Lokata w Santander Consumer Bank
Lokaty złotówkowe w Santander Consumer Banku
Santander Consumer Bank zawiera naprawdę dużą ofertę z lokatami złotówkowymi, należą do nich następujące rodzaje: Lokata Online Nowe Środki i Online (internet), Lokata Direct + (telefon) oraz Lokata Zysk+, Zysk+ Wzrost i Zysk+ Progresja (stacjonarne oddziały banku). Największe oprocentowanie w skali roku gwarantują lokaty internetowe, ponadto ich dużym atutem jest to, że można je uzyskać w szybki sposób bez wychodzenia z domu. Z pewnością warto też zwrócić uwagę na lokaty proponowane w placówkach tego banku, ponieważ są dostosowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów.
Poniżej przygotowaliśmy zestawienie, z którego dowiesz się wszystkich najważniejszych informacji dotyczących wymienionych propozycji lokat od Santander Consumer Banku. Zapoznaj się i sprawdź, która z ofert wpisze się w twoje oczekiwania!
Lokata | Lokata Online Nowe Środki | Online | Direct+ | Zysk+ | Zysk+ Wzrost | Zysk+ Progresja |
---|---|---|---|---|---|---|
Zysk w skali roku | do 1,10 proc. | do 1,10 proc. | do 1,00 proc. | do 1,00 proc. | do 1,60 proc. | do 2,00 proc. |
Czas | do 36 miesięcy | do 36 miesięcy | do 36 miesięcy | do 36 miesięcy | do 36 miesięcy | do 12 miesięcy |
Kwota | od 1000 do 400 000 zł | od 1000 – do 400 000 zł | minimalna kwota: 1 000 zł | minimalna kwota: 1 000 zł | od 1000 do 400 000 zł | minimalna kwota: 1 000 zł |
Charakterystyka |
|
|
|
|
|
|
[button class=”btn-cta” link=”/out/santander-consumer-bank”]Załóż lokatę[/button]
Lokaty walutowe w Santander Consumer Banku
W Santander Consumer Bank znajdziemy również lokatę terminową walutową, dzięki której można pomnażać oszczędności na lokacie w obcej walucie. Lokatę dostępna jest w następujących walutach: PLN, USD, EUR, GBP, CHF. Zgromadzone środki na tej lokacie są objęte Bankowym Funduszem Gwarancyjnym.
Ważną informacją w kontekście tej lokaty jest to, że wypłata całości lub części pieniędzy, które zostały na niej zgromadzone przed końcem okresu umownego, automatycznie oznacza jej zerwanie.
Lokatę terminową walutową możemy założyć na stronie internetowej banku, poprzez aplikację mobilną lub w wybranym oddziale na terenie całego kraju. Zachęcamy również do przeanalizowania naszej tabelki, w której wskazaliśmy najważniejsze cechy tej lokaty.
Lokata | Lokata terminowa walutowa |
Zysk w skali roku | można ustalić z doradcą banku wysokość oprocentowania w zależności od czasu trwania lokaty. |
Czas | 3, 6 lub 12 miesięcy |
Kwota | od 1000 USD, 1000 EUR, 500 GBP i 1500 CHF. Nie ma górnego limitu dla wysokości wpłaty. |
Charakterystyka | odnawialna |
Ile zyskasz z lokatą na nowe środki?
Każdy klient, który dopiero planuje zainwestować swoje pieniądze w lokatę z pewnością zastanawia się, na jakie zyski może liczyć. W Santander Consumer Banku Lokata Online Nowe Środki zawiera wysokie oprocentowanie. Jaką dodatkową kwotę możemy uzyskać? W poniższej tabeli przygotowaliśmy symulację na przykładzie kwoty 10 000 zł. Sprawdź!
Lokata Online Nowe Środki
Kwota lokaty 10 000 zł | ||||
---|---|---|---|---|
Czas i oprocentowanie | 12 miesięcy – 1,30% | 15 miesięcy 1,80% | 24 miesiące – 2,00% | 36 miesięcy – 2,20% |
Zysk | 10 105 zł | 10 180 zł | 10 326 zł | 10 545 zł |
Zysk netto po podatku od dochodów kapitałowych | 10 080 zł | 10 135 zł | 10 246 zł | 10 413 zł |
[button class=”btn-cta” link=”/out/santander-consumer-bank”]Sprawdź ofertę[/button]
Lokata Progresywna – ile można zyskać po 12 miesiącach?
W przypadku lokaty Zysk+ Progresja oprocentowanie rośnie wraz z upływem okresu jej obowiązywania. Ta oferta od Santander Consumer Banku gwarantuje również możliwość wcześniejszych wypłat wraz z należnymi odsetkami. Jakie zyski czekają klientów, którzy zdecydują się na tę lokatę? Poniżej znajdziesz wszystkie szczegóły na ten temat!
Lokata Zysk+ Progresja
Kwota lokaty 10 000 zł | ||||
---|---|---|---|---|
Czas i oprocentowanie | 5 miesięcy – 0,75% | 8 miesięcy 1,00% | 10 miesięcy – 1,50% | 12 miesięcy – 2,00% |
Zysk | 10 025 zł | 10 052 zł | 10 101 zł | 10 161 |
Zysk netto po podatku od dochodów kapitałowych | 10 019 zł | 10 038 zł | 10 077 zł | 10 121 zł |
Oprocentowanie lokat w Santander Consumer Banku
W zależności od tego, na jaką ofertę lokaty się zdecydujemy oprocentowanie będzie inne. W przypadku propozycji od Santander Consumer Banku występuje oprocentowanie zmienne, którego wysokość zależy od długości okresu lokacyjnego. Jaka lokata będzie dla nas najkorzystniejsza?
Z pewnością warto zwrócić uwagę na lokatę Zysk+ Progresja, która gwarantuje oprocentowanie w wysokości 2,00 proc. na okres 12 miesięcy. Ciekawą ofertą jest również lokata Online Nowe Środki, której oprocentowanie rośnie wraz upływającym okresem lokacyjnym – jeżeli zdecydujemy się na opcję 36 miesięcy, wtedy możemy liczyć nawet na 2,20 proc. W tym miejscu należy też podkreślić, że w zasadzie wszystkie lokaty w tym banku są odnawialne, czyli automatyczne przedłużane – oznacza to, że w przypadku chęci wybrania środków z lokaty będziemy musieli powiadomić o tym Santander Consumer Bank.
[button class=”btn-cta” link=”/out/santander-consumer-bank”]Załóż lokatę[/button]
Promocje na lokaty w Santander Consumer Banku – warunki
Do promocyjnych ofert lokat w Santander Consumer banku należy lokata Online Nowe Środki, która gwarantuje atrakcyjne oprocentowanie: 1,50 proc. przez 15 miesięcy z opcją automatycznego przedłużenia na ten sam okres lokacyjny. Taką lokatę można założyć tylko i wyłącznie przez internet – trzeba przyznać, że jest to niezwykle komfortowe rozwiązanie!
Zawsze możemy też skorzystać z promocyjnych lokat Direct+ (przez telefon) lub Zysk+ Wzrost (w oddziale). W przypadku obu tych ofert występuje oprocentowanie 1,10 proc., duży wybór okresów lokacyjnych i automatyczne przedłużenie lokaty na kolejny ten sam okres. Minimalna kwotą, jaką możemy zainwestować w te lokaty, to 1000 zł.
co za bank – masa ludzi pracuje, wyzysk, marne zarobki ale wymagania ponad stan… infolinia upierdliwe wpycha klientom produkty -jakby mogli to przez dziurkę od klucza wlezą… same studenciaki na telefonie, zero kompetencji
witam
mam kredyt hipoteczny w tym nieszczęsnym banku. chyba na głowę upadłam!!! wysłałam im 15 października polisę oc (potwierdzone przez pracownika w dniu 25-11-2013 co do daty otrzymania)mailem, na adres podany przez bank , a oni mi wysyłają pismo 19 listopada i oplate karną za brak akutalnej polisy oc na życie do kr. hipotecznego
nie bede sie wypowiadac na temat tych osób, które tam pracują, analfabeci czy co?pełna kompetencja!
Mistrzowie Lichwy.
Poszedłem do nich skonsolidować trzy kredyty gotówkowe. Było to troszkę załatwiania,ale spłacam teraz jedną ratę i jest trochę taniej. Polecam!
LICHWA to ich specjalność potrzebujesz kasy idź lepiej do każdego polskiego banku raty masz niższe jak u nich NIE POLECAM, OSTRZEGAM weźmiesz u nich kredyt masz hiszpańską inkwizycję w swoich finansach
Mam w Santanderze kartę kredytową Visa Comfort. Zdecydowałem się na nią przede wszystkim dlatego, bo była 'od ręki'. Wystarczyło podskoczyć do oddziału i już dostałem kartę, a nie czekanie bóg-wie-ile na to aż przyjdzie pocztą. Warunki są całkiem do rzeczy, a karta weszła już do mojego codziennego użytku, więc nie żałuję że wybrałem santander
widnieje reklama na kredyt 100tys a jak duże ubezp., i drugie tyle do splaty SUPER bank nie polecam
posiadałam karte kredytowa z której korzystałam bank przyznal niby nagrodę premie która była w zestawieniu splacilam karte a nagroda przepadla OSZUSTWO okradanie klienta widać jaka opinia nizej NIGDY w tym banu!
co za bank droższy ,gorzej jak PROVIDENT ostrzegam
OMIJAĆ Z DALEKA!!!. JEŻELI SPÓŹNICIE SIĘ Z SPŁATĄ TO NALICZAJĄ WSZYSTKO CO MOŻLIWE. Koszty blokady, koszty zastrzeżenia, koszty przekroczenia limitu, windykacja prowadzona przez wszystkich, wewnętrznych zewnętrznych, komornika itp.
NIE POLECAM WRĘCZ PRZESTRZEGAM po spłacie karty debetowej ponoć po 1 telefonie karta zostaje zamknięta, dzwoniłam kilkukrotnie, pani informuje o tym, że aby rozliczyć ostatecznie kartę należy uiścić miesięczną opłatę za użytkowanie karty, po czym każe wnieść opłatę i zadzwonić po danym dniu i sprawa ma być załatwiona, oczywiście robię jak mi każą po czym co…dzownię po opłaceniu msc opłaty za kartę aby zamknąć raz na zawsze to gó*** po czym psikus znowu mam wnieść opłatę za kolejny miesiąc używania karty… pewnie można tak w nieskończoność NIGDY WIĘCEJ
Miałem kilka lat temu założoną lokatę na 4% wszystko było w porządku, brak z mojej strony jakiejkolwiek uwagi.
Nigdy więcej nie wezmę kredytu w tym banku, kiedy brałam kredyt miało być prosto i tanio. Dług spłacam regularnie a nie widać końca. Według moich obliczeń powinnam mieć o wiele mniejszą spłatę a okazuje się, że tak nie jest. Zupełnie nie wiem skąd te kwoty do zapłaty. Udałam się do punktu banku, pani była zdenerwowana i nieprzyjemna w kontakcie. Nie polecam tego banku jeżeli chodzi o kartę kredytową.
bardzo dziekuje za zyczenia urodzinowe jestem zachwycony jest pan taki mily panie z-cadyrektora pionu kredytow konsumenckich Romanie Szymczak nikt od dawna mnie tak niezachwycil inteligencja i poczuciem humoru naprawde choc juz nie ma mnie na tym swiecie 5 lat to z przyjemnoscia zapraszam pana na moj grob wypijemy po jednym glebszym z powazaniem NIEBOSZCZYK Ryszard Wawrzycki
Do wszystkich czytających !!!
Jeśli macie potrzebę skorzystania z usług banku to każdy inny a nie Santander chyba ze macie stalowe nerwy
Przy opóźnieniu z jedna rata podkreślam jedna rata i tylko o kilka dni będzie wydzwaniał Kaczmarski inkaso np po20 kilka razy w ciągu dnia zaczynajac od godz 7:30 +- a bezczelność pracowników ww firmy przechodzi wszelkie granice. Zapomniałem nadmienić ze po uregulowaniu płatności nadal nękają a na to jest paragraf 🙂. Sprawa zgłoszona do powiatowego rzecznika konsumentów lub/i UOKiK
Wielka porażka
Ich głównym celem jest chyba oszukanie jak największej liczby klientów. Co innego przedstawiają w ofercie co innego dają do podpisu. Potem cię zapewniają że będzie naprawione, a po 14 dniach mówią że nic sie nie da zrobić. Reklamacje odrzucają. Ze szczerego serca odradzam!
Potwierdzam, trzymajcie się z daleka od tego banku jeśli nie chcecie stracić pieniędzy bezpowrotnie albo tracić czasu w sądach
UWAGA !!! TEN BAMK TO SAME PROBLEMY !!!
Najgorszy bank jaki mozna sobie wybrac!!! Od 3 lat zamkniete konto i karta, wszystko splacone!!! Nekaja mnie jakas kwota 23 zl od 3 lat ich system nie potrafi zaksiegowac poprawnie kwoty. Do tego nikt nie chce wystawic mi potwierdzenia a kazdy zapewnia albo na infolinii albo w punkcie ze wszystko jest uregulowane. Mija parte meisiecy i znowu sms ze widnieje zaleglosc. Nie polecam tego banku, nie radza sobie z wlasnym systemem!!! Klamia i oszukuja ludzi !!!
Absolutne zero dla tej instytucji. obsługa santanderconsumer bank jest co najmniej niekompetentna i nieudolna w wyjasnieniach dotyczacych umowy, wszystko jest tak zagmatwane, ze placi sie nie wiadomo za co. zamkniecie konta to juz w ogole jakis koszmar. od 3 miesiecy zalatwiam wszystkie formalnosci i caly czas mnie zbywaja, naliczajac dodatkowe kwoty. NIE POLECAM!!!!!
Zgadzam się….dają kartę….a później nekaja….złodzieje
Dzis bankomat (po wprowadzeniu pinu) zatrzymal moja karte bankowa. Kiedy wreszczie udalo mi sie do kogos dodzwonic, zeby zablokowac karte, okazalo sie, ze "proces identyfikacji sie nie powiodl", poniewaz bedac poza domem nie bylam w stanie podac numerow przelewow smsowych, czy elektronicznych, z ktorych nigdy nie korzystam!!!!!!! Zgodnie z umowa, wyplaty nastepowaly w banku i w bankomacie. Nie bylo ustalen dotyczacych obowiazku korzystania z innych opcji. Podane zostaly wszelkie dane osobowe, poza numerami dla mnie abstrakcyjnymi.
Pani zaproponowala, bym zadzwonila ponownie do kogos innego, bo ona mi nie moze dalej pomoc.
Tragedia!!!!!
Przeciez nie chodzilo o wyplate, tylko o zablokowanie wyplat!
Bankowi jednek zalezy raczej na klopocie klienta, a nie na udzieleniu mu pomocy.
Pomine kwestie kosztu dlugotrwalej i bezowocnej rozmowy zagranicznej przez telefon.
Jedno jest pewne, natychmiast wymowie umowe z tym bankiem!
Nie polecam, przestrzegam i odradzam!!!!!!!!!
Od kiedy przejeli wbk same problemy. Dziś nie działają karty za które musiałem zapłacić po 20 zł. Ogolnie słabo. Mając srodki nie mogę wypłacić pieniędzy ani zaatakować żenada by w dzisiejszych czasach chodzić do banku wypłacać pieniądze.
bank santander opalenica-podchodzę do okienka i przedstawiam temat mojej wizyty w w/w banku i nawet nie zdążyłem przedstawić sprawy do końca,gdyż!!!!!! pani odebrała połączenie telefoniczne i przez ok pięciu minut miała mnie gdzieś,rozmawiali o warunkach kredytu,więc poprosiłem o mój dowód osobisty i podziękowałem za miłą obsługę. no nie polecam i wynoszę się z tamtąd. poczułem się jak …
Po złożeniu wniosku przez sklep internetowy (związanego z zakupem), bank przez 7 dni nie potrafił się ze mną skontaktować, sklep ustalił, że niby 2 razy próbowali się do mnie dodzwonić ( mimo braku jakiegokolwiek połaczenia), na maila zero informacji. Po kilku krotnej interwencji do banku ze strony sklepu, nastąpiła rozmowa z infolinią banku i tu byłam w szoku, bo Pani z banku siadła na mnie w nie elegancki sposób, że to nie ja, bo mój glos jest za mlody w stosunku do numeru pesel, który podałam, hmm…, aż mnie zatkało, opryskliwość i język jakim operowała ta osoba była na poziomie lumpa rynsztoka. Po tak miłym przywitaniu, stwierdziłam, że co jak co ale zakupów za pośrednictwem tego banku, nigdy już nie będę robić. Złożyłam wniosek ponownie przez inny bank, w którym przyjęto mnie miło i profesjonalnie, kredyt na identycznych zasadach otrzymałam błyskawicznie, a zakupiony towar mam już w domu.
Reasumując: ostrzegam przed jaką kolwiek współpracą z Santader Bankiem, nigdy więcej do czynienia z tą instytucją, raczej parabankową niż bankową…
Najgorszy bank! Omijajcie szerokim łukiem! Mam tam kartę kredytowa i za 2 tyg opóźnienia w zapłacie bank zabrał mi z konta 70 zł jako odsetki za opóźnienie i firma windykacyjna która dzwoniła do mnie po 2 tygodniach około 5 razy naliczyła mi odszkodowanie do zapłacenia w wysokości 100zl!!!!! Łącznie 170 zł na 2 tygodnie opóźnienia. To lichwa nie bank i oszuści! Ja spłacę kartę i zamykam ją, nigdy więcej nie wrócę do tego „banku”.