomił i teraz najbliższą placówkę mam w Gliwicach lub Katowicach.

  • Hwdp

    Nie polecam tego banku,konto za 25zl za mc !to jakas kpina ,oddzialy smart jeszcze wieksza porazka,

  • zdegustowana

    Bank jest drogi. A obsługa niemiła i nieprofesjonalna

  • lukasz83

    osoba A jest pracownicą banku i klientką na ponad 500 000. Osoba B jest wepchnieta po znajomosci kuzynka dyrektora. Osoba A wzbudziła zainteresowanie osób z marginesu społecznego, jeżdżą za nia i szukają informacji.Osoba B zostaje ich informatorką, przy czym wnosi do banku zdjęcia, majace swiadczyć , że osoba A publicznie, na ławce dorabiała sobie z ledwo zywym staruszkiem. Osoba A protestuje i zostaje zwolniona.Domaga się wydania dowodów przestępstwa i zgłoszenia sprawy na policje, bez efektu. Zawiadamia dyrekcje w warszawie, Audyt Nadzwyczjny i skandal bo dwie dyrektorki prowadziły prywatny folwark nie banko a dyrektor z kuzynka kradli bankowe pieniadze. zwolnienia i wycisznie sprawy. nikt sie nie przejął ani stratami poniesionymi przez A ani jej bezpieczenstwem.
    Usługi tego banku serdecznie polecam

    Były pracownik

  • gosc

    Mam konto Ciri Priority i jestem bardzo zadowolony. Faktem jest ze to bank nie dla każdego ale dla ludzi trochę zamożniejszych szukających produktów inwestycyjnych a nie tylko zwykłego rachunku (jesli szukasz tylko ROR to sobie odpusc). Natomiast jak na razie jestem bardzo zadowolony z tego ze mój opiekun rzetelnie podszedł do tego aby poznać moje oczekiwania inwestycyjne i doświadczenie i wybralismy fundusz który powoli ale systematycznie rosnie .

  • zbynio

    nastepny po innych a na pewno nie najgorszy tylko rowny np z sygma bankiem>)
    to nie zlodzieje to klika co ma swoich w e sadach i innych ustawionych
    karta na 2000 podobno bezplatna jak zakupy za min polowe a w sumie odsetki horrendalne a do tego po splaceniu jakies dodatkowe koszty i dodatkowa oplata za rezygnacje
    i jak pisze tam ta Pani po latach ubiegaja sie o zwrot wielekroc wiekszy i komornik z miejsca
    to nie kradziez to juz rozboj w bialy dzien i podobno w imie prawa
    OMIJAC NIE SZEROKIM LUKIEM ALE DALEJ NIZ WZROK SIEGA

  • tomas1pol

    Nie polecam złodziejskie stawki , kiepskie zabezpieczenia możliwość okradania klienta przez pracownika ,

  • Klient.

    Witam wszystkich, którzy chcą skorzystać z usług tego banku. Proszę nie popełniać tego błędu. To lichwiarski i niekompetentny bank. Bank który naciąga klientów na swoje usługi za które liczy sobie bardzo wysokie opłaty, a gdy ktoś chce zrezygnować z ich usług robią wszystko aby klient nadal był zmuszony do współpracy z nimi i płacił lichwiarskie opłaty lub odsetki za ich usługi nawet po spłacie całości potrafią okłamać klienta że nadal jest im winny pieniądze i straszą komornikiem to jest granda ten bank to zgraja oszustów i naciągaczy niepolecam nie dajmy się okradać oszustom.

  • zbynio

    jestes pracownikiem i to na jakims wyzsztm stanowisku? czy po prostu kolejnym podstawionym jak to na wielu forach bywa?
    bo jesli nie to wspolczuje
    albo pojdziesz z torbami i jeszcze dlugami w niedlugim czasie
    albo sprobuj zrezygnowac z ich "uslug"
    dopiero sie dowiesz ile co kosztowalo tego "zamoznego" bo moze ci majatku braknac
    Citi Handlowy,,,Sygma Bank,,i inne tego typu instytucje..raty,karty i kredyty…
    toz chyba provident wychodzi taniej choc lichwa jak za krola cwieczka ale "procent niski" tylko obsluga zadluzenia baaardzo wysoka:)
    lepiej juz pozyczyc od taksowkarza na najblizszym postoju bo za 1000 oddasz 1500 jasno wyraznie i bez malutkich literek:)

  • k.d

    od 9 lat miałam linię kredytową która została wypowiedziana.Teraz wszystkie wpływy idą na jej poczet łącznie z całą pensją. reklamacje i skargi nie uwzględnione. Brak ugody . Sprawa przekierowana do firmy zewnętrznej nie wiadoma dlaczego .

  • fabian

    City handlowy !!! Studnia bez dna nieszlo tego spłaci ciągłe wydzwanial okolo 10 połączeń na dzień mialem dosyć wziolem kredyt w wbk i spłaciłem City handlowy i rozwiązałem z nimi umowę . Koniec koszmaru nigdy więcej. Nikomu nie polecam

  • obiektywny

    Informacje o racie balonowej, służę pomocą, mam ten sam problem, na razie przegrywają!

  • ewka

    proszę o informacje jak rozwiązać problem raty balonowej.?

  • edyta

    Powiem, krótko totalny niewypał dla przykładu przy spłacie karty miesięcznie 310,00 zł, faktycznie na spłatę długo " szło " tylko ok 80,00 zł. Pomijam już fakt, że podczas całkowitej spłaty karty , nie można się z nią rozstać. Cały czas żyje i przez ok 3 miesięcy non stop " wiszą" jakieś kwoty do zapłaty ( przy czym karta nie była w ogóle aktywowana). Na pewno wszystkim znajomym będę odradzać ten bank. Z tego co piszą na różnych portalach większość opinii jest negatywna.

  • urszula

    Nie polecam z całego serca.MOJA PRZYGODA zaczęła się na 1 roku studiów,zostałam z łapanki na uczelni ,kartę kredytową na legitymacje studencką,nie aktywowałałm jej przez rok,później zaszła potrzeba,Nie znałam się kompletnie na tego typu produktach ,płaciłam minimalną i widząc ile mi schodzi do kapitału a ile odsetki i inne badziewa,łzy w oczach miałam.Próbowałam ,kombinowałam aby jak najszybciej się tego badziewia pozbyć.Poszłam do nich aby na początku zrezygniwać z tego śmiesznego ubezpieczenia rozszerzonego( na wypadek utrarty pracy,dali studentce) pani powiedziala ze rzeczywiscie duzo splacam i tak mnie zbajerowała ze wcisnela druga karte na 600o tys,i powiedziala ze na tej jest taniej i nie ma ubezpieczenia itp.,ze z tej nowej splacimy stara zamkniemy i zaoszczedze,DOSTAŁAM KARTĘ ,POIszłam dio tej pani i ta pani my wlaczyla jakiegos exela ,jakies raty zaczela liczyc ,wkrecac ze teraz bede miala stałe raty po 93 zł na 18 miesiecy i sam kapitał bedzie mi się spłacał a odsetki malejące ,zaczynały sie od 11 zł do 1 zł przy ostatniej racie,.ale ja sobie policzylam na kalkulatorze i rozkminilam ze cos nie halo,bo odsetki 11 zł ,malejące ,rata 93 ,wiec co jeszcze tam doliczaja ,prowizje ,ktorej nie mam na karcie kredytowej spłacajac minimalną,ciagle jej zadawałam pytanie dlaczego 55 zł do kapitał 11 odsetki a rata wychodzi 93 zł,ciagle wymijająco odpowiadała,ze ta opcja jest dla mnie najbardziej opłacałan i ciagle mi pokazywala te odsetki,prosze zobaczyc placi pani kapital 55 i odsetki ma pani tylko 11 a pozniej tylko1 zł to sa naparawde dobre warunki,zaczela mnie tak irytowac ,ze mialam ochote jej walnac w ten głupi ryj ,w koncu wprost powiedziałam bo juz mnie wkurzyla,ze super oferta,pozyczajac 1000 ,musze oddac po 18 miesiącach 1690.rrrso 109%,prawie jak provident,ze co mi za kit wciska ,ze mi czar marnuje,to pani zmiekła i zaczęła się tłumaczyć,,w koncu przyznała mi ze te 1000 zł na kredytówce jak zrezygnuje z ubezpieczenia ,spłace w pol roku jak bede po 2oo wpłacac,No i jaki morał z tego,od razu tak chciałam zrobić,5 minut by to zajęło,a tak,siedziałam tam dwa razy po 2 godziny ,dostalam karte nastepna za 6000 ktora na szczecie rozwiazałam z terminie 14 dni,i konto z dupy,

  • johny

    Jestem ich klientem od kilku lat. Na początku było ok, przyszli do firmy ze specjalną ofertą wg której konto i karty miały być za darmo do końca życia. Przez długi czas tak było. Ostatnio i na to znaleźli sposób – wprowadzili opłaty za tzw citiphone, czyli kontakt z doradcą przez telefon. Dla mnie to jedyna forma kontaktu bo zlikwidowali w moim mieście placówkę, wpłatomat. Co prawda zrezygnowałem z tej usługi, ale mimo to opłata 6 zł za m-c i tak jest naliczana. Za pierwszym razem zadzwoniłem i zareklamowałem, oczywiście przyznali rację, obiecali że się nie powtórzy, bo to błąd systemu. Po kolejnym m-cu znów pojawia się opłata za citiphone. Przestało mnie to już śmieszyć. Interfejs ich systemu bankowości on-line jest na poziomie pierwszoklasisty. Mimo tych dobrodziejstw i rzekomych darmowych usług, mam już dość tego banku. Nie wspomnę o nachalności doradców, którzy swego czasu wydzwaniali w tej samej sprawie z częstotliwością co drugi dzień.

  • ana

    nie polecam złodzieje po spłaceniu kredytu dowiedziałam się ze mam jeszcze 7200 długu który natychmiast mam spłacić poszukuje osób w ten sam sposób potraktowanych moze wspólnie cos wskóramy bo to banda

  • klient 7

    Absolutnie odradzam, to typowi oszuści. Ich regulamin jest bardzo niejasny i sformułowany tak aby niszczyc klientów. Omijajcie ten bank jak najdalej !

  • Iwona

    kredyt na 6 lat w wys. 40.000 zł, rata wyrównująca 6.000 zł – trzymajcie się os tego banku z daleka jeżeli nie chcecie dostać na koniec zawału

  • Marcin-Poznań

    Dzisiaj postanowiłem wpłacić pewną kwotę na konto firmowe w związku z czym udałem sie do głownego oddziału w Poznaniu.Niestety kolejka wychodziła prawie na zewnątrz i po pol godzinie stania jakas pani poinformaowala mnie ze lepiej jak udam sie do placówki w starym browarze co też zrobiłem.Na miejscu okazało sie ze jest dwoch pracownikow obslugujacych po jednym kliencie. trwalo to kolejne pol godziny po czym zostalem poinformowany ze obydwoje nie posiadaja uprawnien do obslugi kont firmowych! Żenada, niekompetencja i totalny brak szacunku dla czasu klienta! Radze omijac ten bank szerokim łukiem. Ja jutro kasuje moje konto i przenosze do inego banku.

  • ola

    Koleś idź do psychiatry.!

  • ivo

    Oferta super tylko przy podpisywaniu umowy. Juz przy pierwszej racie oprocentowanie wzrosło z 11,99 na 12,99 i za 3 miesiące na 14,14. i tak prawie przez całą umowe. Ostatnia rata wyrównawcza bagatela ponad 20 000 zł…. Także proponuję najpierw się zastanowić zanim weźmie się kredyt w tym banku…Szaleńcom jak najbardziej polecam.

  • Tomek

    Drogo , bardzo drogo , cholernie drogo. Nabyłem kartę – Golda .Wiedziałem w co wchodzę.Wszedłem i jestem nadal.Czy żałuję ? Z mieszanymi uczuciami ale NIE żałuję..Wysoki poziom obsługi i co najważniejsze : bankowość internetowa dla karty kredytowej – bez konta osobistego. Inni kazali mi konto zakładać aby mieć dostęp do karty kredytowej przez internet.Bez sensu ! Drożyznę wkalkulowałem choć przyznam że czasami mnie to wk………..a hehe. Ale mimo wszystko uważam że mam klasowy produkt. Przyznam jednak że mam też dobre dochody i co za tym idzie wiem że CITI nie jest dla osób skromnie zarabiających.Takie osoby powinny OMIJAĆ ten bank z daleka bo zostaną po prostu wyssane z posiadanych zasobów. Ten bank to jak opłata klimatyczna za prawo oddychania powietrzem.Ale mimo wszystko POLECAM.

  • wściekły klient

    Witam wkręcono mnie w ten kredyt na siłę dzwoniąc codziennie namolnie i na spreparowane dokumenty ale przedmiot który miałem nabyć za te pieniądze nie była już dostępny bo wypłacili dzień później; toteż odstąpiłem od umowy pożyczki informując o tym bank listem poleconym i spłacając całą kwotę z odsetkami za 15 dni, uważałem że zgodnie z prawem kredytu nie zaciągnąłem ale to nie prawda. Specjalista z banku stwierdził że podpis na piśmie jest niezgodny z moim wnioskiem i nie uznali mojej rezygnacji z kredytu , informując mnie listem zwykłym którego nie otrzymałem. Jeszcze przez cztery miesiące ściągali raty prawie po 90 zł dopóki się nie zorientowałem i zablokowałem konto., teraz piszą SMS i dzwonią po 10 razy dziennie ale nie odbieram . Szczerze odradzam tych złodziei. Gdyby ktoś miał prawnika który prowadzi takie sprawy?

  • Robert

    Mimo wszystko jeszcze dam pozytyw
    Jestem klientem 15 lat albo nawet więcej. KK od samego początku później konto. Złota karta za free, konto za free dobre odsetki w kredycie Komfort. Bardzo uprzejmi i konkretni doradcy na Citiphone… Nawet kiedyś pisałem oficjalną pochwałę dla jednej konsultantki.
    Gdzie ta łyżka dziegciu? Ano od 2015r 6zł za Citiphone…. Inne banki tyle nie biorą za kartę!!!!
    Zrezygnowałem. Będę pisał maile ale jeszcze jestem na plus. Zobaczymy jak będzie. Karta nigdy mnie nie zawiodła i nie chcę jej zmieniać. Citibanku opamiętaj się! W moim portfelu są 3 karty z czego 2 Twoje. Chcesz żeby układ sił się zmienił? I pamiętajcie ilość != jakość.

  • mariusz

    nie polecam tego banku ukryte oplaty razaca niekompetencja pracowników

  • Maciek

    Właśnie kończę spłacać kredyt w Citi "Banku". Oferta była atrakcyjna. Jednak ostatnia rata kredytu zamiast 821, wyniosła ponad 3 tys. Okazało się, że po pierwszej spłaconej racie oprocentowanie kredytu zostało podniesione i nikt mnie o tym nie poinformował, nagle atrakcyjna oferta zmieniła się w całkiem drogi kredyt, o czym dowiaduję się po fakcie po 6 latach. Przestrzegam. Akwizytor z Citi “Banku” podpisuje umowę z niskim oprocentowaniem, a po powrocie do placówki właściwie od razu podwyższa oprocentowanie nie informując o tym klienta. "Bank" tłumaczy to poziomem stop procentowych. W moim przypadku stopa referencyjna była wyższa od tej w dniu zaciągnięcia kredytu tylko przez 154 dni w czasie trwania kredytu, natomiast przez 1945 dni stopa była niższa, proszę sobie wyobrazić, że mimo tego muszę do tego dopłacić. A mogłoby się wydawać że w takiej sytuacji bank nachapię się wystarczająco jak będę płacił ratę zgodnie z harmonogramem – ale nie! Kończę z oprocentowaniem ponad 14% i z pismem od banku, że taki poziom oprocentowania wynika aktualnych stóp procentowych, a dzisiaj Pani akwizytor w mailu oferuje mi 10,7% Czyli spłata 72 rat bez choćby jednego dnia spóźnienia powoduje że jestem o 3% mniej wiarygodny od nowego klienta – oczywiście że nie, to po prostu zupełnie inna oferta 😉 A teraz najlepsze, chcąc mnie jeszcze wydoić "telesprzedawca" od 6 m-cy dzwoni do mnie z propozycją nowego kredytu na doskonałych warunkach, którym spłacimy pozostały stary kredyt. Ponieważ się nie zgodziłem bank poinformował mnie, że rozłoży mi pozostałą część kredytu (ratę "balonową") na nieoprocentowane raty.
    Sądząc po komentarzach to mam szczęście że tylko na tyle chcą mnie naciągnąć. Sa osoby które miały do spłaty ostatnią ratę kilkanaście tysięcy.

  • Roman

    Nie polecam. Jest duża szansa że klient nie doczyta jakiegoś ukrytego paragrafu i bez ostrzeżenia dostaje po łapkach. Niestety jestem w plecy ponad 1 złotych tylko dlatego że nie znalazłem informacji że aby posiadać w pełni funkcjonalne konto walutowe muszę mieć do niego kartę debetową? Można takie konto otworzyć bez problemy do karty kredytowej przez internet i wpłacić na nie walutę ale już ODZYSKAĆ własne pieniądze nie jest łatwo. Bandytyzm – omijać szerokimłukiem

  • darecki_84

    Na Citi narzekają ci, co ich nie stać na ten bank. Citi Handlowy nie jest dla wszystkich. mam własną firme, dobrze zarabiam i konto w Handlowym jest dla mnie najlepsze, a poza tym prowadzą moje inwestycje.

  • ewa

    co miesiąc spłacałam ratę o wys.807 zł przez 8 lat, teraz dostałam pismo że ostatnia rata wynosi ponad 5 tysięcy.
    nie wiem czy teraz tą ratę spłacić.
    jak wy postąpiliście?
    poszukuję inne osoby podobnie potraktowane, musimy rozgłosić tą sprawę w mediach.
    proszę o kontakt na maila: ewapuszynska@wp.pl

  • Marek

    w czasie rozmowy pracownik banku zaproponował mi super kredyt konolidacyjny na kwotę 15.000 zł żadnych opłat, kosztów, prowizji, super oprocentowanie 4,47%, jakie było moje zdziwienie kiedy miało dojść do podpisania umowy faktyczne orocentowanie ponad 17%, prowizja 2.100 zł a do tego miesięcznie opłata za obsługę kredytu 30 zł, pewnie zapomniał o tym powiedzieć podczas rozmowy, oczywiście umowy nie podpisałem; ale czuję się oszukany!!!!!!!!

  • JOANNA

    Umowę podpisałam w 2008 roku i od tego czasu spłacam ratę miesięczną po 787 zł (oczywiście co miesiąc wpłacałam nieco więcej ok 800, 900, 990 zł w zależności od sytuacji), nie dostałam w ciągu tego okresu Żadnej informacji o zmianie stopy procentowej a dzwoniąc na infolinię dowiedziałam się, że ostatnia rata ma wynosić ponad 3 000, 00 zł., co tak mnie zszokowało, że nawet nie dosłyszałam dokładnie kwoty, obecnie czekam na decyzje. Więc Uważajcie i omijajcie z daleka !!!

  • darek

    Ja jestem bardzo zadowolony. Mam wiele usług (hipoteczny, karta kredytowa, ROR, oszczędnościowe) i nigdy nie miałem z niczym problemów. Miła obsługa, brak ukrytych kosztów, szybko można wszystko załatwić (np. wziąć kredyt etc). Polecam. Jedynym minusem jest słaba opcja oszczędnościowa.

  • Byly klient

    Skorzystalem z oferty banku z powodu karty miles and more. Miesiac po okazalo sie ze miles juz z city wspolpracowac nie beda, dlaczego mnie to nie dziwi.
    Wiec karta okazala sie bezuzyteczna.
    Oprocentowanie oszczednosciowego 3% ale traktowane jako lokata, czyli po wyplacie nawet smiesznej kwoty odsetki od 30000 nie naliczone zupelnie. Albo jest lokata albo oszczednosciowe.gdzie sajakies organy kontrolne w tym kraju. Oferty kredytu jakies z kosmosu z prowizjami jak za kreduty mieszkaniowe. Jak ktos lubi zabawe w kotka i myszke to city jest idealne. Trzeba sie mocno postarac zeby nie stracic pieniedzy. Mi sie nie udalo, na wspolpracy z tym bankiem sporo stracilem. Nie polecam, trzeba eliminowac takie podmioty zupelnie ktorych sztab menadzerow tylko glowkowe jak wyje…. Klienta. A moze by tak posiadac oferte i moralnosc ktora sprawi, ze klienci beda walic drzwiami i oknami i nawet jak beda chcieli to nie bedzie im sie oplacalo odchodzic??? E nie, lepiej i prosciej wyje….

  • stanisław

    Panie Darku ,czy jest Pan pracownikiem tego banku? Po Pana zachwytach sądzę, że jest to prawdopodobne. Po własnych doświadczeniach z tym bankiem uważam ,że jest to zgraja oszustów i złodziei.

  • nick

    od wielu lat korzystam z karty kredytowej, kilku kont jestem zadowolony, usługi może nie najtańsze
    ale obsluga bardzo dobra, szkoda ze karta kredytowa nie jest w programie Miles and More; karte z tym programem mam w mbanku i tragedia z obsluga

  • Marta.P.

    Odradzam ten bank. Zawsze dokładnie czytam umowy i zawsze spłacam kredyty zgodnie z harmonogramem, co do dnia. Tym razem dałam się wpuścic w maliny. Mimo że oprocentowanie kredytów malało i wszystkie banki obnizyly wysokość rat City tego nie zrobił a ostatnia rata kredytu była wyższa dwukrotnie. Zamiast 500 zł zapłaciłam 1000 zł byłam w szoku. Nic nie pomogły reklamacje. To zlodziejski bank uważajcie !!!

  • Aleksandra

    Ja również przestrzegam przed tym bankiem, a porównanie mam chociażby z ING czy BGŻ.
    Kilkudniowa zwłoka w spłacie płatności poza odsetkami, które są rzeczą oczywistą skutkuje naliczeniem dodatkowych opłat, co też jest dla mnie rzeczą oczywistą ale nie na taką skalę jak to ma miejsce w citi tak że szybko z kwoty 150zł robi się kwota 250:) nie mówiąc o ciągłym wydzwanianiu, które wyglądało tak, że puszczano mi po 3-4 sygnały ok 10 razy dziennie (podkreślę jeszcze raz, że spóźnianie w spłacie było sporadyczne i maksymalnie termin (raz mi się zdarzyło) przekroczyłam o 10 dni,
    brawo dla Pana, który w komentarzu napisał, że to bank dla ludzi z grubym portfelem.

  • obiektywny

    Jestem już po sprawie. Wyrok prawomocny. Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy proszę o telefon.
    71 7966513

  • Ja

    do tych, którzy trzymają tam większe kwoty i czują się tam-bezpodstawnie – bezpiecznie. Byłam pracownikiem i klientką , na ponad 500 000 na koncie. Mną i moimi pieniędzmi bardzo interesowała się lumpiarnia po wyrokach. Na współpracę z nimi poszła przyjęta po znajomości panienka, krewna jednego z dyrektorów niższego szczebla. Panienka z zawodu MONTER. Wynosiła informacje n mój temat, za wiedzą przełożonego i w tym momencie każdy rozsądny człowiek powinien stamtąd natychmiast uciekać. W końcu dopuściła się współudziału w czynie zagrożonym karą pozbawieni wolności. O sprawie wiedziały już 2 wyższego szczebla dyrektorki. Kiedy zażądałam wyciągnięcia normalnych konsekwencji służbowych i karnych postanowiono za wszelką cenę chronić swoją. Zero konsekwencji, ukryto dowody, zwolnienie dla mnie. Częściowo pomogła awantura w Warszawie i potwierdzenie faktów przez kilku pracowników. Dyscyplinarka dla pannicy, jej kuzynka złapano na latami trwającym okradaniu banku -jakie kontrole tam mają, natomiast nigdy nie wydano mi dowodów przestępstwa trwającego do dzisiaj -stalking. Miejcie świadomość, że takich klik i układzików jest tam sporo, nie możecie mieć pewności czy tym razem jakiś przyjęty po znajomości frezer nie zechce pójść na współpracę z bandytami. ZABIERAJCIE STAMTĄD SWOJE PIENIĄDZE.

  • AaronH

    Odradzam doradztwo inwestycyjne w Citibanku! Nie wiedzą jak inwestować, strzelają i przesyłają prospekty z rekomendacjami akcji w które inwestować, po zrealizowaniu których wszystko leci na łeb i szyję. Zaznaczam, że inwestowałem prze wiele miesięcy, kupowałem i odsprzedawałem różne walory według ich doradztwa. Im dalej tym coraz gorzej. W innym banku w dokładnie tym samym czasie mój brat zarobił na funduszach +21%. Odradzam inwestycje w Citi!!!!

  • natka

    no moja mama tu ma konto i przenosi się, bo ciagle cos nie tak, a ja mam w Raiffesen konto osobiste, wymarzone konto i niczym się nie martwię, płacę tylko za kartę 3 zł i mam bankomaty wszystkie za free, ubezpieczenia, dobre warunki i obsluge

  • rela

    Sprawa 22.03. 2016-jak ktoś miał podobnie proszę o wiadomośc deborah1@wp.pl. Nie możemy pozwolić tej lichwie się dymać,o niczym nie informują i ludzi chcą golić na kasę jak baranów

  • rela

    tragedia,oszukują ludzi,nie informują o podniesieniu oprocentowania,klient spałacił i dostaje pisemko,że ma dalej płacić,bo oni 7 lat temu podnieśli oprocentowanie-tylko UWAGA albo Sprawa dla Reportera pownna się tą lichwą zając.odradzam i nawet wrogowi nie życzę

  • posiadacz konta w citi

    jestem bardzo niezadowolony z obsługi klientów przez pracowników infolinii. Są aroganccy, bezczelni i…..

  • fredo

    NAJGORSZY BANK nie dosyć że bezczelność bezgraniczna , oszustwo to jeszcze likwidują placówki -po prostu GNOJE

  • majkel

    WON Z POLSKI – POLSKA DLA POLAKÓW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • nejm_2pl

    Nie brać żadnych kredytów kart , ubezpieczeń kredytów.
    Oszustwo na każdym kroku brak kompetencji i typowe nazi….praktyki .
    Ten Bank niebawem bedzie mial problemy chyba i to dośyć powazne.

  • lilekwawa

    UWAGA NA TEN BANK , OSTRZEGAM !!!!
    Jeżeli ktoś ma tam środki , niech je przeniesie do normalnego podmiotu.
    Praktyki lichwiarskie , a forma kontaktu z klientem – nadaje się pod Prokuraturę , co niebawem zresztą uczynię.
    Jeżeli ktoś już ma tam coś i jest związany z tym…..pseudoyudbankiem to radzę nagrywać wszystkie rozmowy telefoniczne a korespondencję zbierać.
    DUŻE PROBLEMY CZEKAJĄ NA TYCH KTÓRZY SKORZYSTAJĄ Z USŁUG TEGO CITIDENTA…bo tak to wygląda.
    KNF powinien zając się tym podmiotem .
    Jestem na etapie kończenia opracowywania stosownej dokumentacji do Prokuratury i KNF oraz jednego z programów telewizyjnych.
    Są normalne Banki jak spółdzielcze itp…itd i nasze Polskie !!!
    OSTRZEGAM PRZED CITI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Klient

    Niegrzeczna obsluga infolinii. Niekorzystne dla klienta warunki.

  • Romek

    Mam u nich kartę kredytowa i konto i ja osobiście jestem zadowolony. Nie wiem skąd te negatywne komentarze ale ja żadnych problemów nie miałem, wystarczy przed podpisałem umowy dopytać się konsultanta o wszystko a nie tak jak moi niektórzy znajomi jak tylko słyszą ze dostaną gotówkę to ręce im się trzęsą i akceptują wszystko jak leci a potem chodzą i marudzą jak to dużo płaca co miesiąc.

  • Emerytka

    Mam kartę Visa już kilkanaście lat.W lipcu kończy mi się ważność a tu teraz przysłali mi MasterCards licząc że ją aktywuję.Myśleli że nie zauważę i będą mieli klienta z dwoma kartami ! JA NIE DAM SIĘ NABRAĆ, ale zapewne wiele osób będzie sądziło, że to zwykła wymiana.

  • Firma

    Odradzam wszystkim korzystanie z usług banku CITI, od pół roku jako firma próbujemy zamknąć konto, i niestety ich praktyki są na miarę najgorszych lichwiarzy, oddziały są zamykane, i żeby zamknąć konto trzeba jechać 300-400 km do najbliższego oddziału, po to by złożyć podpis! Obsługa na poziomie PRL, żal. Uciekajcie z tego banku!

  • loona

    Mam konto City Priority i kartę kredytową.Suma sumarum nie narzekam.Chociaż może znalazłoby się kilka powodów do narzekania.Niestety Citi aplikacja na iPad tylko do 20.05.2016 r.Zbyt mało użytkowników.Brakuje mi wielu opcji w interface bankowości internetowej.Mianowicie bardzo mało intuicyjny interface,np.zaplanowane przelewy nie dadzą się edytować,aby je zmienić lub usunąć,nie ma informacji o np.braku środków do realizacji przelewu.Mówi się,że zmieni się grafika i sama technika obsługi bankowości,ale kiedy?Czekam i licze na bardziej nowoczesny system i szybsze księgowanie,więcej opcji informacyjnych o ruchach na koncie.Pozdrawiam Citi i czekam na nowe opcje w bankowości.Ponoć nastawiają się na bankowość internetową?

  • andrzej

    zinternetu dowiedzialem sie ze mozna korzystac bezplatnie z bankomatow EURONETU. Moje zdziwienie za kazda wybrana kwote oplata 5zl.Bylem na wczasach..Najblizszy bankomat city banku byl w odleglosci 60km.Zlozona reklamacja bezskuteczna.PRZESTRZEGAM ZABIERAJCIE KASE NA WAKACJE.

  • Ryszard

    Konsultant w rozmowie telefonicznej podał mi kwoty jakie mam wpłacić, aby rozliczyć do zera konta (dwa) i je zlikwidować. Po wpłaceniu tych kwot otrzymałem wyciąg, że należy jeszcze wpłacić na jedno z kont 46,63 zł, a na drugie 2,17 zł. Oczywiście + koszt wysłania dwóch wpłat. Myślałem, że już mam spokój. Naiwny. Wczoraj w skrzynce znalazłem wyciągi. Do zapłaty na jedno konto 25 GROSZY, na drugie 1 GROSZ. Wpłaciłem po 2 złote. Tak na wszelki wypadek, żeby znowu nie wysyłać następnego 1 grosza x 2 + 7 zł koszt wysłania. Amerykanie mówią: zysk za 1 dolara, a księgowości z tego tytułu za 5 dolarów.

  • halina

    z tym bankiem borykam sie od 7 lat nie wyobrazalam sobie tylu negatywnych wpisow myslalam ze tylko ja mam problem ale wiele osob ma podobne . Gdy maz moj zmarl zwrocilam sie pisemnie do banku o dane o tym kredycie i chodzilan dowiadywalam sie kazali czekac przyjdzie odpowiedz wreszcie zlikwidowano bank wiec dzwonilam oni zbywali mnie slowami prosze czekac po przeszlo dwoch latach komornik wzial sie zqa moja rente zwrocilam sie z odpisem ktory wyslalam ale on stwierdzili ze nie maja wynajeli kancelarie prawna aby to wszystko co pisalam wyszlo na ich korzysc mam 70 lat iprzez 7lat jestem OKRADANA PRZEZ TEN BANK

  • waldek

    bank bez czystych zasad ukryte opłaty manipulanci księgowa przeglądała historię ma 60 lat pracuje wbanku to jest oszustwo wswoiej pracy niespotkała się ztakim kantem wkrótce podaję spraw ę do sądu

  • Teżnormalnieniemożliwe

    W pełni potwierdzam zasadność negatywnych opinii n/t tego banku.Wszystko jest ok do momentu,gdy klient zaczyna bronić swoich racji,do czego zdaniem pracownikow banku nie ma podstaw.Pokrótce sytuacja wygląda tak:jakiś czas temu skorzystałam z oferty darmowej karty kredytowej i dodatkowego do niej kredytu,który spłacałam sumiennie,zawsze w kwocie wyższej niż obowiązująca rata,aby szybciej spłacić zadłużenie.Gdy po pewnym czasie kwota raty spadła do wysokości 4,57zł.poszłam do oddziłu, aby zamknąć całkowicie pozostałą kwotę zadłużenia jednorazową wpłatą.Zostałam zaproszona do pokoju,gdzie ,,specjalista,,(?)załatwiła sprawę zgodnie z moją prośbą i po wpłaceniu przeze mnie podanej kwoty z tzw.,,górką,, ,aby uwzględnić okres do dnia rozliczania rachunku wręczył mi dokument potwierdzający zamknięcie rachunku kredytu.Wyszłam z przekonaniem,że zakończyłam sprawę kredytu.Po krótkim czasie okazało się,że bank nie chce się ze mną rozstać i dalej wzywa mnie do zapłacenia raty w wys.4,57zł.Poszłam do oddziału aby to wyjaśnić.Kilku pracowników, przjmujących klientów przy wspólnym stole ,nie umiało wyjaśnić mi tej sytuacji(ktoś przypuszczał,że to może,,opłata za kartę,,-darmową?).Poradzono mi reklamację,ale nie zrobiłam tego telefonicznie,gdyż warunkiem jest podanie peselu,przed czym ostrzegają np inne banki.Bank nie odpuszczał i ponownie znalazłam się w oddziale,gdzie złożyłam notę reklamacyjną.Pracownik poinformował mnie,że na odpowiedż trzeba czekać ok.dwóch tygodni.Okazało się to nieprawdą,bo zaczęto do mnie wydzwaniać z wezwaniem do zapłaty już 5,54zł.Nie zapłaciłam mówiąc,że czekam na odpowiedż.Kilka dni temu zadzwoniła pracownica banku żadając też podania nr.pesel,a kiedy powiedziałam,że nie podam,wyrażnie zmieniła ton głosu i zagroziła umieszczeniem mnie w krajowym rejestrze dłużników.Dziś ponownie dzwoniłdo mnie pracownik banku z informacją,że mam do zapłaty przeszło 42zł.Dlaczego?Otóż,poprzedniczka jego,ukarała mnie doliczając za telefon,który do mnie wykonała 30zł.Do chwili obecnej nie mam odpowiedzi na moją reklamację,ale powiedziano mi,że bank nie zrezygnuje z windykacji.Opisałam tę sytuację,aby podkreślić nieprofesjonalność pracowników tego banku.Ignorowanie klienta i jego prawa.Z pełnym przekonaniem odradzam ,,usługi,,tego banku,który tak mocno przywiązuje się do klienta,że wyciśnie za wszelką cenę każdą kwotę.Szkoda czasu i zdrowia traconego na kontakty z taką firmą.

  • Normalnieniemożliwe

    Ten bank to katastrofa dla klienta, wpłaciłem pieniądze na wskazane konto tytułem spłaty karty kredytowej CITYBANKU żeby było szybciej zgodnie z informacjami uzyskanymi od osób zatrudnionych w banku zrobiłem to bezpośrednio w okienku kasowym (nie jest to proste bo nie każda placówka CITY umożliwia wpłatę na konto korporacyjne, w moim przypadku 80 km w jedną stronę ale pomyślałem co tam będzie szybciej), przy wpłacie Pani utwierdziła mnie że pieniądze jak najbardziej znajdą się na rachunku karty za dosłownie chwilę pobierając przy tym bez zmrużenia oka 20 zł tytułem opłaty manipulacyjnej (taka ładna nazwa haraczu). Po dwóch godzinach przy próbie płatności uśmiechnięty młody człowiek poinformował mnie że transakcja została odrzucona z powodu braku środków na karcie. Obecnie mija 3 dzień środków na karcie nie ma i nie wiadomo kiedy będą, wczoraj nie mogli połączyć numeru karty z odpowiednim subkontem twierdząc że takiej karty nie ma, dzisiaj od rana piszą do siebie e-maile ale chyba ich nie czytają, Pani DEREKTOR nie odbiera telefonu bo i po co ona jak twierdzi nic nie może a ludzie którzy księgują środki zasiadają gdzieś w bunkrze atomowym w Arizonie i nikt nawet szef szefów nie ma z nimi kontaktu. Generalnie totalna żenada, brak profesjonalizmu i odpowiedniego podejścia do klienta, najpierw wprowadzają klienta w błąd później udają że sprawy nie było ba klient nie istnieje. Z ciekawostek jako rozwiązanie Pani DEREKTOR chciała podać mi nazwisko kasjerki drugi dzień zastanawiam się po co. Swoją drogą ciekawe co Bank który ma 7400 klientów korporacyjnych tylko w Polsce i przetrzymuje środki przez kilka dni w ujęciu globalnym z nimi robi. Kończąc GORĄCO NIE POLECAM TEGO BANKU – NIE KREDYTUJ BANKÓW ONI BIORĄ ZA TO PIENIĄDZE

  • Krystyna

    Stanowczo odradzam wiązanie się z tym bankiem w 2015 roku dowiedziałam się , że mając kartę VISA-LOT z limitem 7000PLN od 2007roku muszę spłacić do banku kasę 69246PLN rzekome zadłużenie karty z tym limitem . Sprawę skierowałam na Policję ponieważ tą kwotę wyłudzają ode mnie nadal skierowali ją do BIK i KRD i reklamacje składane od 2015 roku nic nie znaczą . Ktoś z banku poleciał z kartą VISA-LOT należąca do mnie poużywał sobie a kredytem obciążył moje konto karty i nie dość , że nie przyznaje się do błędu to jeszcze nadal wyłudza ode mnie pieniądze. W swojej pracy mam do czynienia z bankami ale 1 raz w 60 letnim życiu spotkałam się z takim złodziejstwem . Współczuję starszym ludziom którzy nie znają się na finansach i padają jak muchy w kontakcie z tym bankiem . Polecam omijanie i nie przyjmowanie żadnych ofert czy to w placówce których brak czy tez w rozmowie telefonicznej . Opinia więcej niż negatywna! Mam tylko nadzieje , że Policja ujawni te oszustwa . Pierwszy raz w życiu mam do czynienia nie tylko z Policja ale z taka sprawą i bardzo współczuje innym którzy wpadli w ręce oszustów.

  • Bernadetta

    Myślę że to najlepsza karta na rynku, bez żadnej opłaty a dodatkowo jeszcze można otrzymać prezent. Obsługa w Galerii Bonarka w Krakowie także bardzo dobra. Nie ma z niczym żadnego problemu panie i pan Mariusz zawsze mili, wszystko wytłumaczą. Dzwoniąc na numer z wizytówki odbierają nawet po pracy. Polecam wszystkim.

  • góral

    Bardzo odradzam Dla nich Klient to osoba do zgnojenia

  • kozak

    Ten bank znalazł sobie sposób jak doić klientów . Likwidują placówki i bankomaty by utrudnic życie klientów jednocześnie
    dojąc ich z gotówki za każdą czynność . Za korzystanie z niefirmowych bankomatów każą sobie słono płacić a swoje polikwidowali . Ich sposób to im dalej od klienta to więcej zarabiamy . WYDRWIGROSZE !!!!!!

  • inia

    Odradzam. Mój tata ma 70 lat i nie może nic zrobić telefonicznie bo musi mieć citi w komórce albo w necie . Nie potrafi się tym posługiwać. Zmiana głupiego nr telefonu to pójście do notariusza(!) by potwierdzić lub wyjazd 40 km do placówki banku. Nie wolno mi rozmawiać w jego imieniu (!) oraz nie wolno na głóśnomówiący. Durnie po prostu.

  • Miłosz

    Witam. Tak czytam wszystkie opinie i zastanawiam się czy aby obiektywne. Posiadam w C.H. konto od ponad 7 lat. Zwykłe konto z kontem oszczędnościowym i super oszczędnościowym. Bez karety kredytowej, po prostu zwykła karta visa. Od tego czasu za prowadzenie konta zapłaciłem zero złotych. Poprzednio w banko PKO BP płaciłem średnio co miesiąc 30 zł (5,40zł za prowadzenie rachunki 50 gr za każdy przelew (masakra) plus inne związane z kartą i powiadomieniem sms). W CH obecnie trzymając na koncie super oszczędnościowym max 20 tysięcy to około 20 zł co miesiąc odsetek na rękę. Rewelacji nie ma ale na tle konkurencji, przy obecnym oprocentowaniu to w uważam nieźle. Parę razy mi naliczyli kartę 6zł ale reklamowałem i zwrócili. Szybka tez jest odpowiedź na zgłoszenie.

  • Piotr

    Citi nigdy nie wydawał karty debetowej do konta w systemie visa

  • jm

    Bank zszedł na psy. Mam porównanie po 11 latach. Pobiera opłaty za wszystko, co tylko jest możliwe a nawet więcej.
    Poza opłatą za prowadzenie konta 8zł oraz drugą za korzystanie z karty 8zł, bank pobiera 7zł za każdą wypłatę z bankomatu (Euronet, gdyż bank ten nigdy nie posiadał swoich bankomatów, Euronet kiedyś były darmowe), zagalopowałam się i sprawdziłam stan konta w bankomacie, co kosztowało mnie kolejne 5zł, po tym jak bankomat nie wypłacił mi 100zł z konta, na którym było 106,65 a więc o 35 groszy za mało, aby ściągnąć opłatę za tą transakcję.
    Bank oferuje również możliwość kontaktu telefonicznego (CitiPhone), usługa ta kosztuje 6zł miesięcznie niezależnie, czy w danym miesiącu korzysta się z niej czy nie. Mając kartę debetową i kredytową sama możliwość korzystania z tej usługi kosztowała mnie więc 12zł miesięcznie, co daje 144zł rocznie. Pobierano też ode mnie opłatę 3zł miesięcznie za korzystanie z wpłatomatów (przez 11 lat posiadania konta w tym banku nie skorzystałam z wpłatomatu ani razu). Po zapytaniu, z jakiej okazji pobierana jest ode mnie ta opłata, usłyszałam w słuchawce – uwaga – że jest ona DOBROWOLNA, tak więc sponsorowałam sobie bank przez jakiś dość długi czas.

    Kiedy kończył mi się okres ważności karty debetowej, bank wysłał mi kolejną z 4-tygodniowym wyprzedzeniem i zdezaktywował poprzednią kartę, zanim otrzymałam pocztą nową i oczywiście zanim nowa karta została aktywowana. Miałam w związku z tym problem, gdyż przez kilka dni nie mogłam zapłacić sklepowi internetowemu za złożone tam zamówienie. Bank tłumaczył się jedynie, że "tak działa system" – idiotyczny, to prawda, jak i sam bank.

    Nie jest to bank sprzyjający klientom, dlatego wkrótce się z nim pożegnam.
    Tak dla ciekawostki – posiadam też konto w banku angielskim (jako, że żyję w UK) i ów bank nie pobiera ode mnie ani funta. Można? Można.

  • KittyKitty

    pracowałam i byłam klientką. Poważną. W Krakowie upchana po znajomości panieneczka, krewna jednego z ówczesnych dyrektorów poszła na współpracę z menelami z marginesu społecznego, wynosiła informacje, rozpowiadała kłamstwa. W końcu dopuściła się współudziału w przestępstwie przeciwko mnie.BANK, POMIMO WIELOKROTNYCH MONITÓW, UKRYŁ DOWODY I UKRYWA JE DO DZISIAJ, UNIEMOŻLIWIAJĄC PROKURATURZE WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA. Panienka była broniona przed konsekwencjami przez Bardzo Ważnego Szefa. Ciekawe, dlaczego.

  • KittyKitty

    sprawę będę zmuszona opisać szerzej, w bardzo specjalnym miejscu bo to, co zrobili i jak się zachowali, jak 'rozwiązali' sprawę, jak zostałam potraktowana, to jest absolutny szok. Pracownicy innych banków, którym sprawę przedstawiałam, bo czemu nie, tracili zdolność wymowy na czas dłuższy.Jedyna reakcją TEGO banku jest paniczne usuwanie wpisów na temat sprawy.

  • Waldek

    Jestem od wielu lat klientem tego banku. Różnie bywało i wiele rzeczy w tym banku mi się nie podobało. Ale w momencie jak bank Citi naliczył mi zapłatę za spłatę karty w ich własnym bankomacie to uważam to już za przegięcie.Przy najbliższej okazji idę do oddziału tego banku i rezygnuję z wszystkich kontaktów. Likwiduję współpracę.

  • Robin

    Złodzieje z sobie tylko znanych powodów nie uznali dyspozycji przelania pieniędzy na wskazany numer konta z zamykanego rachunku. Rachunku już nie ma, dostępu do pieniędzy też. O odpowiedź na pytanie o procedury zwrotu pieniędzy w takim przypadku nie można się doprosić. Placówka w Kielcach oczywiście od lat zamknięta. Po kilkunastu latach korzystania z usług mogę tylko powiedzieć OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

  • Mikołaj

    Ponad miesiąc (!) bank nie jest w stanie wypłacić mi pieniędzy po mojej św. pamięci mamie, która miała konto w tym banku. W PKO BP załatwili sprawę w 2 dni. Nikomu nigdy nie polecę tego banku. Mogę powiedzieć tylko jak w poście poniżej: OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

  • Duńczyk666

    Jestem klientem tego banku od kilku lat, konto i firmowe i prywatne. Generalnie do samej obsługi klienta, nie mam większych zastrzeżeń, nie ma instytucji idealnej, raz jest lepiej, raz gorzej. I tutaj Citi nie jest ani dobry, ani zły. Średniak. Sa natomiast trzy sprawy które doprowadzają mnie do szału. 1/ Kiedyś Citi (Bank Handlowy) to był bank pełną gębą, z wieloma oddziałami w każdym mieście, ale od jakiegoś czasu ogranicza swoją działalność detaliczną, tnie koszty gdzie się da (m.in. ciągła podwyżka opłat i prowizji), a także zamyka oddziały. W tej chwili w Krakowie zostały TRZY, słownie TRZY. Zdecydowanie działam online, ale czasem jednak mam potrzebę załatwienia czegoś w oddziale i tutaj powstaje problem, bo albo muszę wjechać do ścisłego centrum Krakowa (ul.Karmelicka) co jest masakrą, albo jechać praktycznie na drugą stronę miasta. BAN! 2/ Kontakt z infolinia. Masakra 1. Nie można się połączyć od tak, żeby po prostu dowiedzieć się, zapytać o rzecz ogólną, nie związana z kontem. Trzeba albo podać CitiPinKod, albo 16 cyfrowy numer karty. Pierwszego nigdy nie pamiętam, bo takich rzeczy nie zapisuję, a ciężko zapamiętać kilkanaście kodów dostępu, do różnych portali, bo każdy uważa się za pępek świata i że jego kod dostępu jest najważniejszy i mamy pamiętać. Do PKO BP, np. można się bez problemu w sprawach ogólnych dodzwonić. A tutaj nie. Trzeba przejść procedurę, a to zabiera czas. BAN! 3/ Połączenie z infolinia. Nigdzie nie jest idealnie, ale tutaj to jest po prostu przeważnie DRAMAT. Piszę ten post, bo dzisiaj mnie nagły szlag trafił. Dzwoniłem 2x, za pierwszym razem prawie 20min oczekiwania a za drugim prawie 14min. Nosz kurna NIEAKCEPTOWALNE! Miałem proste pytanie o opłatę za przelew eliksir, który musiałem wykonać szybko. Oczywiście nie dowiedziałem się, wykonałem w ciemno i teraz czekam na wymiar kary, a znając ich, może być słono. Taką informację na infolinii PKO BP, uzyskałem od ręki. Aby było jeszcze śmieszniej, proponują zadawanie pytań poprzez formularz z konta. Tutaj też DRAMAT. próbowałem 2x razy, za każdym razem na odpowiedż czekałem 2-3dni. BAN! Reasumując. Jak nie masz problemu, jest OK, jak go masz to zapomnij o szybkiej i sprawnej pomocy. Mam zamiar zmienić oba konta w tym banku, na inny. NIE POLECAM. PS. Last but not least. Opłaty (słone) za praktycznie WSZYSTKO! Ale o tym inni opowiedzieli w postach poniżej dosyć obszernie.

  • wkurwiony

    KURWY JEBANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SKURWYSYNY PIERDOLONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • kongri

    Odradzam wszystkim ten bank !!!

  • kali

    Kardną pieniądze kont klientów następnie trzeba pisać reklamacje i czekać 30 dni. Niby sa to pomyłki ale zdarzaja sie non stop – omijajcie ten bank szerokim łukiem!!!

  • Jeszcze Klient...

    Od kilku miesięcy korzystam z oddziału Citi w Poznaniu w CH Avenida. Jeszcze nigdy nie obsłużono mnie w kasie w czasie krótszym niż 30min, a nierzadko czekałem w prawie godzinnej kolejce!!! Nawet jeśli było kilku Doradców czekasz, bo nie ma drugiego punktu kasowego. Brak reakcji kierownika placówki na wieczne kolejki na tyle mnie zirytował, że założyłem konto w innym banku w Avenidzie – obsługa kasowa przy dwóch stanowiskach… Odradzam wizyt w tej placówce Citi – No chyba, że nie masz innych sposobów na zagospodarowanie wolnego czasu…😔

  • ANETA

    Pierwsze moje pytanie czy konto jest 100% bez płatne i czy wiąże się z jakimiś warunkami- odpowiedź TAK żadnych kosztów, ale już sprzedawca we Wrocławiu budynek Kameleon nie wspomniał, że trzeba utrzymywać min. 300000zł na rachunku, udzielanie kłamliwych informacji odnośnie lokat- nie polecam więcej informacji i prawdziwe są w internecie.

  • Niezadowolony Klient

    Citibank to naciągacze. Jesteś dla nich tylko frajerem, któremu chcą wcisnąć jak najwięcej produktów finansowych. Jakakolwiek negocjacja później to jak rozmowa ze ścianą. "Taka jest polityka banku" odpowiadają konsultanci. Mnóstwo jakichś gównianych dodatkowych śmieci doklejają do konta, karty – nim się zorientujesz już na kilka złotówek jesteś do tyłu. Ponadto wystarczy popatrzeć na porównywarki – to jeden z droższych banków – zdecydowanie NIE POLECAM tego banku. Mam tam konto od wielu lat a traktują człowieka jak śmiecia. Nie jesteście dla nich partnerami – jesteście tylko zwierzętami które będą potem doić.

  • Jacek

    oszuści wcisło getback a teraz mówią że sam dokonałem wyboru
    Nie polecam

  • Kity z Satelity

    Brak słów to mało powiedziane.
    Dodzwonić się na infolinię Banku trzeba słuchać przez 25 minut idiotycznej muzyki.
    Załatwić sprawę to cud mało powiedziane.
    Kradną klientów ile się da.
    Frima BANK KOGUCIK – spierdolił i ucikł.
    Likwidacja oddziałów może nam karzą jechać do najbliższego oddziału w USA bo w Polsce ich nie stać na czynsz i muszą zamykać oddziały.
    Panie konsultantki miłe podczas rozmowy, gdyż rozmowa jest kontrolowana jak z filmu MIŚ Bareji.
    Można by pisać szkoda i moja rada spierdalać jak najdalej z tego Banku gdzie pieprz rośnie.

  • Marcin

    W zeszłym miesiącu zrezygnowałem z usług Citi Banku.
    Powodów zgromadziło się tak wiele, że aż za dużo. Po kolei:
    1. Zgłosiłem reklamacje w/s pobierania opłata za subkonto oszczędnościowe. 15 pln miesięcznie za konto na którym jest oprocentowanie 0,5 %. Prowizja co miesiąc przewyższała odsetki, które bym otrzymał.
    2. W/w reklamacje zgłosiłem poprzez formularz. Za 2 dni była odpowiedź, że w ciągu miesiąca subkonto będzie zamkniete.
    Ale co ciekawe minął nastepny a potem kolejny miesiąc w którym nadal pobierano mi te prowizje i to mimo, że nie miałem już na nim jakichkolwiek środków. To już zakrawa na złodziejstwo.
    3. Zgłosiłem więc zażalenie poprzez formularz na niewłaściwe zamknięcie subkonta i pobranych opłat. Do dzisiaj na to zgłoszenie nie dostałem odpowiedzi.
    4. Ale to nie koniec. Zadzwoniełm na citi phone i z nagranej, automatycznej informacji dowiedziałem się, że kontynuowanie rozmowy po połączeniu do konsultanta będzie wiązało się z naliczeniem opłaty 6 PLN. Sprawa nie była pilna więc się rozłączyłem. I dzisiaj patrze i oczom nie wierze, mimo, ze do rozmowy z konsultanten nie doszło to mnie pobrano z konta te 6 PLN. To juz bandyctwo.
    5. Kolejna sprawa – dokonałem trzech transakcji walutowych online poprzez stronę citi banku płacąc kartą mastercard. Otrzymałem informację o konkretnej opłacie. No powiedzmy x. Po 2 tygodniach co widzę – każdą z tym transakcji dociążono kwotą x+ kilka PLN. Dziwne bo akceptowałem po przeliczeniu konkretną kwotę w złotówkach za każdą transakcję. Kwoty nie były duże – po kilkadziesiąt USD każda. Aż strach pomysleć co by było gdyby to była duża lub bardzo duża kwota przelewu….
    ODRADZAM TEN BANK.
    OMIJAJCIE ICH DALEKIM ŁUKIEM.

  • Michał

    Skandal!Ile można czekać na połączenie z infolinią?!!Dzwonię od kilku dni.Wydzwoniłem już pięćdziesiąt złotych wysłuchując debilnej melodyjki!!!Dziadostwo a nie bank!!!!

  • marek

    To nie jest bank tylko instytucja parabankowa. Wciskanie "kredytów", wydzwanianie i natrętne reklamowanie usług mimo iż już wielokrotnie pisałem że nie jestem zainteresowany i proszę o usunięcie mojego nueru tel. z bazy danych , co jest kompletnie ignorowane.Do tego opłaty od roku pobierane są za wszystko.NAWET ZA SPŁATĘ KARTY W PLACÓWCE.Za chwilę za oddychanie powietrzem w placówce będzie 6 zł za godz. Sprawdajcie również karty i transakcje bo prowizje są za byle g… również.

  • Sitting

    A pamiętam jeszcze Handlobank.
    Obecnie to masakra nie przypominająca banku tylko jakis sklepik z walizkami i piłkami.
    Nie polecam nikomu.

  • Sabina

    Zdecydowaliśmy się na kredyt hipoteczny w CITI że względu na niską marzę . To był najgorszy błąd w naszym życiu . Do kredytu oczywiście obowiązkowe konto , które działa jak sto lat temu … Wysłanie zwykłego przelewu , to niemal wyprawa na Biegun . Obsługa porażka . Aplikacja mobilna wygląda i funkcjonuje na tak niskim poziomie , ze logując się , można cofnąć się w czasie o dobre 20 lat … Kpina . Pracownicy notorycznie popełniają błędy , a za nie konsekwencje ponosi klient . A na pytanie, co mam dalej zeobic z tak beznadziejnym kontem , dostaje odpowiedź – Może pani przenieść kredyt do innego banku… tak dbają o klientów . Ponadto tygodniowo sto telefonów z ofertą , choć każdemu mówię , ze nie jestem i nie będę NIGDY zainteresowana . Przestrzegam innych przed popełnieniem życiowego błędu …

Dodaj komentarz