Konto Jakie Chcę w Santander Bank Polska
Opłaty za Konto Jakie Chcę w Santander Bank Polska
Konto Jakie Chcę jest bezwarunkowo darmowe. Płatne są natomiast wypłaty gotówki z bankomatów oraz korzystanie z karty. Na szczęście mamy możliwość wyboru wariantów czy też pakietów opłat za kartę i inne funkcje konta. W jednym wariancie obowiązuje opłata 5 zł miesięcznie za kartę, której można uniknąć dokonując co najmniej 5 transakcji bezgotówkowych miesięcznie. W drugim obowiązuje opłata 3 zł niezależnie od liczby transakcji. Wypłaty z bankomatów nienależących do Santandera są płatne. Kosztuje to 5 zł od każdej wypłaty. I tu można jednak ustawić wariant konta kosztujący 7 zł miesięcznie, dzięki któremu wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce są darmowe.
Konto Jakie Chcę | |
Prowadzenie rachunku płatniczego | 0 zł |
Obsługa karty debetowej | 3 zł / 5 zł lub 0 zł pod warunkiem dokonania co najmniej 5 transakcji bezgotówkowych miesięcznie |
Przelewy internetowe | 0 zł |
Wypłata gotówki z bankomatów | 0 zł w bankomatach Santander Bank Polska / 5 zł w pozostałych bankomatach |
Dodatkowe funkcje |
|
Warunek darmowości rachunku | Rachunek jest bezwarunkowo darmowy. Płatna jest jedynie karta debetowa, a opłat za nią można w uniknąć w prosty sposób. |
[button class=”btn-cta” link=”/out/santander-bank-polska”]Załóż konto[/button]
Opłaty za przelewy w Santander Bank Polska
Wszelkie typowe przelewy zlecone przez internet są w Santanderze darmowe. Naturalnie darmowe są przelewy BLIKiem i zwyczajne przelewy, ale ciekawi darmowość przelewów natychmiastowych. Santander obsługuje zarówno przelewy Express Elixir jak i Bluecash. Jego oferta przelewów natychmiastowych jest więc bezkonkurencyjna. Stosunkowo drogie są natomiast przelewy zagraniczne. Osobom, które często dokonują operacji tego typu polecany jest rachunek o innej charakterystyce – np. konto walutowe.
Przelewy na koncie Jakie Chcę | |
Internetowy zwykły | 0 zł |
BLIK | 0 zł |
Natychmiastowy | 0 zł |
SEPA w EUR | 8 zł |
W walucie obcej lub przelew zagraniczny (SWIFT) | 0,2% min. 20 zł maks. 200 zł |
Promocje za założenie konta w Santander Bank Polska
Santander nie oferuje bezpośrednich promocji za założenie konta. Mamy tu w zamian stałe usługi, które mogą zachęcać klientów do otworzenia rachunku. Pierwszą z nich jest zwrot za domowe rachunki. Jeśli opłacamy domowe rachunki z Konta Jakie Chcę (np. za gaz, telewizję, telefon), to otrzymujemy zwrot części poniesionych kosztów, aż do 25 zł miesięcznie i 300 zł rocznie.
Drugą doskonałą usługę na Koncie Jakie Chcę jest automatyczne oszczędzanie. Wystarczy zlecić stały przelew na co najmniej 20 zł miesięcznie, by oprocentowanie na dołączonym do Konta Jakie Chce Koncie Systematycznym co miesiąc rosło, aż do maksymalnych 1,2%.
[button class=”btn-cta” link=”/out/santander-bank-polska”]Zobacz ofertę[/button]
Aplikacja mobilna Santander Mobile
Aplikacja mobilna Banku Santander, Santander Mobile, pozwala na dostęp do wszystkich funkcji bankowości internetowej. Dodatkowo umożliwia m.in. płatności telefonem oraz możliwość rezygnacji z powiadomień SMS na rzecz potwierdzeń operacji na koncie przez Mobilny Podpis. Aplikacja cieszy się dobrymi opiniami użytkowników w sklepie Play, którzy uważają, że to wygodniejszy sposób na korzystanie z konta niż bankowość internetowa. Zobacz funkcje Santander Mobile:
- Płatności i przelewy BLIK.
- Mobilny Podpis zamiast powiadomień SMS.
- Logowanie przed odcisk palca lub kod PIN.
- Zakup biletów komunikacji miejskiej i biletów parkingowych.
- Zakup ubezpieczenia.
- Pomoc konsultanta przez rozmowę wideo, audio oraz czat.
- Dostęp do kantoru Santander.
- Geolokalizacja bankomatów i oddziałów Santander.
- Doładowanie telefonu.
[button class=”btn-cta” link=”/out/santander-bank-polska”]Załóż konto[/button]
Jak założyć Konto Jakie Chcę w Santanderze
Istnieją aż trzy sposoby na otwarcie rachunku bankowego w Santander Bank Polska. Najłatwiejszym z nich jest niewątpliwie założenie konta przez internet. Wystarczy przygotować swój dowód osobisty, podać podstawowe dane o sobie, poczekać chwilę na weryfikację i umówić się na wizytę z kurierem lub potwierdzić tożsamość przez wideorozmowę.
Sposób drugi to założenie konta przez telefon. Doradca pomoże wypełnić nam wniosek, a tożsamość ostatecznie potwierdzimy przez kuriera. Sposób trzeci to oczywiście otwarcie konta w oddziale, gdzie od ręki załatwimy wszelkie formalności. W każdym przypadku na koniec procesu otrzymamy e-mail i SMS o otwarciu konta, co pozwala na logowanie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Santandera.